X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live 2-måneders trial søges


Svar
WehnerWehnerSkrevet 30/07-05 18:43 
Jeg kan simpelthen ikke finde den gamle tråd om dette, så jeg må desværre fremstå som et dårligt eksempel og lave en ny.

Er der nogen, der ligger inde med en trial, der vil være så sød at pm'e mig koden? En af mine kammerater mangler.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/07-05 20:18 
Har selv ledt efter en, da jeg har en kammerat der også ville på xbox live, men måtte opgive da alle trials kun gik til d 6 måned.
Måske er der nogen der kender til trials der går højere?
are you CHICKEN?
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 31/07-05 10:42 
De dur skam stadigtvæk;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
lightyear dklightyear dkSkrevet 31/07-05 11:20 
Er du sikker? har prøvet utallige gange, den skriver ugyldigt nr hver gang jeg skriver en trial kode!
are you CHICKEN?
John DoeJohn DoeSkrevet 31/07-05 11:28 


Gammel tråd
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 31/07-05 12:28 
Okay, det virker ellers fint hos mig....
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
fumfumSkrevet 04/08-05 18:02 
Jamen vi genopliver da lige denne. Er der nogen der har en to måneders trial de vil af med?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JAAJAASkrevet 04/08-05 19:55 
Jeg har også lige fået Xbox og vil da meget gerne prøve Live af i to måneder, så hvis nogen har noget liggende ..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig