X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Playstation cases tilsalg hvor?


Svar
KeenKeenSkrevet 30/07-05 01:35 
Alle der har, eller har haft en playstation, ved at spillenes case/boks nemt flækker eller får meget synlige ridser.
Så derfor kunne jeg godt tænke mig lidt hjælp til at finde et sted hvor man kan købe disse nye?

På forhånd tak...
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-05 17:47 
Dette har været oppe at vende nogle gange før:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=2638#109568
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 31/07-05 18:35, rettet 31/07-05 18:49 
hvor ser du noget om playstation?

Edit: jeg mener selfølgelig IKKE Playstation 2, men etteren, hvis du skulle være i tvivl :P

Edit 2: det var sådan set også derfor jeg lagde tråden under "Retro". til at starte med...
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-05 18:53 
Jeg troede, at du mente æskerne til PS2.

Samtidig har jeg luret lidt på nettet efter dem, og det er ikke det der bliver solgt mest af åbenbart. Finder jeg nogle, skal jeg selvfølgelig nok postére et link.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 31/07-05 19:43 
Knight Keen>
Edit 2: det var sådan set også derfor jeg lagde tråden under "Retro". til at starte med...

Tråden blev flyttet fordi "PlayStation"-snak hører under dette forum.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 31/07-05 19:55 
Jeg har også søgt efter dem uden held. og har også prøvet med en tråd her inde uden det store held,men hvis du finder nogle må du godt sige til.
I love monster land
KeenKeenSkrevet 31/07-05 21:02 
Naiera>
Knight Keen>
Edit 2: det var sådan set også derfor jeg lagde tråden under "Retro". til at starte med...

Tråden blev flyttet fordi "PlayStation"-snak hører under dette forum.

Burde den så ikke hedde "Playstation" istedet for "Playstation 2" når den indeholder playstation 1, 2 og 3?!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig