X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crystal Xbox, hvor?


Svar
JAAJAASkrevet 29/07-05 21:31 
Jeg kan ikke finde noget på nettet, så nu spørger jeg jer. Nogen der kender et sted i Københavnsområdet, der har Crystal Xboxe på lager?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 29/07-05 22:36 
Den Blå Avis?

- Det er ret mærkeligt, at Crystal versionen er forsvundet fra hylderne i butikkerne. Måske er den "Limited", after all...

DBA
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
JAAJAASkrevet 29/07-05 23:05 
Jooo, jeg har kigget der, men jeg ville så gerne undgå alt bøvlet og bare gå ind i en butik. :/
KoludaKoludaSkrevet 29/07-05 23:23 
Er ikke blevet produceret i godt 5 måneder, så desværre næsten umulig at finde fra nye mere...:(
KTCKTCSkrevet 31/07-05 09:21 
Besked sendt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KilroyKilroySkrevet 31/07-05 09:46 
Game i City 2 har nogen, så vidt jeg kunne se.
Kilroy Was Here
KoludaKoludaSkrevet 31/07-05 16:12 
KTC>
Besked sendt :)

Send også lige en til mig...;)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 31/07-05 21:57 
Koluda>
Er ikke blevet produceret i godt 5 måneder, så desværre næsten umulig at finde fra nye mere...:(

Kommer de til at producere dem igen senere? Eller er det bare slut?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
KTCKTCSkrevet 31/07-05 22:10 
Det er ret sikkert slut. I det hele taget skal vi nok ikke forvente at se ret mange hardware ændringer eller nyheder til den nuværende Xbox fra Microsofts side. De lover godt nok at der kommer nye spil til den i lang tid endnu, men på hardwarefronten er jeg ret sikker på det hele hedder Xbox360...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JAAJAASkrevet 03/08-05 23:35 
Bare til oplysning, så havde GAME i Hillerød en bunke af dem med et eller andet skodspil og to controllere til 1595,-
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig