X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Min Saturn og Grafikken?


Svar
nerosnerosSkrevet 29/07-05 21:27 
Jeg har lige oplevet i weekenden at mit Samurai Shodown 3 så anderledes ud på et andet lidt bedre TV end mit eget. Grafikken var lig en tag mere skarp og der var lidt flere ting på skærmen f.eks skete der ting som jeg ikke havde set før og der var lidt flere animationer.

Jeg er ikke den tekniske type så måske har nogen en forklaring på dette?
Bashful Neophyte
KamekKamekSkrevet 29/07-05 21:36, rettet 29/07-05 21:38 
Nu har jeg ikke så meget forstand på Saturn - men det kan ikke være fordi du tilfældigvis har proppet en RAM expansion i din Saturn? Jeg kan se at spillet understøtter det.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 29/07-05 21:43 
Nåh jo det har jeg, men det var jo fjernsynet som viste spillet som det ville se ud hvis det sad i en japasnk Saturn ikke. Egentlig lidt mærkeligt.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 29/07-05 23:16 
Det giver overhovedet ingen mening. Et andet fjernsyn kan måske give et skarpere billede, men selve video-signalet bliver ikke ændret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/07-05 02:31 
Output fra konsoller er "Out", konsollen aner altså ikke hvilket Tv der spilles på. Men er det ikke logik :)
Jeg ved ikke om jeg misforstår spørgsmålet...
soon the world will be one big computer
nerosnerosSkrevet 30/07-05 12:01 
Nej det giver ingen mening det ved jeg godt, men jeg prøver lige at forklare mig igen måske med bedre held.

Altså der jeg spillede SS3 på et andet fjernsyn skete der det, at der f.eks var nogle ny animationer af hvordan modstanderen kunne dø på og så vidt jeg kan huske var der også nye ting på banerne som dukkede op i forgrunden som f.eks et træ eller en busk.

F.eks skete der det at min modstander nogen gange blev hakket midt over hvor efter der kom en stor blodsøjle. Blodsøjlen havde jeg aldrig set før og det skete ret tit.

Måske kan det have noget med at gøre at jeg har gennemført spillet og derefter unlogget nogle ting?

Jeg går ud fra at mine japanske spil bliver lidt bedre hvis de bliver vist på en japansk Saturn ikke? Jeg har en pal med runde knapper sammen med et Action Replay Plus Adapter.
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 30/07-05 12:05 
Nerosretro>
Jeg går ud fra at mine japanske spil bliver lidt bedre hvis de bliver vist på en japansk Saturn ikke?

Hvorfor skulle de dog blive det?

Måske er det en censur-ting.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 30/07-05 12:11, rettet 30/07-05 12:13 
Nej måske tager jeg fejl synes bare jeg kunne huske, at have læst noget om det engang med at grafikken blev en lille smule mere skarp eller sådan noget.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/07-05 15:58 
En censurting kunne evt. godt give mening, men så vidt jeg ved burde AR'en snyde spillet til at tro at den Saturn er japansk.
Selvom spillet kun er lavet til en region, er det faktisk set før. På MegaDrive kan man, med en regions adapter, snyde visse spil til at tro at det er en anden region, og på den måde fjerne censur, ændre noget grafik, tekst, osv. Men at det samme skulle ske på Saturn, tror jeg ikke.

Jeg tror der er tale om et tilfælde. Der er rigtig mange mystiske ting i SS-serien, og især i 2'eren, kan man vist gøre flere sjove ting med sin modstander, som ingen rigtig har fundet ud af hvordan man egentlig forårsager. 3'eren har sikkert også nogle af disse, og jeg kan faktisk ikke huske om jeg selv nogensinde har været i stand til at hakke min modstander over på den måde, du beskriver, selvom jeg har den originale Neo Geo-udgave.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/08-05 01:08 
Okay lyder nu meget mystisk men du har sikkert ret blev bare ret forbavset over at se hvad jeg så, men det gør jo kun spillet endnu bedre.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig