X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy - Hvilket et er det?


Svar
NaidNaidSkrevet 26/07-05 22:38 
Høj

Mangler lidt hjælp til at finde det rigtige final fantasy spil til PSX. Jeg har ejet det for en del år siden og har så siden solgt det igen:S. Nu står jeg så bare og vil købe det igen, og kan ikke huske hvilket det var jeg ejede(sådan er det når man bliver gammel:P)

Nå, men så vidt jeg lige husker omhandler spillet en fremtids by. Man starter med at ankomme med et tog til en station sammen med nogle andre fra ens "team". Bl.a et stort muskelbundt....og så kan jeg ikke huske mere:S.

Nogen der lige kan sige mig hvilket final fantasy spil det er?

/kobsie
CoreCoreSkrevet 26/07-05 22:41 
7'eren
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CutePuppyCutePuppySkrevet 26/07-05 23:44, rettet 26/07-05 23:44 
Yup... helt sikkert 7'eren
//Cutepuppy
KTCKTCSkrevet 26/07-05 23:56 
Hvis du kan huske en møgirritende stor skorpion næsten i starten af spillet, som banker dig sønder og sammen, hvis du ikke lige har taget imod de tips dine mates giver dig, så er det syveren, ja :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaidNaidSkrevet 26/07-05 23:57 
Nu du siger skorpion...jo den kan jeg faktisk godt huske.....den tror jeg jeg tog en del replays om at klare:P.


Okay jamen 7´eren, det lyder godt. Tak skal i ha:).
JAAJAASkrevet 27/07-05 01:18 
Ah, hvem der bare havde det til gode.
KeenKeenSkrevet 27/07-05 11:07 
KTC>
Hvis du kan huske en møgirritende stor skorpion næsten i starten af spillet, som banker dig sønder og sammen, hvis du ikke lige har taget imod de tips dine mates giver dig, så er det syveren, ja :)

Det er faktisk ikke så svær egentlig...når man først har fattet at man skal høre efter hvad barret siger ;)
NaidNaidSkrevet 27/07-05 14:17 
Tror faktisk aldrig jeg hørte efter hvad han sagde.....forsøgte mig bare frem og ramte rigtigt:P.
SumezSumezSkrevet 27/07-05 19:05 
Hvad siger Barret? Har spillet det adskillige gange, men kan ikke huske nogen somhelst komplikationer med den boss.. Første boss jeg døde ved, første gang jeg spillede det, var Hojo..

Anyway, få også lige fat på FF6, omend det er PSX eller SNES versionen, det er jo klart det bedste i serien. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TweelTweelSkrevet 27/07-05 20:29 
Cloud siger noget i stil med "Attack while it's tail is up, it'll retaliate with it's laser". Dårlig oversættelse, naturligvis skulle han sige "DON'T attack while it's tail is up", hvilket er kernen i at vinde kampen (selv om den under alle omstændigheder er nem). Derudover har Cloud materia til at kaste Bolt, hvilket er meget effektivt mod robotter som f.eks. Guard Scorpion. Det er dog ret pinligt at have problemer på dette punkt i spillet da hele denne strategi er beskrevet i manualen.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
NaidNaidSkrevet 27/07-05 20:36 
Hvem er det nu lige der læser manualen før man går i gang med et nyt spil?......:P
TweelTweelSkrevet 27/07-05 20:44 
Hehe, tjah, jeg plejer da at skimme den, og under alle omstændigheder er det vel et naturligt sted at kigge hvis man har problemer i starten af spillet. Det er tit der er et eller andet man har overset (som regel en special tastekombination e.l.). FF2us til SNES har svjh en walkthrough til næsten halvdelen af spillet i manualen.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KeenKeenSkrevet 27/07-05 20:51 
Tweel>
Cloud siger...

Ja det er selfølgelig Cloud der siger det, og ikke Barret! Ved ikke lige hvad jeg tænkte på der...
KTCKTCSkrevet 27/07-05 21:18 
Tweel>
Det er dog ret pinligt at have problemer på dette punkt i spillet da hele denne strategi er beskrevet i manualen.
:P
Jeg tror nu ikke jeg er den eneste, der fik prygl første gang jeg mødte ham, og så synes jeg det er lidt drastisk at kalde de pinligt... Man skal da starte et sted med den type spil, og nej, jeg nærlæser normalt heller ikke manualer lige når jeg får et spil.
Manualer er toiletlæsning for mig, og sikkert også andre herinde ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 27/07-05 22:08 
Ok, det er jo samme koncept som første boss i FF6, så den er ret nem at klare sig gennem, synes jeg. ;)
Især når nu der er en figur, der siger hvad man skal.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 27/07-05 22:48 
Eller rent faktisk siger det modsatte... Jeg kan faktisk godt huske at jeg ikke syntes det gav mening, hvad han sagde.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig