X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Playright Audioscrobbler gruppe


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/07-05 23:21 
Jeg har startet en gruppe for PlayRights brugere på Audioscrobbler:

http://www.audioscrobbler.com/group/PlayRight

For dem der ikke ved hvad Audioscrobbler er, så er det et slags musikalsk netværk.

Du downloader et plugin til din mediaplayer, og titlerne på alle numre du hører bliver uploaded til Audioscrobblers server. Ud fra det du hører og andre der hører noget lignende kan Audioscrobber komme med forslag til hvilken musik du måske ellers kan lide.

Alle er velkomne til at joine ;-)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 25/07-05 23:26 
Har joinet. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/07-05 23:38 
God stil! Og pænt hurtigt ;-)

I er forresten velkomne til at komme med forslag til hvilke bands der skal tilføjes som connections - jeg har bare skrevet dem ned jeg lige hører mest!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 25/07-05 23:41 
No problem, det ser jo spændende ud. Du får lige en pm med forslag.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/07-05 23:59, rettet 26/07-05 00:03 
jeg har også joinet... Det lyder rigtig spændene. Jeg har aldrig hørt om det :)
soon the world will be one big computer
KeenKeenSkrevet 26/07-05 00:31, rettet 26/07-05 00:31 
Har også joinet
SumezSumezSkrevet 26/07-05 00:52, rettet 26/07-05 01:00 
Jeg har også joinet.. duk jer.

EDIT: Kan ikke finde plugin'et i Winamp. Forstår ikke helt hvordan man bruger det..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/07-05 10:11 
Alle plugins ligger her:
http://www.audioscrobbler.com/download.php

Winamp ligger øverst. Efter det er installeret skal man genstarte mediaplayeren og der kommer så en vindue op hvor man skal indtaste username og password, og så skulle det køre!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KeenKeenSkrevet 26/07-05 12:49 
Options > Preferences > Plugins: media libary (nederst)
KeenKeenSkrevet 26/07-05 13:47 
Sender lige en pm med forslag til connections...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/07-05 14:00 
Wuhu, også joinet.
SumezSumezSkrevet 26/07-05 14:41 
Knight Keen>
Options > Preferences > Plugins: media libary (nederst)

Ah! Anede slet ikke at man kunne have plugins derinde. Det burde være under plugin-delen, hvis du spørger mig. :)

Det ser også ud til at det virker af sig selv nu.. sådan nogenlunde. Den submitter højst en tredjedel af hvad jeg spiller.. Og for at gøre det endnu værre, så er det jo ikke nødvendigvis alt det musik, man spiller, som man kan lide at høre. Lige nu giver min liste i hvert fald et vildt skævt indtryk af mig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 26/07-05 14:51 
Sumez>
Den submitter højst en tredjedel af hvad jeg spiller..

Hvad mener du?

Sumez>
så er det jo ikke nødvendigvis alt det musik, man spiller, som man kan lide at høre.

hvorfor spille musik man ikke bryder sig om?! :P
SumezSumezSkrevet 26/07-05 17:17, rettet 26/07-05 17:19 
Knight Keen>
Hvad mener du?

Det, jeg siger.. Den laver en masse fejl i log'en og sådan. Det er nok derfor.

hvorfor spille musik man ikke bryder sig om?! :P

For at høre hvad det er for noget. Man skal da ikke begrænse sig til bestemte genrer, navne og deres omdømme. Jeg vil gerne høre så meget forskelligt musik som muligt, ellers synes jeg ikke, jeg kan tillade mig at udtale mig om det. Jeg har også en del venner, der sender mig musik hele tiden, og meget af det er metal og andet gejl, jeg ofte ikke bryder mig om.
Desuden har jeg også en hel del musik, som jeg tit kan finde på at sætte på for sjov, når jeg har besøg, osv. Dr. Bombay og sådan. :) Men ok, det siger nok også en del om mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MusicManMusicManSkrevet 26/07-05 17:26, rettet 26/07-05 17:30 
Sumez>
så er det jo ikke nødvendigvis alt det musik, man spiller, som man kan lide at høre.<


har det ikke også indflydelse, hvor mange gange man hører nogle numre med nogle bestemte kunstnere, og hvor mange forskellige numre man hører af samme kunstnere? det er vel sådan noget statistik...?

jeg har også meldt mig til, men kan bare ikke få hentet det sk*** iTunes (windows) plugin!
MusicManMusicManSkrevet 26/07-05 17:32, rettet 26/07-05 17:33 
ups, doublepost... undskyld.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/07-05 14:07 
hmm, jeg forstår ikke rigtigt. Jeg har itunes(win) plugin'et. Men på min personlige side står der stadig 0 sange spillet. opdaterer den først når man har hørt mange?
soon the world will be one big computer
MusicManMusicManSkrevet 27/07-05 15:34 
jeg har samme problem. 0 sange selvom jeg har hørt nogle stykker igennem nu.
DavaliDavaliSkrevet 27/07-05 23:20 
Har også joinet.

Taget fra forsiden:

"Submissions are kinda slow and you may be getting a response of "UNREADABLE" and your Recent Tracks not updating. This is normal currently, the global cluster server is overloaded. However, lots of new servers arrived at the datacenter today, and the guys are working hard at getting everything up and running.
For now be patient, your submissions should be being cached in your plugin, and will submit when the servers have been upgraded."
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/07-05 00:46, rettet 28/07-05 00:46 
Jep det kører ikke altid særlig godt, der er tit problemer med deres servere, men det er vel også foreståeligt nok med så mange brugere?
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 28/07-05 03:34 
Ahh, jeg ser. Mine tracks er også blevet updatet nu :)
soon the world will be one big computer
dchangdchangSkrevet 28/07-05 23:36 
Det er mine så ikke. Er jeg den eneste der bruger Windows Media Player? Har en mistanke om at det er den der laver noget pølle.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PlaykidPlaykidSkrevet 29/07-05 01:57 
Jeg bruger også media player. Har kune fået opdateret et nummer, mens resten er blevet glemt.
Spiller nu: Halo 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/07-05 08:19 
Ingen sange bliver glemt. Hvis de ikke bliver opdateret med det samme bliver de cached og opdateret senere. Sangene skal dog have ID3-tags - ellers kan den ikke genkende dem!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 29/07-05 14:30 
Kan man ikke få et plugin, der automatisk gør en opmærksom på når ens mp3'er mangler ID3 og beder en om at lave det (og evt. kommer med et udkast)?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/07-05 15:11 
Hmm sært - den registerer kun de sange jeg spiller med WinAmp.
Jeg vil meget hellere bruge iTunes efterhånden - og ja jeg har hentet plugin til dem begge :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/07-05 17:17 
Jeg tror også den gør det med itunes, det tager bare lige 48 timer eller sådan noget...
soon the world will be one big computer
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/07-05 11:32 
Jeg bruger både Winamp og iTunes, og det virker fint, så det skulle kunne lade sig gøre!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig