X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcademaskine


Svar
HNHNSkrevet 21/07-05 19:50 
Ville lige hører hvad i mener om denne her?

http://www.divineleisure.co.uk/product_info.php/cPath/34/products_id/357

Er den pengene vær?

Link...
RJKRJKSkrevet 21/07-05 19:56, rettet 21/07-05 19:56 
Nej.

Det er et arcadekabinet med en NES og et (sikkert piratkopieret) multi-NES-cartridge.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 21/07-05 20:28 
Over 13.000 kr for en Arcade er nu heller ikke så lidt, må jeg nok sige... :oP
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 21/07-05 20:46 
Kommer så sandelig an på maskinen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 21/07-05 20:53, rettet 21/07-05 20:53 
Nå okay... Det skal jeg nok bare lade være med at gøre mig klog på... Har slet ikke forstand på Arcade... Synes bare det lyder af meget... Men hvad ved jeg... hehe ;o)

(Ryster i bukserne, dum idé at diskutere med ArcadeKongen RJK på DÉT område...) :oP
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 21/07-05 20:56 
Det har du til gengæld ret i... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 21/07-05 21:29 
ok hvor skal man kigge hvis man skal købe en arcade maskine eller flipper?
RJKRJKSkrevet 21/07-05 21:36 
Du kunne starte med at spørge mig :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 26/07-05 01:01 
Rune, har du en idé om, hvor meget en Star Wars- eller Terminator II-flippermaskine ville ligge på brugt?
KoludaKoludaSkrevet 26/07-05 22:06 
T2 flipper koster mellem 7-10.000,- alt efter stand..

Star wars kommer an på hvilken en du mener af dem.

Er det den alm. Star Wars så koster den ca. 8000,-
Er det Episode 1 (Pinball 2000)så mellem 15-18.000,-
Star Wars Triolgy 10-12.000,-
JuggernautJuggernautSkrevet 26/07-05 22:12 
Uden at jeg skal blande mig for heftigt eller kunne udtale mig om diverse tekniske problemer, skal man så ikke have en god teknisk snilde for at kunne have og vedligeholde en pinball-maskine?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KoludaKoludaSkrevet 26/07-05 23:12 
Altså alm. vedligeholdelse er ikke noget problem.
Mindre rep. er heller ikke noget problem, da hvis man har manualen til den, kan man nemt finde "fejlen"
Nu er det heldigvis ikke så tit en flippermaskine går alvorligt i stykker, men skulle det ske og man ikke selv kan lave det, så koster det heller ikke en bondegård at få det lavet...
Kender mange der har haft flippermaskine i flere år nu, uden at have lavet noget på nogle af dem endnu, udover nye gummibånd og rengøring...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig