X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af computer fra USA?


Svar
tobiasltobiaslSkrevet 20/07-05 17:12 
hej ves jeg nu køber en computer fra usa hvad skal jeg så brodde for at kunne brodde den her hjemme ?
JuggernautJuggernautSkrevet 20/07-05 17:30 
Hvad mener du med "brodde"?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 20/07-05 18:28 
bruge?
JmogJmogSkrevet 20/07-05 18:49, rettet 20/07-05 18:49 
Hvis computerens strømforsyning ikke kan køre 220v, så skal du have en stepdownkonverter. Jeg er dog ikke klar over, om der overhovedet laves computerstrømforsyninger i dag, der ikke er multiformat.
tobiasltobiaslSkrevet 20/07-05 18:50 
tak for hjælpen
flottenheimerflottenheimerSkrevet 22/07-05 21:05 
...og så skal du også være opmærksom på, at der er forskel på et dansk og et amerikansk tastetur layout/tegnsæt.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
JmogJmogSkrevet 22/07-05 22:39 
Nu kan han jo også bare genbruge det tastatur, han sidder og bruger nu.

Eller købe et nyt. Tastaturer er ikke ligefrem nogen større udgift.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/07-05 00:07 
Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor tobiasl overhovedet vil købe en computer fra USA. Det kan da ikke være så meget billigere end at købe i Europa, og der er vel en masse problemer (told, fragt og mange af de ting der nævnes her såsom stik og tastatur osv.) forbundet med det.

Men måske kan tobias komme med en rigtig god grund, så vi forstår...
tobiasltobiaslSkrevet 23/07-05 00:48 
Hyakotake>
Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor tobiasl overhovedet vil købe en computer fra USA. Det kan da ikke være så meget billigere end at købe i Europa, og der er vel en masse problemer (told, fragt og mange af de ting der nævnes her såsom stik og tastatur osv.) forbundet med det.

Men måske kan tobias komme med en rigtig god grund, så vi forstår...

det er fordig jeg har fået kig på de her Alienware computeren om dem kan man købe brugt på ebay.com
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/07-05 01:27 
Erm, nå. De findes også på ebay.co.uk

Så er du i det mindste indenfor Europas grænser... men det virker stadig totalt fusket. I hvert fald ikke noget jeg ville bruge tid og kræfter på.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 23/07-05 03:33, rettet 23/07-05 03:36 
Ikke for noget, men hvorfor staver du pænt crazy? Plus ikke sætter koma og punktum? Det er en smule irriterende at læse :)
soon the world will be one big computer
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 23/07-05 15:18 
Ikke for noget, men kan det ikke være ligemeget ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/07-05 15:26 
Jo, med mindre det flytter fokus fra indhold og over på form...
WehnerWehnerSkrevet 23/07-05 15:26 
Lad venligst moderatorerne tage sig af ting som dette. Tak.

Tilbage til emnet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 23/07-05 22:12 
Jmog>
Nu kan han jo også bare genbruge det tastatur, han sidder og bruger nu.

Eller købe et nyt. Tastaturer er ikke ligefrem nogen større udgift.

Sorry. Jeg bruger selv en bærbar, så jeg sad og forestillede mig - som det mest naturlige i hele verden - at han også ville købe sig en bærbar. Og så er problemet jo langt større. :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig