X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 5


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 20/07-05 13:18 
Ifølge Famitsu er Resident Evil 5 på vej til XB360 og PS3.

Screenshots:

http://ranobe.sakuratan.com/up/updata/up46829.jpg

Ser nice ud tbh, selvom det måske ikke er milelangt væk fra dets lillebror, RE4 :)
395 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-09 18:03 
Jeg har slet ikke spillet det endnu. Det er Palles skyld...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/03-09 18:12, rettet 15/03-09 18:16 
Mit første indtryk af Residente Vil 5 var ikke så positivt, men efter jeg kom videre med det i går har jeg været ret godt underholdt. Det er for mig urealistisk at det kommer over 7/10, det har et feel af Residente Vil 4 men intet rigtigt feel af Residente Vil ellers... hvis i forstår.*

Jeg er halvvejs igennem nu, og det helt store minus so far er at de ellers ret gode bosser har været latterligt lette. Og jeg mangler hele tiden plads i mit inventory :)

Har kun spillet Singleplayer indtil videre, og faktisk har AI'en overrasket mig positivt. Selvom jeg til hver en tid hellere ville spille det uden partner :)

*Charter var faktisk meget godt inde på det tidligere i tråden hvor han foreslog at spillet ikke hed Residente Vil men derimod noget andet. Jeg synes det er fint at det stadig er en del af serien, men ud over historien heri virker det mere som noget Residente Vil Outbreak 3.

Men stadig 7/10 indtil videre, det er ret god underholdning :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-09 18:38 
Jeg er også møgirriteret over det latterlige lille inventory man har. De havde ellers lige gjort det hæderligt i RE4, hvor man kunne købe en større kuffert, og ting fyldte forskellige felter. Nu fylder alting 1 felt hver og man har kun 9 pladser. Argh! True, man har en missionskuffert, som man kan swappe rundt i mellem missionerne, men det giver slet ikke samme frihed, som i 4'eren.
nerosnerosSkrevet 15/03-09 18:52, rettet 15/03-09 21:33 
Hmm! Det ser ud til alle mine bange anelser omkring det spil går i opfyldelse :-(

Havde Capcom dog bare ført historien og gameplay videre i nøjagtig samme stil som RE4 eller noget i den dur. Synes jeg kan læse mig frem til at man har fjernet noget af det som gjore RE4 til en sjov oplevelse. Nu har jeg ikke prøvet andet end demo'en, men synes RE5 virker som et action spil som forsvinder i mængden af mainstream titler. Jeg har været en af dem som virkelig troede vi med RE5 skulle se noget virkelig fantastisk Capcom arbejde, men damn...hvor har de bare drejet serien i retningen af, "et spil for alle konceptet"!

Skuffende..
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/03-09 21:14 
King Chaos>
Jeg har slet ikke spillet det endnu. Det er Palles skyld...

Sludder...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
kimmerkimmerSkrevet 15/03-09 21:28 
Spillet det 10min og er bestemt ikke imponeret. Synes slet ikke kamera vinklen, styringen og inventory menuen er lige så gode som RE4. Er det kun mig der synes det er blevet ringere? Gjorde faktisk jeg slukkede for det...
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-09 21:56 
Nu er 10 minutter nok lige kort nok til at du har fået et ordentligt indtryk... Det starter lidt rodet, ja, men giv det et par missioner mere.

Jeg har været igennem RE4 en 3-4 gange, og kun 2 missioner i RE5... og jeg foretrækker stadig 4'eren, omend der er både fordele og ulemper ved 5'eren.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/03-09 22:42 
Prøv du at smutte ind i options og sæt controllen til A, så får du en kontrol der er helt identisk med RE4. Kamera vinklen er for mig at se den samme.
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-09 22:54 
PalleJensen>
Sludder...

Næe... her står jeg med en smækker lækker limited edition Resident Evil 5 Xbox 360... men hvor er dit transfer kit?
SumezSumezSkrevet 15/03-09 23:54 
Jeg kan godt lide at Konsolkongen konsekvent kalder spillene for Residente Vil :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 16/03-09 03:01, rettet 16/03-09 03:03 
Ja sådan noget elsker jeg også };-)
Lige siden jeg spillede RE4 første gang er en vis lavpris-radio-tv-hvidevare-kæde heller aldrig blevet omtalt som andet andet end El Gigante herhjemme };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Kurt HecticKurt HecticSkrevet 16/03-09 12:07 
Har nu spillet de første 4 kapitler i RE 5, og indtil videre er det som at spille på multiplayer baner mod bots. Der er ikke nogen fremdrift i spillet, og det føles virkeligt som om at man spiller på multiplayer baner mod bots med svingende intelligens.

Nå, men fuck it. I det mindste kan jeg returnere lortet til Gamestop og få noget andet for mine 500,- og så er det vist ved at være på tide at gennemspille det mesterlige RE 4 igen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-09 12:13 
King Chaos>
PalleJensen>
Sludder...

Næe... her står jeg med en smækker lækker limited edition Resident Evil 5 Xbox 360... men hvor er dit transfer kit?


Er et transferkit påkrævet for at kunne spille RE5?? Think not... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 16/03-09 12:38 
King Chaos er lidt mærkelig til det med teknik. Don't mind him :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 16/03-09 14:59 
Er det bare mig, eller er hende der Sheva bare rimelig hot? };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SaftenSaftenSkrevet 16/03-09 15:32 
Elgen>
Er det bare mig, eller er hende der Sheva bare rimelig hot? };-P


Indeed!
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-09 15:42 
Najs
ElgenElgenSkrevet 16/03-09 19:59 
God damn, er det der noget der kan unlockes? };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
The DaneThe DaneSkrevet 16/03-09 21:03 
Skulle da gerne være noget i 360 udgaven.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/03-09 21:41 
Det er i begge versioner. Hendes nr. 2 outfit. Den bue og pil hun har på billedet kan man også unlocke.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/03-09 21:53 
Rooolig nu drenge, det er et computerspil, hun er fiktiv! ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
FourDFourDSkrevet 16/03-09 22:21 
Personligt foretrækker jeg en dame der kan appellere både til min sensitive og virtuelle side :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HeroldHeroldSkrevet 17/03-09 11:18 
Hvis hun viser hud, er hun virkelig nok!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 17/03-09 13:39 
Jeg har spillet demo'en igennem, både single og online co-op. Og det er et helt forfærdeligt spil. Det var ren frustration alle gennemspilningerne.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 17/03-09 13:49 
Jeg har spillet det fulde spil, og det var en klar fornøjelse fra start til slut! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/03-09 14:09 
Og jeg har slet ikke spillet det - og jeg har det stadig fint... Måske man bare skulle lade det blive ved det.... ??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 17/03-09 22:31 
Ud med galden, og ind med begejstringen nu...

Jeg er solgt, jeg er vild med Resident Evil 5, og jeg er endnu ikke stødt på et kritikpunkt som jeg kan sige at jeg er enig i.

Det har dog aldrig været nogen hemmelighed, at jeg bliver døv for kritik, når først jeg er tilpas begejstret. Men lige for at sammenligne.

Folk har klaget over kontrollen:
Jeg syntes kontrollen ligger ret tæt på hvad vi altid har været vant til fra seriens side, og jeg husker den egentlig ikke til at være væsentligt anderledes i forgængerne.

Man klager over at man ikke kan gå mens man sigter:
Det har man aldrig kunnet i RE-spillene, hvorfor forventer man at det skulle være muligt nu?

Nogen har brokket sig over manglen på at kunne købe ammo i shoppen:
Det ser jeg intet problem i, man vader mere end nogensinde i guld og salgsbare objekter, og kan opgradere sine våben, så ammunitionsforbruget holdes nede. Derudover kan man ved at spillet gemmer spillerens inventory HVER gang der trykkes "Quit", grinde ammo, guld og sågar våben på de tidligere baner i en uendelighed.

Nogen klager over at det er mere action end horror:
Det er måske rigtigt, men det gør det ikke mindre sjovt. Det er stadig meget gory, stress-faktoren spiller stadig en stor rolle, og selvom man ikke er skræmt, bliver man alligevel paranoid.

Mange klager over at det ligger for langt fra seriens tidligere udspil - Gamereactor m.fl. klager over at kontrollen ikke har udviklet sig siden forgængerne:
Jeg siger; bestem jer.

Nogle beklager sig over AI'en:
Hmmm...det zombier, eller i hvert fald noget der ligner, det er dumt at forvente de store krigsstrategier fra sådan nogle.

Nogle kan ikke lide den påtvungne co-op:
Andre vil elske den, og nogle gør det allerede. Wehner og folk med hans lyster må da få en instant boner over co-op-delen, mens Elgen allerede vil have svært ved at se noget positivt ved udeblivelsen af Sheva, hvad enten han spiller alene eller sammen med andre ;)

Gamereactor (håber ved gud at de er alene om den her) klager over at lyden på våbnene er tynd og sammenligner shotgunnen med hundepropper:
Jeg siger køb et anlæg, ring til ørelægen, gør et eller andet. Det her magasin gav Halo 3 prisen for årets lyd, og sammenlignet med Halo, lyder RE5s handgun som blålyn i en en betongård.

En masse, der heldigvis er dummere end folk herinde råber "RACISME":
Jeg siger: Hyklere, vi brugte hele 4'eren på at nakke italienere.

Kom ind i kampen drenge, tiderne skifter, og ingen serie på denne længde kan med succes holde fast i de oprindelig spils stil.

Og det er altså ikke så slemt som nogle gerne vil have det til at lyde. Kontrollen skal man som altid i RE-spil vænne sig til, og tro mig, det kommer. Derudover er der 4 kontrol-opsætninger at vælge imellem, og har man stadig problemer, skal man vist bare øve sig lidt i "quick-turn". Hvis nærkampe stadig er et problem, har jeg kun ét ord: Stun Rod, den kommer tidligt, og den skal nok hjælpe jer, hvis i syntes det er for svært ;)

Overordnet set tror jeg at Capcom har gjort det helt rigtige ved skiftet til action. Der er kommet mange nye gamere til siden '96, og mange ser altså helst flot lys HD-grafik og fede våben, frem for et uendeligt renden frem og tilbage mellem gemte nøgler og låste døre. Så med henblik på den mest købelystne generation, tror jeg den sidder lige i skabet.

Horror-genren er forbandet. Skal det være mørkt og skræmmende bliver det for ensformigt, se bare Dead Space. Skal det holde sig tro mod forgængerne, går det i stå, se bare Silent Hill: Homecomings anmeldelser (har ikke selv prøvet dette endnu). Og skal det være gory og originalt, bliver det bare mærkeligt og ikke særlig godt, se bare Jericho. Og horror-elementerne er altså de samme som de var i 4'eren, det er bare spillets lysere settings, der gør dem mindre skræmmende. Alligevel kan motorsavsbanditter, krokodiller og bizarre sumphøvdinge godt give lidt gennembidt kindkød.

Jeg elsker Resident Evil 5, og for mig har det udviklet sig rigtig positivt. Gåderne mangler måske lidt, men på den anden side har jeg også været rigtig irriteret på flere af forgængernes gåder, så det kan højst blive et tie. Action-elementerne sidder lige i skabet, og jeg er vild med de nye settings. Capcom har vist at de mestrer evnen til at lave fede Co-op-oplevelser, og forhåbentlig vil de tage det med til fortsættelserne af Lost Planet og Dead Rising.

Og nej, det er ikke fordi at jeg ikke kender forgængerne ;)
Jeg er selv oppe på 16 Resident Evil-spil i samlingen, og har elsket serien siden den hittede på Playstation.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 17/03-09 22:41 
Core>
Wehner og folk med hans lyster

Du får det til at lyde så... beskidt? :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 17/03-09 22:59 
Beskidt er ikke altid en dårlig ting ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 17/03-09 23:40 
Core: Tak, det er rart at opleve sand begejstring og ren spilleglæde i en ellers meget spildeprimeret tid.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-09 01:32 
Jeg er lige kommet igennem det og har stadig samme mening som sidst jeg skrev. Jeg var yderst godt underholdt hele vejen. Mærkeligt nok virkede det som om Sheva's AI blev dårligere ca. halvvejs i spillet og der var også nogle bosser som jeg synes var ret ringe. Men ser man bort fra det var jeg rigtig godt underholdt, men var det ikke for historien burde det hedde noget helt andet end Residente Vil 5.

7/10 herfra, jeg ser frem til at spille det med Kristensen i Co-op, jeg tror det bliver godt.
Som alm. skydespil nok det bedste i denne generation, som Residente Vil spil er det dog et ret svagt udspil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/03-09 08:24, rettet 18/03-09 08:34 
Jeg har spillet det hos en ven og synes RE5 sutter max i forhold til RE4! Hvis man fjernede ens snot dumme makker ville spillet skinne mere igennem.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 18/03-09 08:52, rettet 18/03-09 08:56 
Burde du så ikke have spillet det _sammen_ med din ven? Eller er det i virkeligheden ham du dizzer?

Udover det, syntes jeg ikke at "partneren" virker synderligt dummere end hun gjorde i 4'eren.

Og egentlig syntes jeg det er pudsigt, at folk med et antiparti mod Sheva, er delt i to lejre. Den ene lejr mener hun er dum, mens den anden brokker sig over at hun gør spillet for let, fordi at hun dræber modstanderne før man selv kan nå det, og healer én på kritiske tidspunkter.

Overordnet set, syntes jeg at folk er for hurtige til at fremhæve 4'eren som overlegent, da mange af 5'erens kritikpunkter er elementer der også er at finde i 4'eren, og så meget adskiller 5'eren sig altså heller ikke fra forgængeren.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 18/03-09 08:54 
KTC>
Core: Tak

My pleasure ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 18/03-09 08:59, rettet 18/03-09 09:08 
Core>
Udover det, syntes jeg ikke at "partneren" virker synderligt dummere end hun gjorde i 4'eren.

Og egentlig syntes jeg det er pudsigt, at folk med et antiparti mod Sheva, er delt i to lejre. Den ene lejr mener hun er dum, mens den anden brokker sig over at hun gør spillet for let, fordi at hun dræber modstanderne før man selv kan nå det, og healer én på kritiske tidspunkter.

I RE4 var det en du skulle beskytte og ikke en disideret partner som bære dig hele vejen igennem spillet.

Til det sidst nævnte synes jeg du beskriver ret godt hvad der er galt med Sheva hun er både dum og hun gør spillet for let. Spillet er jo bare ikke sjovt!

Det gamle kuffertsystem er også væk, som var en super lille fed detalje. RE4 er langt bedre på næsten alle kanter undtaget med grafikken selvfølgelig ;-)

Når alt det så er sagt skal du nu aligevel have ros for din begejstning for spillet synes den slags er ved at være et sjældent syn herinde.
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 18/03-09 09:55, rettet 18/03-09 10:19 
Jeg er ikke igennem spillet endnu, kun lidt over halvvejs.
Det eneste kritikpunkt jeg kunne forestille mig at få, er den korte længde.
Jeg synes ikke jeg har spillet i særlig lang tid endnu, men jeg vil bare ha' SÅ meget mere.
Nogen (af dem der positivt stemt overfor spillet) der er kommet igennem?
Hvor stor er replayværdien?
Jeg blev selv ret fanget af mercenaries i 4'eren og jeg kunne forestille mig at jeg også kommer til at bruge lang tid på at finde alle BSAA-emblemer bare for at få Sheva i stamme-bikini og krigsmaling };-P

EDIT: Iøvrigt sjovt at så mange skriger 'RACISME'; hvad med kønsdiskriminering?
Jeg tør vædde på, at der ikke er et Chris-costume hvor han er iført tanga-trus og er olieindsmurt i bedste Arnold-Mr-Universe-stil! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/03-09 12:17 
Core>
Overordnet set, syntes jeg at folk er for hurtige til at fremhæve 4'eren som overlegent, da mange af 5'erens kritikpunkter er elementer der også er at finde i 4'eren, og så meget adskiller 5'eren sig altså heller ikke fra forgængeren.

Overordnet er RE4 bare overlegent på alle områder, men når det er sagt er RE5 et sødt actionspil der fungerer fint.
Banedesignet er dog ganske fantasiløst i RE5 og grafisk er det flot, men temmelig ucharmerende dødt at kigge på det meste af tiden. Og så har det fået nogle vestlige unoder som folk nok vil opdage hvis de orker at gennemføre spillet ;)
Ellers er jeg rimelig enig med Core og hans begejstring.
Og om det hedder RE5 eller Capcom the TC-game kommer lidt ud på et fordi RE-serien i forvejen er meget uren.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-09 12:20, rettet 18/03-09 12:22 
neros>
Til det sidst nævnte synes jeg du beskriver ret godt hvad der er galt med Sheva hun er både dum og hun gør spillet for let. Spillet er jo bare ikke sjovt!

Det er bare overhovedet slet ikke sandt :) Jeg har flere gange været positivt overrasket overfor Shevas AI i spillet, selvom den især i 3 kapitel failer et par gange.
Jeg benyttede mig af at hun for det meste havde healing items så hun kunne heale sig selv hvis det gik galt. Det fungerede rigtig godt, og var nødvendigt da spillet ikke pauser når man hiver inventoryen frem.

Hvis man synes at hun skyder flere fjender end man selv gør må man være ganske elendig til spillet. Hun brugte ikke ret meget ammo og jeg tror måske kun hver 10. fjende blev dræbt af hende.

Elgen>
Nogen (af dem der positivt stemt overfor spillet) der er kommet igennem?
Hvor stor er replayværdien?

Ja Kristensen og jeg er igennem (ikke co-op) :) Kristensen var ligsom jeg selv heller ikke vildt begejstret overfor spillet da han fik det, men det glæder mig da at han synes bedre om det efter han har spillet det igennem. Vi går nok snart i gang med co-op, og det ser jeg frem til at prøve. Jeg ved ikke om jeg kommer igennem det alene igen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 18/03-09 17:39 
neros>
Til det sidst nævnte synes jeg du beskriver ret godt hvad der er galt med Sheva hun er både dum og hun gør spillet for let.

Først og fremmest, så er det primært et co-op-spil, men selv med det af vejen, så har spilleren jo rig mulighed for at ændre voldsomt på Shevas adfærd.

Er det for nemt, så kan man jo sætte sværhedsgraden op, og gider man ikke det, kan man bare strippe hende for våben og ammo, så skal hun nok holde sig i ro.

Men frem for alt, så syntes jeg da at du skal danse over til kammerat igen, og denne gang prøve spillet sammen med ham.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 18/03-09 18:40 
Det bliver så med et badutspring ;-)

Jeg skal bashe det her i weekenden hehe!
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-09 19:02 
Jeg har gennemført det. Hvordan kan jeg vælge at spille som Sheva?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ElgenElgenSkrevet 18/03-09 19:02, rettet 18/03-09 19:03 
Det er altid godt at vide præcis hvor taskerne er og dette gøres snildt med denne (lettere undervurderet) feature };-P

Taskelokatør
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-09 19:11 
neros>
Det ser jeg bestemt ikke noget godt i. Da den film er noget af det værste propaganda lort jeg længe har set. Fy for helvede :-(

Sorry jeg bliver bare nødt til at sige det.

Jeg har aldrig set den :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-09 19:24 
neros>
Det bliver så med et badutspring ;-)

Hvad er det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/03-09 20:18, rettet 18/03-09 20:19 
Elgen>
Det er altid godt at vide præcis hvor taskerne er og dette gøres snildt med denne (lettere undervurderet) feature };-P

ACHEIVEMENT UNLOCKED: You've located the boobs!

Meget observant :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 18/03-09 20:23, rettet 18/03-09 20:25 
Hahaha fnis!

@Konsolkongen: Øh ja et badutspring er vist noget af det man ser de mandlige balletdansere lave henover scenen....Jaja you get the picture ;D og nej jeg er ikke balletdanser!

..og så til Born2Play angående Black Hawk Down. Det behøver man heller ikke...
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 18/03-09 20:33 
Hvad snakker du om? Vidste jeg ikke bedre, ville jeg tro at du blev personlig nu.

Black Hawk Down er da den fedeste film. Hvordan kan man andet end at elske en film hvor der skydes i to timer i streg, mens der lystigt krydres med cremen af 90'er-rock (Faith No More, Alice In Chains m.m.).

Resident Evil 5 Rules. Black Hawk Down er for vild.

Neros er på stoffer ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-09 21:30 
Vil I ikke være mine venner? Vi kan bytte æg i RE5? Jeg hedder Stud Handsome nu om dage.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-09 21:39 
Jeg vil godt add'e dig... men jeg ved ikke hvad æg-bytning indebærer, da jeg først får spillet om et par dage til X360. :-)
nerosnerosSkrevet 18/03-09 22:17, rettet 18/03-09 22:24 
Det betyder i skal være rugemor for hinanden ;-)

Hvor mange timer tager selve spillet i single at gennemføre?
Bashful Neophyte
395 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig