X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 5


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 20/07-05 13:18 
Ifølge Famitsu er Resident Evil 5 på vej til XB360 og PS3.

Screenshots:

http://ranobe.sakuratan.com/up/updata/up46829.jpg

Ser nice ud tbh, selvom det måske ikke er milelangt væk fra dets lillebror, RE4 :)
395 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 12/02-09 12:31 
Gametrailers Resident Evil Retrospective del 2 er oppe nu.

Link
AmbyAmbySkrevet 12/02-09 13:27 
Jeg ved ikke om det er mig der er latterligt ringe, men efter noget der ligner 10 forsøg kom mig og en kammerat igennem første demo-bane.

Jeg er ret imponeret over den realistiske følelse af panik spillet skaber. Alene scenariet til sidst hvor vi står ryg mod ryg på en smadret bus, mens "zombier" vælter op fra alle sider. Fantastisk.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 12/02-09 18:49 
Jeg har også spillet demoen igen, først i offline coop med en kammerat, og så online coop efterfølgende. Jo mere jeg spiller demoen, jo mere positiv bliver jeg over spillet, og jeg glæder mig til det fulde spil.
Jeg har fundet ud af, at man kan skifte våben med DPAD, hvilket mere eller mindre annullerer min kritik af realtime inventory.

Nøglen til at klare banerne i demoen, er at finde ammo og health i tønder og skuffer, og så prøve at holde noget afstand fra "bosserne". Det er også en god idé at bruge de eksplosive tønder på "bosserne" og spare ammo ved at skyde de almindelige fjender en enkelt gang, og så ellers give sig til at slå, sparke og snitte i dem med kniven.
Hvis man spiller efter disse regler, løber man aldrig tør for ammo og skulle have gode chancer for at gennemføre banerne. Husk, at man i den første bane ikke behøver at dræbe "bossen", men i stedet overleve nogle minutter.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/02-09 19:42 
Jeg vidste slet ikke man kunne dræbe bossen på første bane :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 12/02-09 19:48 
Sagtens :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 13/02-09 08:16 
Hvordan? :P
Jeg har skudt ham fuldstændig latterligt meget, og slået ham en hel del i samme ombæring...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 13/02-09 10:36 
Har ikke prøvet demoen, men med erfaring i tidligere re spil så er der sikkert en kran med en container (og hvis ikke du kan se den så er den usynlig).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AmbyAmbySkrevet 13/02-09 10:43 
LOL :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 13/02-09 13:17 
Et tip jeg glemte i forbifarten, er at reloade sit våben tit. Det er meget dyrt at skulle gøre det midt i kampens hede...

Til tvivlerne og dem, som stadig har problemer med at klare demoen, er her en film, hvor mine strategier benyttes, og hvor ham bødlen bider i støvet:

Resident Evil 5 demo scenarie 1
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/02-09 23:00, rettet 13/02-09 23:01 
Eurogamer interview
http://www.eurogamer.net/videos/the-eurogamer-tv-show-resident-evil-5?size=large

De nævner at kontroverser måske vil opstå igen når spillet udkommer... Gad vide om der en sektion hvor Chris skal infiltrere Maniji'erne ved at smøre skosværte i hovedet og stepdanse imens han spiser vandmelon og KFC?
Eller også er det de dér u-inficerede voldelige Afrikanere som de snakker om i deres preview....
BeanoBeanoSkrevet 13/02-09 23:54 
Darkbeat>
...smøre skosværte i hovedet og stepdanse imens han spiser vandmelon og KFC?

LOL. Måske får Coon Chicken en revival efter RE5... maybe not :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/02-09 16:06, rettet 16/02-09 16:07 
Nu er der en limited edition Sand Globe på menuen. De ligner lort de figure der er inde i den så det er ikke noget for mig men det er da et godt tiltag :)

It's like I'm really in Africa!
QQSkrevet 16/02-09 16:43 
Er der nogen der har forudbestilt og hvorfra? Hvor er det billigst?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/02-09 16:53 
Jeg har ikke bestilt endnu men jeg tror det ligger nogenlunde ligeligt imellem shopto.net og amazon.co.uk
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-09 10:05 
Resident Evil 5
SumezSumezSkrevet 18/02-09 10:07 
Jeg forstår den ikke helt. Skulle inkluderingen af en kvinde være en dum undskyldning for at gøre spillet mindre "racistisk", eller?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-09 10:08 
Ja for hun er også sort. Så er det ok. ;D
SumezSumezSkrevet 18/02-09 10:13 
Nårh, ja, hun er jo sortere end Obama :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 18/02-09 10:45 
Ud fra demoen kan man da se det ikke er 100% "indfødte" afrikanere der angriber, men for den sags skyld så virker brokkeriet bare for at være for brokkeriet skyld. Det er jo ikke fordi der er mangel på diverse fjendtlige milits styrker i afrika (på den ene eller den anden side).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Per SPer SSkrevet 18/02-09 15:30 
Kortidshukommelsen har åbenbart slettet spiltitler som Black Hawk Down.

- faktisk får jeg sådan en stærk trang til at indtage rollen som svært bevæbnet amerikaner der tømmer bly i onde afrikanere.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-09 15:56 
Ironisk nok har udviklerne også nævnt i interviews at RE5 var inspireret af film som netop Black Hawk Down.
nerosnerosSkrevet 18/02-09 18:12 
Det er jo også bare en skide god film :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 19/02-09 08:09 
Hvorfor ":-("?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/03-09 22:33, rettet 07/03-09 22:34 
KTC>
Jeg har fundet ud af, at man kan skifte våben med DPAD, hvilket mere eller mindre annullerer min kritik af realtime inventory.

Nøglen til at klare banerne i demoen, er at finde ammo og health i tønder og skuffer, og så prøve at holde noget afstand fra "bosserne". Det er også en god idé at bruge de eksplosive tønder på "bosserne" og spare ammo ved at skyde de almindelige fjender en enkelt gang, og så ellers give sig til at slå, sparke og snitte i dem med kniven.
Hvis man spiller efter disse regler, løber man aldrig tør for ammo og skulle have gode chancer for at gennemføre banerne. Husk, at man i den første bane ikke behøver at dræbe "bossen", men i stedet overleve nogle minutter.

Det var lidt af en *SPOILER* hva'ba? ;)

Jeg har spillet demoen for lidt til at være for kritisk, men netop den transparente realtime-menu til fx våbenskift virker forfærdelig. Så tak for DPAD-tippet :) Min nuværende hands-on med demoen er dog lidt zombie-agtig, så det forklarer måske, at jeg ikke bemærkede denne "quicktime"-mulighed til at skifte våben ... :/

Og co-op-tingen fandt jeg da ret enerverende (ellers var det bare "Følg efter mig"-stemmeskuespillet der gik mig på nerverne).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
nerosnerosSkrevet 09/03-09 09:50, rettet 09/03-09 09:54 
Så er et af de første reviews oppe.

IGN- co-op- review
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 09/03-09 09:53 
Eurogamer's er også oppe :!

7/10
nerosnerosSkrevet 09/03-09 10:22 
Ved sku ikke helt hvad jeg skal sige til det?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 09/03-09 10:42 
Altså, hvad føler du sådan... helt ind i hjertet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 09/03-09 10:54, rettet 09/03-09 10:54 
Sådan lidt skidt-mas, men måske jeg ikke er kommet helt af med tømmermændene fra weekenden endnu ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 09/03-09 11:05 
IGN: 9
Eurogamer: 7

Snittet er på 8 - det kan da ikke være helt skidt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 09/03-09 11:10, rettet 09/03-09 11:13 
Ja det er ikke så ringe endda, men jeg synes bare det er synd for serien at den er blevet til et rent actionspil uden Resident evil feel! Sådan lyder det ihvertfald til hvis man ser IGN's video review. Skal jeg være helt ærlig så gider jeg sku ikke have den irreterende pige løbene i røven hele spillet igennem :-( Det lyder også mega åndsvagt når de snakker til hinanden "here take this", "thank you", osv.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/03-09 11:20 
Hmm, skal vi ikke bare komme over det faktum at spillet ikke er survival-horror?
Det er Gears of War heller ikke, men det er da et meget godt spil alligevel :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/03-09 11:31 
Det kan du have ret i :-)

Jeg har bare haft en dårlig fornemmelse om spillet siden jeg prøvede demo'en. Men man kan jo tage fejl. Jeg ser dog meget mere frem til Capcom's Bionic Commando.
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/03-09 11:40 
Sumez>
Hmm, skal vi ikke bare komme over det faktum at spillet ikke er survival-horror?
Det er Gears of War heller ikke, men det er da et meget godt spil alligevel :)

Men Gears of War har jo aldrig været survival horror eller udgivet sig for at være det. Det har RE engang.
Alle mine bekymringer ser ud til at holde stik skal man tro de anmeldelser der nu er kommet. Ren action og coop TC-oplevelse af værste skuffe.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 09/03-09 11:54 
RE5 udgiver sig ikke for at være survival horror. Jeg kan ikke se problemet, eller hvorfor det skal påpeges igen og igen. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 09/03-09 11:55 
Det er vel fordi at nogen mener at en serie ikke må tage nye drejninger eller prøve noget nyt?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/03-09 12:09, rettet 09/03-09 12:10 
RE5 ligner meget RE4 mht. at være action spil, så det kan næppe overraske. Men er nu også bekymret for at coop fokuset kommer til at være generende i længden.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 09/03-09 12:36, rettet 09/03-09 12:36 
Sumez>
RE5 udgiver sig ikke for at være survival horror. Jeg kan ikke se problemet, eller hvorfor det skal påpeges igen og igen. :\

Problemet for mit vedkommende er, at rigtig mange småting ser ud til at blive vestliggjort, hvorfor man så står med en eller anden form bastard der er halv RE(4), halv TC, men nok hel skidt.
Jeg er sådan set lidt ligeglad med hvad spillet genremæssigt betegnes som, så længe der er noget uberørt der får sjælen af RE til at skinne igennem i spillet. Det er det, jeg frygter, der ikke er.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 09/03-09 12:47 
Herold>
Det er vel fordi at nogen mener at en serie ikke må tage nye drejninger eller prøve noget nyt?

Jeg ser da gerne at man prøver noget nyt, men det kan jo også bare være nyt på den dårlige måde ;-)
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/03-09 15:42 
Den smule jeg har prøvet gætter jeg på at min "final score" ville blive: singleplayer 7-8/10 og co-op 8-9/10.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-09 16:25 
Det vil virkelig være skidt hvis co-op er bedre end singleplayer. Efter at have spillet demoen noget mere på PS3 lyder det desværre ikke helt urealistisk :(

Jeg har ikke engang gidet ned og bytte to spil ind og forudbestille Residente Vil 5 til 199.- Blir spændende om jeg når det inden fredag...
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 09/03-09 16:42 
Konsolkongen>
Jeg har ikke engang gidet ned og bytte to spil ind og forudbestille Residente Vil 5 til 199.- Blir spændende om jeg når det inden fredag...

Det kan vel nærmest heller ikke svare sig når man kan finde spillet til ca 30-35£ med porto på nettet.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WehnerWehnerSkrevet 09/03-09 17:34 
Konsolkongen>
Det vil virkelig være skidt hvis co-op er bedre end singleplayer.

Det er det jo næsten altid, og RE5 ser ikke ud til at være anderledes.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/03-09 17:57 
Jeg tror bare jeg vil more mig langt mere med en co-op ven, end den lettere retarderede AI-bot, der går i vejen og fjumrer rundt (som hun gjorde da jeg spillede).
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/03-09 18:54, rettet 09/03-09 18:55 
Kristensen>
Jeg er sådan set lidt ligeglad med hvad spillet genremæssigt betegnes som, så længe der er noget uberørt der får sjælen af RE til at skinne igennem i spillet.

Helt enig.

Det handler vel ikke så meget om, hvorvidt serien ikke længere er "survival horror".

For nu at sige det på "Heroldsk": Det vigtige må være, hvad spillet får spilleren til føle helt ind i hjertet ? :)

Jeg har ingen anmeldelser læst om spillet, men det virker da lidt demotiverende, hvis den computerstyrede co-op-spiller er "irriterende sukkerfyld", som bare er i vejen, medmindre man har en reel medspiller til at styre.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RaGeRaGeSkrevet 09/03-09 19:15, rettet 09/03-09 19:15 
neros>
Ja det er ikke så ringe endda, men jeg synes bare det er synd for serien at den er blevet til et rent actionspil uden Resident evil feel! Sådan lyder det ihvertfald til hvis man ser IGN's video review. Skal jeg være helt ærlig så gider jeg sku ikke have den irreterende pige løbene i røven hele spillet igennem :-( Det lyder også mega åndsvagt når de snakker til hinanden "here take this", "thank you", osv.

Jeg hader det os når de snakker med hinanden, det ødelægger seriøsiteten ved stemningen. Og er godt irritereret over man skal spille med en halvuduelig bot i singleplayer :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-09 19:20 
Wehner>
Det er det jo næsten altid, og RE5 ser ikke ud til at være anderledes.

En joke? Der er GOW og Halo serien hvor det sikkert passer meget godt. Sidstnævnte mest fordi det er så dårligt at det helt pr. automatik bliver sjovere med en ven.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 09/03-09 22:27 
Ligesom sex?

Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanke om et spil med co-op, der ikke er sjovest i co-op, men der skal da nok eksistere et par stykker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 09/03-09 22:34 
Ligesom sex kræver det vel også at man overhovedet har nogle venner? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 09/03-09 22:53 
Lad nu være med at bringe det at I er dårlige til sex ind i diskutionen... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
395 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig