X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 5


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 20/07-05 13:18 
Ifølge Famitsu er Resident Evil 5 på vej til XB360 og PS3.

Screenshots:

http://ranobe.sakuratan.com/up/updata/up46829.jpg

Ser nice ud tbh, selvom det måske ikke er milelangt væk fra dets lillebror, RE4 :)
395 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 13/12-08 11:37 
Jeg synes nu ikke at tingene ældes så hurtigt.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/12-08 12:24 
Jeg kunne allerede lurer fra videoklip at det stort set er RE4.5 når det kommer til gameplay men jeg har det som mange andre at det er perfekt. Jeg har hørt nogen nævne at spillet har fået en dårlig indflydelse fra Gears of War men vi skal også lige huske at et rigtigt vigtigt element er historien... og den er jeg meget spændt på at se hvordan udvikler sig (især efter den dér reklame med gravstenen i Famitsu)
RaGeRaGeSkrevet 13/12-08 15:12 
Ja, det var sgu noget af en overraskelse :O
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/12-08 16:34 
Link til den?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 13/12-08 17:48, rettet 13/12-08 17:48 
SPOILER!!!!!!!!!!!

http://img183.imageshack.us/my.php?image=resi5rq3.jpg
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 13/12-08 17:59 
Næppe :)
RaGeRaGeSkrevet 13/12-08 19:22, rettet 13/12-08 19:23 
Jeg var os lidt mistænksom, da de jo ikke ligefrem gør det hemmeligt siden det er officielt og ikke blevet leaked ud på nettet fra en hemmelig kilde. Ville da mene det har spoiler potentiale ^^
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 13/12-08 20:47 
Ja, det er jo en reklame så de mener nok ikke det ødelægger noget ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/12-08 23:40 
Så længe det bare er Jill gør det sgu ikke noget ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KroeboCopKroeboCopSkrevet 13/12-08 23:50 
Nu skal i ikke bagtale Jill, bare fordi hun ikke er her mere :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-09 18:16 
aaaaAAAAAH! Nu kommer der selvfølgelig hele 3 forskellige special editions og Europa får den skrabede igen.

-Den Europæiske er kun et metal cover med en bonus DVD.

-Den Japanske ser sådan hér ud:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bp-77-5-49-en-15-resident+evil+5-70-3634.html

Den kommer med en artbook, Tri-cell virus, skulder taske og soundtrack (tror jeg nok)

-Den Amerikanske ser sådan hér ud:
http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?Product_ID=72481

Den kommer med en Chris Redfield figur, Tricell taske, BSAA lap, Kijuju halskæde og bonus DVD.

What to chooooose?!!!!

Jeg kunne mest tænke mig den Amerikanske men jeg ville gerne have Xbox versionen af spillet og jeg ved ikke endnu om det bliver regionsfrit... Der er jo nogen af de dér store titler der er regionsfri...

Til gengæld kan jeg da glæde mig over at vi får en federe special edition af Street Fighter IV end Amerikanerne.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-09 18:26 
Hvis selve virusen følger med JAP udgaven er valget da indlysende :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 18/01-09 18:58 
Sygt - jeg gad ellers godt have den artbook, men som zombie tror jeg ikke min glæde ved den vil være så stor :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dpldplSkrevet 18/01-09 19:25 
Nå ja det jo perfect. Elsker steel case udgivelser. Personlig skulle ALLE LE´s kom med den type steel case. Måske nok eneste person i EU der vil nyde vores LE :p.

Skal siges capcom steel case til DMC4 er nok en af de pæneste spil covers jeg har fra denne generation!. Så YAY til mere i samme stil

Link til EU udgaven af LE.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 18/01-09 19:30 
Chrono>
Sygt - jeg gad ellers godt have den artbook, men som zombie tror jeg ikke min glæde ved den vil være så stor :p

Er der ikke bare en herinde der kan købe den udgave, og så smitte os andre, så vi alle sammen kan få den virus? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/01-09 20:22 
Den er vidst ikke luftbåren så vi må finde ud af noget til næste P:R træf istedet ;D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/01-09 20:32 
Hvis JAP versionen er på engelsk også kunne jeg måske godt finde på det. Men det er nu sjældent jeg gider betale ekstra for LE's. De steelcases vi får i EU er flotte nok men belastende når de har det gennemsigtige plastik som skal trækkes af. Det er i sig selv en lille smule træls, så man ender med et samlesæt inden man når til skiven, og det er bare mere der hurtigt kan blive bøjet og grimt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/01-09 20:38 
dpl>
Link til EU udgaven af LE.

Hvad er LE? Limited Evil? :-)
CoreCoreSkrevet 18/01-09 21:31 
Det er den censureret EU-version. Deri er fjenderne ikke særlig onde.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/01-09 23:54 
Limited Edition.

At tænke :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/01-09 23:58 
Eih! Jeg tænkte endda så langt, at jeg ville forsøge mig med en lille joke... men det er jo svært, når folk ikke kan decifrere smileys :-)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/01-09 00:19 
Det kan du jo sagtens komme og sige nu.

Indrøm nu bare du troede det var en typo.
HeroldHeroldSkrevet 19/01-09 00:44 
Det eneste der er sjovere end jokes på forkortelser, er folk der ikke forstår når der laves jokes på forkortelser :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/01-09 14:56 
Hvis det er de to mest sublime former for humor i din verden, må din hverdag være noget tom ;)
HankyHankySkrevet 19/01-09 18:07, rettet 19/01-09 18:07 
Hold kæft, hvor er du tør :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/01-09 18:52 
Hvaaa... Er det egentlig med den hér trend i brugernavne som "konsoletellerandet"?
BeanoBeanoSkrevet 19/01-09 20:52 
Hvad mener du?
nerosnerosSkrevet 19/01-09 21:48, rettet 19/01-09 21:49 
Den nye trailer har fået mig helt op at ringe over det spil. Glæder mig afsindigt meget til det kommer nu. Er der egentlig en demo ude på LIVE?
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 19/01-09 21:54 
Kun i JAPper-land, men også snart herhjemme (:
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/01-09 21:54, rettet 19/01-09 21:56 
Den 25 Januar.
Det er dog muligt at spille demoen sådan lidt ukorrant nu og der ligger et par guides til hvordan på Youtube.

Det er dog ikke heeeeelt lovlige metoder man skal bruge for at få selve demoen så jeg vil ikke linke noget hér.

Min mening om demoen er til gengæld at den er rigtig god. Det er meget ligesom at spille Resident Evil 4 med nogen små ændringer.

Jeg har hørt nogen meninger fra gamere der først er kommet med på vognen fra denne generation af konsoller og mange syntes at det føles klosset at spille men er man vandt til at spille Resident Evil spillende er man hjemme med det samme.
nerosnerosSkrevet 19/01-09 22:22 
Darkbeat>
Jeg har hørt nogen meninger fra gamere der først er kommet med på vognen fra denne generation af konsoller og mange syntes at det føles klosset at spille men er man vandt til at spille Resident Evil spillende er man hjemme med det samme.

Helt sikkert :-)

Jeg har ondt af de folk som ikke har spillet 4'eren. Det spil var bare helt fantastisk. Så vil jeg glæde mig til d. 25 januar.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/01-09 14:14, rettet 26/01-09 14:14 
Så er demoen oppe.

Hent den f.eks. hér
BeanoBeanoSkrevet 26/01-09 15:49, rettet 26/01-09 15:50 
Super - glæder mig til at prøve den :)

Kommer forøvrigt også en blodrød RE5 360 konsol på gaden... ihvertfald rygter om det.

Den er dælme til at få øje på!
WonderboyWonderboySkrevet 26/01-09 15:52 
Den ser Super Fed ud.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 26/01-09 16:05 
En cool'lectors item ;)
nerosnerosSkrevet 26/01-09 16:16, rettet 26/01-09 17:36 
Red Hot Sexy Box :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/01-09 16:29 
Bare man ikke får en RE5oD :O
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/02-09 07:31, rettet 06/02-09 08:19 
Lidt flere racistiske kontroverser i det fulde RE5 spil...

http://www.gamezine.co.uk/news/game-types/shooter/racist-imagery-might-really-exist-in-resident-evil-5-$1266482.htm

Ud over det er der en link i til et ganske udemærket preview af Eurogamer.

Selvom jeg godt kan følge tanken lidt med at det er lidt gammeldags at fremstille Afrikanere som brutale dyr så er der jo stadig nogen regioner der er lidt fattige at de kan virke som primitive.

Bare tænk på den store benzin eksplosion der var et sted dernede for nyligt.

http://www.nytimes.com/2009/02/02/world/africa/02inferno.html
BeanoBeanoSkrevet 06/02-09 09:33, rettet 06/02-09 09:35 
Jeg syntes det stadig virker ret hysterisk at kalde det racistisk fordi afrikanere historisk er blevet fremstillet som dyr eller primitive. Som Eurogamer selv siger, så det ikke så forskellige fra RE4 - kun den historiske baggrund. Men gør det RE5 racistisk isoleret set?
Er dog ikke i tvivl om at medierne nok skal kunne spilde en masse tid på "historien" - den er lige til højrebenet. Gik jo så flot med Bale hysteriet.
BeanoBeanoSkrevet 06/02-09 09:38 
Gametrailers har startet en Resident Evil Retrospective i 6 dele.

Her er del 1
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/02-09 09:41 
Ja jeg så det dér retrospektive. Jeg er ret glad for Gamtrailers retrospektives.... De er meget informative.
Jeg vidste slet ikke at RE havde rødder helt tilbage til det dér gamle The House spil. (Var det ikke dét det hed?)
HeroldHeroldSkrevet 06/02-09 10:35 
Sweet Home? Ja, det er vist et af de første Survival Horror-spil, men jeg synes (uden at have spillet Sweet Home, naturligt nok), at inspirationen fra især Alone in the Dark-spillene er tydeligst.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 06/02-09 10:40 
Forskellen er vel at Sweet Home er Capcoms eget spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/02-09 10:44 
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Altså, at Sweet Home er en større inspiration, siden det var Capcoms eget?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/02-09 10:58 
Sweet Home (スゥイートホーム) is a survival horror game that was released for the Famicom in 1989. It was developed and published by Capcom. The game is related to the Japanese horror film of the same name.

Though more of an RPG, Sweet Home served as the inspiration for Resident Evil. Resident Evil borrowed many elements from Sweet Home including the mansion setting, the puzzles, and even the "door" loading screen. While considered by some to be the first survival horror game due to inspiring the Resident Evil series, there were several earlier games that could be considered survival horror released as far back as Haunted House (as well as now-hard-to-find adaptations of the films Halloween and The Texas Chainsaw Massacre) on Atari 2600, years before Sweet Home was released. Nevertheless, Sweet Home remains an important early game within the genre

http://en.wikipedia.org/wiki/Sweet_Home_(video_game)
SumezSumezSkrevet 06/02-09 11:00 
Herold>
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Altså, at Sweet Home er en større inspiration, siden det var Capcoms eget?

Nej, at RE unægteligt har rødder i Sweet Home. At AitD også har ageret inspiration, spiller vel ingen rolle i den sammenhæng? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/02-09 11:17 
Ja, det er der vist heller ikke nogen tvivl om. Jeg mener bare at AitD er, om noget, en klar og mere tydelig inspiration. At det foregår i et mansion, well, most used horror setting EVAH! De andre sammenfald er selvfølgelig et resultatet af Sweet Home, ingen tvivl. AitD skinner bare meget mere igennem, qua min personlige overbevisning, men det er selvfølgelig også en meget mere tydelig reference, hvad angår styring og koncept. Det er i hvert fald stensikkert at der har rendt en japaner rundt i Carnbys skikkelse og tænkt; "Det kan vi sgu bruge!"
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/02-09 11:38 
Det ser også ud til at Sweet Home har inspireret ObsCure ret så kraftigt. Da jeg hørte beskrivelsen af Sweet Home i gametrailers del 1 tænkte jeg "wow, det er jo 100% det samme som ObsCure". Den eneste forskel må så være selve interface/gameplay - hvor Sweet ligner mere gammeldaws Zelda-adventure og ObsCure er mere Resident-agtigt.
SumezSumezSkrevet 06/02-09 11:44 
Herold>
Ja, det er der vist heller ikke nogen tvivl om. Jeg mener bare at AitD er, om noget, en klar og mere tydelig inspiration.

Nu var der jo heller ikke nogen, der snakkede om hvad der lå som inspiration for RE? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/02-09 11:53 
Rødder/inspiration - potáto, potàto. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
395 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig