X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman Begins


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 18/07-05 17:39, rettet 18/07-05 18:30 
Jeg fik set Batman Begins da jeg var i London i starten af Juli og den kan anbefales til jer der har savnet en lidt mere alvorlig Batman end den man mødte i den fjerde film.
Denne gang har man valgt at lægge vægten over på selve Batman istedet for at fokusere for meget på skurken, som var tilfældet i de tidligere film.

Christian Bale gør det godt som Batman og de gamle herre Michael Caine og Morgan Freeman er gode i rollerne som butleren Alfred og Lucius Fox som forsynder Bruce Wayne med high-tech gadgets.

Håber at I som skal ind se den vil komme med nogen kommentare, hvad i syns om filmen. plottet osv.
CoreCoreSkrevet 18/07-05 21:19 
Har ikke set den endnu, men vil meget gerne. Men jeg har spillet, og den smule jeg har set af det ser lovende ud, det samme gør de bidder af filmen jeg så i samme omgang.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/07-05 21:33 
Jeg er igang med anden gennemspilning af spillet. Jeg ser frem til at se filmen. Spillet er ret godt, dog skal man være fan. Som et stand-alone spil er det sucky.

lidt opvarmning
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 18/07-05 21:51 
Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke at filmen ser lovende ud ved at se traileren.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 18/07-05 21:57 
Det synes jeg den gjorde, og jeg var heller ikke skuffet da jeg så den. Det er en rigtig god film. Ikke den store tvivl om, at det er den bedste Batman-film. Langt mere troværdig end de andre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/07-05 21:58, rettet 18/07-05 22:03 
Nerosretro>
Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke at filmen ser lovende ud ved at se traileren.

Jeg ved ikke hvor meget Batman du har læst, men det er virkelig en "lavet til fans" type film. Som et sommer action brag, er den ikke specielt publikumsvenlig.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
TurricanTurricanSkrevet 20/07-05 12:31 
Naiera>
Det synes jeg den gjorde, og jeg var heller ikke skuffet da jeg så den. Det er en rigtig god film. Ikke den store tvivl om, at det er den bedste Batman-film. Langt mere troværdig end de andre.

Den er god ja, men jeg synes nu den første er den bedste. Det med troværdigheden er jeg nu ikke helt med på :-)
The Gods pause for a moment...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/07-05 14:00, rettet 24/07-05 14:16 
Naiera>
Det synes jeg den gjorde, og jeg var heller ikke skuffet da jeg så den. Det er en rigtig god film. Ikke den store tvivl om, at det er den bedste Batman-film. Langt mere troværdig end de andre.

****Spoilers****





Jeps! Helt enig.

Det fungerede ret godt med at lade os se kampene som forbryderne oplevede dem. Jeg ville dog gerne have haft en lidt mere tydelig fight i toget til sidst.

Jeg har "selvfølgelig" ét par ting:

Hvor var lazarus pit?
Talia?
Hvorfor virkede Martha Wayne så kold?
Hvorfor gøre et stort nummer ud af at man ikke er en bøddel, for derefter at sprænge et helt tempel i luften?
Bruce behøver ikke en "Q" til at belære ham om fysik og kemi.
Jeg kan ikke lide at Ra's træner Batman, men det er sgu ok når det gøres så overbevisende.

Og ja jeg ville gerne have set Batman kick ass - følte ikke rigtigt, at man så ham folde sig rigtigt ud.

Ellers en tæske cool film. Alle figurerne var som de skulle være. Se den!

Edit: Ret fedt at lade Joe Chill være morderen.



****Spoilers****
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 23/07-05 16:03 
Hvad med lige at få skrevet SPOILER med stort!!!!!
(den sidste bemærkning var jeg bestemt foruden, da jeg ik har set filmen endnu)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/07-05 14:17 
Undskyld...

Men bare rolig, det er ikke et stort plot twist (Ellers ville jeg heller aldrig have skrevet det). Det var overhovedet ikke en Ulf Pilgaard ting :-)

Næsten ét hvert Batman blad før 1986 nævner mandens navn.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AmbyAmbySkrevet 24/07-05 16:19 
** SPOILER **


Det var self denne bemærkning: "Jeg kan ikke lide at Ra's træner Batman, men det er sgu ok når det gøres så overbevisende."

Det er netop et plottwist.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 24/07-05 16:26 
Det synes jeg også de snakkede om i MetroExpress/Cinemazones anmeldelse. Eller Politikens?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/07-05 16:30 
Born2Play>
Næsten ét hvert Batman blad før 1986 nævner mandens navn.

Ulf Pilgaard? Så har jeg ikke læst ret meget Batman :-)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/07-05 00:44 
Dark-Light>
** SPOILER **


Det var self denne bemærkning: "Jeg kan ikke lide at Ra's træner Batman, men det er sgu ok når det gøres så overbevisende."

Det er netop et plottwist.

Ikke hvis man undlader at udpensle det, som din post netop gjorde ;-)

Det er jo trods alt klart fra filmens start at Ra's kører showet og Ducard gør det hårde arbejde.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/01-08 00:39 
Heath Ledger er lige fundet død. :/

So long Joker
Home is where the hardware is..
dRxLdRxLSkrevet 23/01-08 01:27 
Jeg må indrømme at jeg er noget overrasket. Jeg går normalt ikke så højt op i de mere mainstream pop-ikoner, men ud fra den smule jeg har set af Heath havde jeg fået et billede af ham som en alvorlig, hårdtarbejdende og seriøs ja næsten lidt kedelig person. Hvilket jeg fandt meget klædeligt for en hollywood stjerne. Gad vide hvad der er sket?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 23/01-08 08:55 
Det ser ud til at have vaeret en overdosis af sovepiller. Siden han startede optagelserne til Batman skulle Heath have vaeret staerkt plaget af soevnproblemer...
Det er en af de faa gange hvor jeg virkelig er ked af det over et fremmed menneskes doed. Hans praestation i Brokeback Mountain var livsaendrende for ikke faa mennesker...
nerosnerosSkrevet 23/01-08 09:18, rettet 23/01-08 13:24 
WHAT? Hvad sker der.....

Han var da en glimrende skuespiller. Det gør mig da utrolig ked af det. Jeg havde regnet med han ville nå meget længere i sin karrier.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/01-08 16:58 
What a Jack off

Jack on Heath
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 23/01-08 17:04 
Lyder lidt svinsk som det fremstilles i teksten, men det lader som om han bare skal finde en hurtig reaktion på beskeden, som nok er relativt forvirrende. Må godt nok også være irriterende ikke at kunne gå ud af en dør uden der står tyve kamerahold og venter på ham.. og så for at snakke med ham om en skuespiller, han intet har med at gøre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Krans.KKrans.KSkrevet 23/01-08 19:54, rettet 23/01-08 19:55 
Og så er det The Sun det er taget fra... kan ellers også godt lide deres billedvalg, hvor de lige har formået at fange ham fra en vinkel, hvor han ser tilpas arrogant ud til at understøtte det budskab, historien gerne vil ud med =)

Jeg vil ikke lægge så meget i det, videoen ser også underlig ud, jeg er ikke engang helt sikker på, om det egentlig er Heath Ledger's død han kommenterer på, da han siger "I warned him", der er en masse støj og mange mennesker der snakker. Hvad skal det overhovedet også betyde?

Men ærgeligt med Heath Ledger. Dog har jeg det også sådan, at han er et fremmed menneske for mig, og som skuespiller har jeg heller ikke det vilde forhold til ham, selvom jeg synes, han virkede til at være dygtig. Så på den måde er det ærgeligt, og selvfølgelig ekstra synd hvis det er en ulykke med pillerne.
Men fra mit synspunkt i det mindste godt de nåede at gøre optagelserne til den næste Batman færdig, den har jeg glædet mig meget til =) Christopher Nolan kunne vel næsten heller ikke have ønsket sig bedre publicity for sin film ;) Selvom jeg selvfølgelig ikke tror, han tænker sådan.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-08 12:43 
Hvis I er interesseret kan I her på mit link se en samling af hjemmesider skudt op i forbindelse med The Dark Knight filmen..

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig