X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW; US servere?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/07-05 23:02 
Lad mig gøre det kort :)

Hvis jeg skaffer en US udgave af spillet, er det så muligt for mig at spille på US serverne?
CutePuppyCutePuppySkrevet 16/07-05 08:08 
Bingo...
//Cutepuppy
FizbanFizbanSkrevet 16/07-05 09:23 
Der er noget om at du skal have en US betalingsadresse for den godtager din oprettelse. Men er ikke sikker på det.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/07-05 10:26 
Ja, det var desværre også det jeg havde hørt :(
dRxLdRxLSkrevet 16/07-05 13:28 
Hvorfor er du så opsat på at spille i USA?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kingsizekingsizeSkrevet 16/07-05 13:58 
du kan ikke spille på US serverne, ikke med mindre du har et US mastercard eller visa!
Det var det der skete da jeg købte US udgaven. Blizzard lavede dog et eller andet med min cd-key så jeg selv kunne vælge om jeg ville spille på EU eller US. men dette var under beta. Så jeg kan ikke soge om det kan lade sig gøre længere.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/07-05 15:47, rettet 16/07-05 15:54 
dRxL>
Hvorfor er du så opsat på at spille i USA?

Fordi min gamle Anarchy Online guild spiller på US Icecrown serveren. Jeg har været i et par guilds på EU serveren, og jeg synes desværre at standarden er fantastisk lav.
CutePuppyCutePuppySkrevet 16/07-05 18:16 
Jeg kender et par stykker der spiller på US servere, af samme årsager som koffein siger...

Aner dog ikke om de ligefrem har anskaffet sig US kreditkort... det skal desuden siges at jeg da deltog i US betaen, og jeg havde ikke et US kreditkort...
//Cutepuppy
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/07-05 00:09 
Hmm.. Hvis du gider spørge dem, hvordan de har fået adgang til serverne, ville du gøre mig en stor tjeneste *hint hint* ;)
CutePuppyCutePuppySkrevet 17/07-05 14:19 
Skal kigge på det...

Blizzard skulle gerne arbejde på en funktion så alle kan spille sammen, om det bliver på hinandens servere eller på nogen fælles servere ved jeg ikke.
//Cutepuppy
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig