X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

scart kabel hjælp..


Svar
EulogyEulogySkrevet 11/05-03 19:34 
hejsan jeg ville nu bare lige høre hvor man kan købe sådan en fætter til at samle alle sine scart kabler i (så man kun behøves 1) for jeg har en 6-7 løse scart stik ligende bag mit tv og det er pænt sagt noget L*** at finde rundt i....
det ville sq vist være en go ting at indvestere i :)
'Hi super nintendo Chalmers'
majjohamajjohaSkrevet 11/05-03 19:37 
Ebgames...
NaieraNaieraSkrevet 11/05-03 19:39 
Køb hellere bare en Scart forlænger på 1.5 meter. Således får du minimalt kvalitetstab.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 11/05-03 19:40 
Prøv www.gamebits.dk

De har et par forskellige modeller at vælge imellem.

Link...
NaieraNaieraSkrevet 11/05-03 19:42 
Og man skal så IKKE købe

den her!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
EulogyEulogySkrevet 11/05-03 20:08 
jammen det er ikke det med længden der er et problem det er bare at jeg vil have alle (eller så vidt muligt) scart stikende samlet i en dåse så jeg er fri for at skifte stik hver gang jeg jeg skal spille på en ny konsol..
'Hi super nintendo Chalmers'
NaieraNaieraSkrevet 11/05-03 20:11 
Problemet er, i mine øjne, ikke at der skal skiftes, men slid på Scart indgange på TV'et.

Det eneste du får med en samlerboks er kvalitetstab, med mindre du bruger 500-600 kr. på en.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 11/05-03 20:21 
Desuden har alle nye fjernsyn minimum to scart-indgange, med eventuelle composite indgange foran.

Det er sjældent at jeg personligt bruger mere end tre maskiner ad gangen :!
3of193of19Skrevet 11/05-03 20:25, rettet 11/05-03 20:25 
Men man vil jo sandsynligvis have RGB på alle maskinerne ikk'? Og de fleste tv har kun et RGB kompatibelt scart stick.
tastasSkrevet 11/05-03 20:54 
Den scart samler kasse, skal vel supporte RGB, ellers bliver signalet vel bare 'konventeret' til normal signal - right?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 11/05-03 21:00 
tas >
Den scart samler kasse, skal vel supporte RGB, ellers bliver signalet vel bare 'konventeret' til normal signal - right?

Dem jeg har supporter RGB. De var meget billige (MEGET billigere end den Naiera linkede til), og ja, der er kvalitetstab, men det er stort set ikke til at se for det blotte øje, og helt iorden når man ikke gider gøre noget vildt ud af spiloplevelsen (men jeg finder da af og til mig selv ifærd med at rode inde bag fjernsynsreolen for at udskifte scart stik (besværlige sataner) i selve TV'et.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 11/05-03 21:44 
Men ok, hvis bare fixer sådan en scart samler med RGB support, er den stadig i vinkel.

Så må jeg jo have sådan én på et tidspunk ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
EulogyEulogySkrevet 12/05-03 17:24 
Sumez..

hvor har du fået såden en sag henne af??

jeg ved godt at næsten alle nye fjernsyn har 2 scart stik MEN der er så et problem mere for det tv jeg har er ca 17-20 år gammelt men det fejler ikke noget (og den kan sq køre 60 hz :))derfor køre jeg alt igemmen mit vhs maskineri :) men det giver jo stadivæk kun et stik :(
'Hi super nintendo Chalmers'
SumezSumezSkrevet 12/05-03 17:27 
eBay. Der burde være en del, der sælger scart boxe. Men jeg kan ikke anbefale dem hvis du gerne vil have ordentlig kvalitet (det er dog sjovt nok mest composite signalerne der er mærket af kvalitetstab)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/05-03 17:31 
Ripoff from 3of19 :)

Link...
Home is where the hardware is..
EulogyEulogySkrevet 12/05-03 17:37 
ok lur mig om det ikke var en dejlig "maskine" det der.. (nu fatter jeg ikke en en meter tysk så kan du muglivis se om de sender til dk og alt det der??)
'Hi super nintendo Chalmers'
Le RoofLe RoofSkrevet 12/05-03 17:43 
Det gør de, Lars. Men betaling bliver noget lort, for de tager ikke Visa :(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
jaesjaesSkrevet 12/05-03 17:46, rettet 12/05-03 17:49 
Tas og your mamma >

Jeg har en ubrugt med 2-3 stik, som jeg gerne vil af med. Den kostede vist 150 kr.
Jeg kan kigge om den understøtter RGB, hvis en af jer skulle være interesseret.
EulogyEulogySkrevet 12/05-03 19:28 
jammen det ville jeg da garenteret være interesseret i..
'Hi super nintendo Chalmers'
AmbyAmbySkrevet 02/10-03 11:12 
Jeg tager lige et gammelt emne op, da mit problem høre ind under "scart kabel hjælp"

Jeg skal have trukket lyden ud af min GC, og dette agter jeg at gøre med en forlænger scart med lydudtræk.

Skal sådan en fætter speciallaves eller sælges de nogle steder ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 02/10-03 11:26, rettet 02/10-03 11:29 
Jeg har aldrig set en. Men der er ofte lydudtag på SCART-bokse. Men de er jo så også ofte noget skod :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 02/10-03 11:33 
men det betyder vel ikke at det ikke kan laves ved den nærmeste radiomand ?

Eller er det i det hele taget en bedre løsning ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 02/10-03 11:43 
Jeg skulle mene at det nemmeste er at tage det fra fjernsynet, hvis det har en audio out,der kan bruges til det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 02/10-03 11:46 
Mit gamle DUX fjernsyn har desværre kan 1 scart indgang. DUX SUX.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig