X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alien Hominid


Svar
RitesRitesSkrevet 12/07-05 15:14 
Hold da ...!

Fedt spil, virkelig fed grafik og stil osv.

Men det må nok være det sværeste jeg har prøvet. Hvis man fandt Metal Slug udfordrende, så får AH jer til at tude.

Hvor langt er folk kommet? (og det der med 99 credits holder ikke, tøser)
» a winner is you «
DommergaardDommergaardSkrevet 16/07-05 12:21 
Rigtig cool spil. At det er pi*** svært er så en helt andet sag! Jeg har spillet det co-op med en ven et par timer. Vi er ikke kommet videre end 1.5 tror jeg!?

Er dog positivt overrasket over spillet. Fed stil og grafik! Kan være jeg skal have gennemført det inden ferien er ovre!

:)
RitesRitesSkrevet 17/07-05 06:31 
Jeg spiller det på easy, med 2 credits mere.

Jeg er ved 3-1, tror jeg.
» a winner is you «
DommergaardDommergaardSkrevet 17/07-05 16:28 
Okay! Hvordan er banerne? God variation, eller ligner de hinanden?
RitesRitesSkrevet 19/07-05 08:48 
Banerne er fede og der er faktisk ret meget variation, men man skal alligevel også lige huske hvilket slags spil man har med at gøre.

Det er traditional sidescrolling med ret interessante bosser (som for det meste udgør variationen) og så er der nogle få baner hvor du flyver rundt i dit rumskib, hvilket minder om whatitsname, det gamle arcade spil.
» a winner is you «
DommergaardDommergaardSkrevet 19/07-05 10:15 
Okay. Det kan være jeg skal finde spillet frem fra hylden igen... føler dog ikke rigtig for det. Ikke et spiller som fanger mig. Nu må vi se, kan være jeg hiver det fra en af de kommende dage.
jaesjaesSkrevet 25/07-05 13:39 
Interview med Behemoth og et par billeder fra deres kommende spil. Det lyder ganske interessant:
http://www.gameinformer.com/News/Story/200507/N05.0719.1828.50394.htm
SumezSumezSkrevet 02/07-10 13:34 
Jeg hentede lige Alien Hominid HD på Live her for nyligt da der var tilbud på en række XBLA-titler, selvom jeg har PS2-versionen i forvejen.

Og det er godt nok endnu værre end jeg husker. :\ Mekanikken er fuldstændig som Metal Slug, det er ikke bare samme genre, eller inspireret, det er en direkte klon ned til detaljerne.
Det betyder bare ikke at spillet er nær så godt. Banedesignet er ekstremt kedeligt og uinspireret, humoren er dårlig, gameplayet er enormt ensformigt, og fjenderne er ensformige, og bosserne er direkte elendigt designet. Man dør ofte fordi spillet er besværligt at overskue, eller styringen kikser, og det er næsten umuligt at se fjendernes skud, og man er stort set afhængig af at kunne gå efter lyden.
Spillet indeholder en masse idéer der bør skabe variation, men de er alle rigtig ringe udført.


Behemoth er godt nok kommet lang vej siden da, når man ser på hvor fedt Castle Crashers er.
Lad dette være en advarsel hvis nogen stadig overvejer at købe det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 02/07-10 16:58 
Har aldrig rigtig spillet Metal Slug-serien, men kan sagtens se, at de to spil ligner hinanden meget.

Jeg synes dog stadig, at Alien Hominid er et ganske sjovt og meget gakket spil med sin egen særprægede stil.

Castle Crashsers er imidlertid et langt mere underholdende spil, da man først og fremmest kan være fire gutter sammen, men også fordi der er mere variation i spilmekanikken. En anden ting, som irriterede mig lidt i Alien, var, at man dør ved at blive ramt af et enkelt skud. Jeg er måske ikke gammel nok til at have oplevet SHMUP-genrens storhedstid, men instant kills bryder jeg mig generelt ikke om.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig