X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA SP


Svar
SumezSumezSkrevet 03/03-03 00:29 
Jeg har modtaget min GBA SP og nyder den i fulde drag.
Jeg er selvfølgelig skuffet over at der ikke er mulighed for at slutte høretelefoner direkte til den, og ærgrer mig over at L/R knapperne sidder rigtig dårlig. Om muligt endnu dårligere end på den gamle GBA.
Men ellers er jeg sgu rigtig glad for den. Den er heller ikke så grim som den først ser ud til, tværtimod fremstår den mere ... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
61 emne(r).
« < 1 2

Svar
RitesRitesSkrevet 05/03-03 12:56 
Your choice...
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 05/03-03 13:49, rettet 05/03-03 13:50 
Bean-O >
Har ikke lige i sinde at købe noget på eBay :)

Er du bange eller har du dårlige erfaringer!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 05/03-03 14:00 
Jeg har kun gode erfaringer med eBay. Foretrækker det faktisk over "rigtige" butikker, selv hvis produkt og pris er det samme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/03-03 14:36 
Ovenstående er jeg så ikke enig i, da der stadig, i forhold til rigtige butikker, er et vist risikomoment forbundet med at handle med private.

Jeg handler selv tit på eBay, men der skal være en vis gevinst i form af en lavere pris involveret før jeg gør det.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
NaieraNaieraSkrevet 05/03-03 14:58 
Enig.

Ingen grund til at man skal vente på at en privatperson får fingeren ud, hvis VGI eller TheRage har til samme pris.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 05/03-03 15:03 
Men det siger vel lidt sig selv? ;)
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 05/03-03 15:06 
Set i forhold til Sumez' indlæg, skrev jeg det jeg skrev.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 05/03-03 21:47 
Naiera >
Enig.

Ingen grund til at man skal vente på at en privatperson får fingeren ud, hvis VGI eller TheRage har til samme pris.

Det er så meget tit folk der kører en forretning over eBay, der sælger den slags ting, og handler gerne ligeså hurtigt som internetbutikker. Jeg har som sagt kun gode erfaringer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fuzionfuzionSkrevet 23/03-03 16:00 
Dum som jeg var, bestilte jeg ved en fejl en Platinum SP fra liksang - 140V Edition... :( - Men om ikke andet ka det nemt klares med en stepdown-converter ;) Men jeg er sq glad for den! - Spillene får en helt anden dybde med et ordenligt lys! :)
RitesRitesSkrevet 24/03-03 06:34 
Hvis jeg skulle bestille en fra Japan, skulle det være en Pearl White.

Syntes det er ret plat, at der bare ikke er det samme udvalg verden over.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 24/03-03 09:34 
Hvis jeg vidste det, ville jeg have bestilt en der er unik for Japan. Synes det er en meget fed idé, så nogle bliver mere eksklusive ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
61 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig