X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

eBay nybegynder hjælp


Svar
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 07/07-05 19:45 
Nå, på et tidspunkt må man gå ebay vejen hvis man vil ha de mere specielle ting, så det gør jeg nu.. :)

I den forbindelse er jeg stødt på et (lidt trivielt) problem.. Jeg ønsker at skrive til en sælger, men synes kun at jeg kan finde en promt der hedder noget i stil med "Ask seller a question", og de spørgsmål man skriver her, og svar, bliver vist nok tilgængelige for alle der kigger på varen. Den besked jeg vil skrive til sælger er ret lang, og jeg ønsker egentlig ikke at alle kan se den. Så mit spørgsmål til de ebay-kyndige er derfor, hvordan kontakter man sælger privat?

Der er sikkert en eller anden indlysende måde man gør det på, men jeg kan ikke lige gennemskue det?!.. Måske er det de sidste 5 dages nattevagter der spiller ind..
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/07-05 20:06 
Det er sådan, jeg altid har gjort det. De gange hvor jeg har solgt noget og folk har stillet spørgsmål gennem eBay, er de ikke automatisk blevet offentliggjort på siden.
WonderboyWonderboySkrevet 07/07-05 20:07 
Hvis du trykker på sælgers profil/brugernavn inde på siden med varen på oppe i højre hjørne, så kommer du ind hvor du kan se hans feedback, her er der også oppe i højre hjøne et felt der hedder contact member her kan du skrive et brev til sælger uden at andre kan se det, elleres kan du også bare bruge den du selv skriver Ask seller a question for det er sælger der selv bestemmer om brevet skal være tilgængelige for alle der kigger på varen, så du kan jo bare skrive at det ønsker du ikke.
Ps eksemple i link.

ebay
I love monster land
JAAJAASkrevet 07/07-05 20:07, rettet 08/07-05 02:38 
Det er op til sælger, om han eller hun vil offentliggøre spørgsmålet. Du kan eventuelt skrive til sidst, at du ikke ønsker det offentliggjort.
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 07/07-05 20:27 
Tak for hurtig og god hjælp
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
WonderboyWonderboySkrevet 07/07-05 21:52 
Selvtak og hvis der skulle være en anden gang så bare spørge løs.
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig