X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ejerskifteforsikring


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 06/07-05 12:04 
er der nogen i forbindelse med huskøb der har erfaring med dette område. jeg er meget i tviel om det over hovedet kan betale sig at tegne sådan en forsikring, ud fra at der er mellem 10000 kr og 30000 kr selvriskio på de fleste og du betaler mellem 7-10000 kr for at tegne dem, kan det overhovedet betale sig?
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Wired NickyWired NickySkrevet 06/07-05 14:20 
Har ikke selv prøvet at købe hus, men jeg kan forestille mig at det kommer meget an på hvilke type hus det er du køber.

Hvis det er en ældre villa eller landejendom ville jeg nok overveje det kraftigt, men hvis den er nyere lejlighed eller byhus er det sandsynligvis ikke så nødvendig.

Under alle omstædigheder ville jeg anbefale dig at tage en uafhængig sagkyndig ud og kikke på huset, inden du handler.
Lunch is for wimps.
JuggernautJuggernautSkrevet 06/07-05 18:37 
Darklynoon>
er der nogen i forbindelse med huskøb der har erfaring med dette område. jeg er meget i tviel om det over hovedet kan betale sig at tegne sådan en forsikring, ud fra at der er mellem 10000 kr og 30000 kr selvriskio på de fleste og du betaler mellem 7-10000 kr for at tegne dem, kan det overhovedet betale sig?

Jeg mener afgjort at det kan betale sig at skrive en sådan forsikring. Det gjorde vi da vi købte hus. Vi har heldigvis ikke haft brug for den endnu :)

Det er nogle ret voldsomme priser du viser. Kan det virkeligt ikke gøres billigere? Nu kan jeg ikke huske hvor meget vi gav, men jeg mener bestemt ikke det var SÅ meget.

Du skal også huske på, at hvis du vælger du at tegne en ejerskifte, så skal køber og sælger dele prisen for at tegne den.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HNHNSkrevet 06/07-05 19:23 
Mit råd er at spare de penge, da jeg købte hus tegnede jeg ikke en forsikring for alle dem jeg spurgte sagde det var spild af penge og der var mange ting den ikke dækker.
Min svoger er ejendoms mægler og han var med til at kigge på huset og han lavede alle papirene, han råd var at spare de penge og det er jeg glad for idag.
For en der har forstand på at kigge efter fejl på huse med hvis du kender sådan en, er mit bedste råd.
Held og lykke med købet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig