X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox opgradering?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/05-03 10:54 
Ordet "upgrade" bliver nævnt flere gange i den artikel.

Det får mig til at tænke på patches og andre ting som jeg ikke forbinder med konsoller.

""Microsoft is continually innovating the Xbox platform. It is the only console which allows for continual upgrades and game play experience enhancements," the spokesman said."

Jeg synes... Se hele indlægget


Opgrader her
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/05-03 10:54 
Ordet "upgrade" bliver nævnt flere gange i den artikel.

Det får mig til at tænke på patches og andre ting som jeg ikke forbinder med konsoller.

""Microsoft is continually innovating the Xbox platform. It is the only console which allows for continual upgrades and game play experience enhancements," the spokesman said."

Jeg synes ikke det lyder særligt godt, hvis jeg skal være helt ærlig, men på den anden side, så sagde MS osse, at der ALDRIG kom et keyboard til Xbox...

Opgrader her
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 11/05-03 11:06 
game play experience enhancements

Det syntes jeg da lyder ret fedt, hvis jeg skal være helt ærlig.
» a winner is you «
APHAPHSkrevet 11/05-03 11:10 
Okotta >
men på den anden side, så sagde MS osse, at der ALDRIG kom et keyboard til Xbox...

men ms kan ikke forhindre et 3 parts firma i at lave et keyboard til konsolen
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 11/05-03 11:13 
Okotta >
Ordet "upgrade" bliver nævnt flere gange i den artikel.

Det får mig til at tænke på patches og andre ting som jeg ikke forbinder med konsoller.

""Microsoft is continually innovating the Xbox platform. It is the only console which allows for continual upgrades and game play experience enhancements," the spokesman said."

Jeg synes ikke det lyder særligt godt, hvis jeg skal være helt ærlig, men på den anden side, så sagde MS osse, at der ALDRIG kom et keyboard til Xbox...

Nu bliver der nok mere tænkt i baner omkring XBL enabled spil. Her kan jeg slet ikke se nogen problemer i, at der bliver fixet eventuelle bugfixes, added baner osv.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 11/05-03 11:25 
Det er en naturlig udvikling, når konsollerne går online, og det er også en af Live's store trumfkort.
Lur mig, om PS2 og GameCube ikke også får "upgrades", når deres online-del slår igennem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 11/05-03 11:31 
Det var stadig et PS2-spil der fik den første patch (FFXI).

Og jeg synes også det er en dårlig udvikling. Hvis konsolproducenterne ikke passer på, så kan det gå skidt... :(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 11/05-03 11:46 
De skal sørge for at retail udgivelser er spilbare uden updates og være så bugfri som nu, eller bedre.

Hvis de kan det, så er resten af updates ikke essentielle for spiloplevelsen, men stadig en fed bonus.
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 11/05-03 11:48 
Der er jo ikke hardware upgrades der fragmenterer markedet der er tale om her (host Mega CD, 32X host), men en upgrade til Xbox Live's features. Nogle af de nye features, som f.eks. at indbinde Live i MSN Messager systemet eller udvidede muligheder for voice chat lyder meget lækre.
Jeg ved ikke hvad der skulle være galt med denne slags upgrades.
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/05-03 12:07 
Når Xbox Live updaten kommer, bliver det stort...... Det tror jeg sgu!

Men det er ikke det der er problemet. Det er i Unreal Championship f.eks. Jeg må indrømme at jeg er blevet vildt med det selvom jeg bashede det i lang tid. Men f.eks. er der disse kind of cheats med at folk kan tage de stærkeste våben og gøre et eller andet... Uendligt ammo ovs..... Jeg har ikke fat i detaljerne, men den slags bug fixs.

På den anden side skal det så også erkendes at 300.000 mennesker der spiller et spil som Unreal nok går mere op i bugs end i off line spil. De bliver spillet så mange gange i træk.... ja... Der skal gøres mere ud af multiplayer momentet.

Jeg ved så ikke hvor meget jeg har imod at de gør ting bedre. F.eks. I Mechassault vil de lave det sådan at man ikke bliver smidt ud i lobbyen efter vært spil! Og i Unreal vil de prøve at fixe fremrate problemerne.
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 11/05-03 12:10 
I Unreals tilfælde skulle dette have været ordnet fra starten af.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 11/05-03 12:19 
KTC >
Lur mig, om PS2 og GameCube ikke også får "upgrades", når deres online-del slår igennem.

Tvivler jeg på da PS2 harddisken med stor sandsynlighed aldrig kommer i vesten (og tak for det!), så den mulighed vil aldrig være til stede.
KTCKTCSkrevet 11/05-03 12:25 
Der kan vel ligge noget på memory-cards, og de kan jo sagtens udgive større cards, der godt kan indeholde noget mere.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 11/05-03 12:28 
Wee, et memorycard til 799,-!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/05-03 12:38 
PS2 DVD Upgraden ligger da som en patch på memory card'et, såeh...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/05-03 12:41 
Men en patch, som vi kender dem fra PC, fylder lidt mere end et PS2 mem. kort ;) (5 gange mere, dengang jeg sidst brugte en)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/05-03 12:57 
Det er fordi det er ligegyldigt, hvor meget en pc-patch fylder. Man optimerer ingenting.

En 5-10k er - på optimeret vis - rigelig til at fikse en god samling bugs.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 11/05-03 15:47 
Det er yderst tvivlsomt at man vil begynde at patche spil via memorykortet, specielt hvis man vil real-time patche som RJK vist mener.

Tror nok også at brugerene vil blive lidt pissed hvis de bliver tvunget til at investere i et nyt memorykort hvis en patch ikke kan ligge på det som de allerede har.

Desuden har PS2'en været online i USA i 7-8 måneder nu og der har ikke været nogen der har patchet nogen spil endnu eller været nogen antydning at det ville komme.
RJKRJKSkrevet 11/05-03 15:50 
Jeg tror skam heller ikke på det - siger bare at det teknisk set godt kan lade sig gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 11/05-03 16:11 
Ang patches til PS2 online spil, så er det ret tvivlsomt hvor meget success det vil have pga Action Replay. Man kan jo snyde alt for meget med den.
KTCKTCSkrevet 11/05-03 19:04 
Nu gik det så diskussionen altså heller ikke på bug-patches fra starten, men på udvidelser og flere features.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/05-03 19:09 
Tjaaaa..... Jeg synes nu Okotta lyder som om han ikke er glad for upgrades han forbinder med patchs som han ikke forbinder normalt med konsoller........

Men PS2ens SOCOM har virkelig brug for patchs.... Der skulle være så mange cheats er det er uspilbart!
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 11/05-03 19:11 
Der er vidst noget du ikke forstår...

Problemet er, at når der er mulighed for at patches kan blive udgivet, så begynder udviklerne at slappe af på den. Sådan har det aldrig før været med konsollerne.

Der skal ikke være brug for patches til konsollerne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 11/05-03 19:34 
Så se det som en update istedet for en patch.

Jeg kan, som tidligere skrevet, ikke se noget problem i at opdatere et online game, så det kommer til at fungere bedre for forbrugeren.

Jeg er dog imod patches, som skal fixe bugs i et singleplayer spil.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/05-03 20:38 
Naiera >
Der er vidst noget du ikke forstår...

Problemet er, at når der er mulighed for at patches kan blive udgivet, så begynder udviklerne at slappe af på den. Sådan har det aldrig før været med konsollerne.

Der skal ikke være brug for patches til konsollerne.

Jeg satte spørsmål ved 3of19 holdning til den oprindlige mening, om topicet!

Ja, jeg ved det godt.... Altså det du mener, men der er forskel på updates og patchs, såvel er det også noget jeg tror der ikke kan undgås i onlineverdenen! At de så bare ikke spreder sig er noget jeg ikke håber på!
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 11/05-03 23:33 
Jeg går ud fra at vi taler om fejlrettelser her, og så vil jeg give Okotta og Naiera ret. Det hører ikke hjemme på konsoller.
Det er jo bare et spørgsmål om at teste online-delen grundigt nok, inden spillet udgives...
quadquadSkrevet 11/05-03 23:58 
Med CS på konsol, skal vi nok få en hel del patch' at se :)

Tror ikke udviklerne sløser fordi man nu kan patche spillene, de giver da bare en mulighed for at rette de fejl som ville have været der alligevel.

Det er selvfølgelig at foretrække de bare fylder mere på.
Som f.eks. en bane mere i SP.
NaieraNaieraSkrevet 12/05-03 00:23 
Wagner >
Tror ikke udviklerne sløser fordi man nu kan patche spillene

Ikke for noget, men så er du f*ndme dum.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 12/05-03 00:32 
Nu drejede topicet sig heller ikke om patches, men om nye features til Xboxen som vil kunne downloades via Xbox Live (MSN Messenger, Music Mixer, eventuelle demo downloads, voice chat fra dashboardet...)
Dem har jeg absolut ikke noget imod.

Patches, som denne diskussion begyndte at dreje henimo,d er noget som ikke burde være nødvendigt i konsolspil, da man ikke behøver tage højde for alverdens mærkelige computerkonfigurationer. Problemer som frameraten i UC er noget der skyldes dårlig programmering kombineret med forhastede releasedates.
Problematikker er så: Er muligheden at lave større patches grund til at flere spil får brug for patches? Det er svært at sige. Indtil videre er der vist kun UC som hoster i frameraten (har ikke selv spillet, så jeg ved ikke hvor slemt det er) og det skulle blive fikset.
Der har været spil til andre konsoller med værre bugs. Headhunter til Dreamcast, Star Ocean 3 til PS2 og nok mange flere jeg ikke lige kan komme i tanke om.
RJKRJKSkrevet 12/05-03 00:52 
3of19 >
Problematikker er så: Er muligheden at lave større patches grund til at flere spil får brug for patches? Det er svært at sige.

Jeg synes det er ret let at sige :)

Når/hvis Live bliver almindeligt udbredt, så vil udviklerne da tage det med i overvejelserne.

Nu valgte Sony så alligevel at rushe Getaway for at nå julehandelen, så det virker måske som et selvmodsigende eksempel, men tænk lige over den...

Spillet sælger måske 1 million ekstra eksemplarer, fordi det udgives til jul. Vil det ikke være endnu nemmere for udgiveren at forsvare at sende et rushed spil på gaden, når man kan "fikse" det bagefter?

Selvfølgelig. Og der er dit svar...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 12/05-03 01:02, rettet 12/05-03 01:14 
Naiera >
Problemet er, at når der er mulighed for at patches kan blive udgivet, så begynder udviklerne at slappe af på den.

Hva' !!
Det vil altså sige at der bliver øset enorme resourcer i nudagens spil, for at udviklerne alligevel til sidst ikke rigtigt gider at rette småfejl?!. Man poster ikke så mange resourcer i noget projekt, hvis man ikke har tænkt sig at gøre det så fuldendt som muligt, sådan fungerer det simpelthen ikke!.

Patches på PC'en eksisterer ikke fordi der er nogen der har glemt at gøre deres arbejde ordentligt, men fordi at det ville udskyde release datoen og mangedoble budgettet hvis der skulle tages forbehold for alle slags problemer inden et spil bliver udgivet, og med den whinende attitude der allerede er omkring releasedates er det nok et klogt valg.
Patches i konsolverdenen vil med alt sandsynlighed højest dække over enkelte småopdateringer, og ekstra stuff som jo lige nu synes at være den helt store undskyldning for at gå online med sin konsol.

"Fejl" marginen i spil vil blive ved med at være præcis den samme som den er nu, med den ene forskel at folk nu kan whine over det og forvente at der nu rent faktisk vil være en chance for at nogle af disse fejl bliver rettet via et patch.
Som det bliver nævnt med The Getaway har spillet nogle fejl, som folk dog nu har lettere ved at acceptere fordi de ved at der ikke er noget at gøre ved det. Havde der dog været mulighed for et patch som ville kunne rette disse features, havde fuoren omkring fejlene også være mangedoblet.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 12/05-03 01:42 
Med andre ord mener du altså at der gennemsnitligt er lige så mange fejl i fx en Zelda-titel som en gennemsnitlig kvalitetstitel til pc?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 12/05-03 02:23, rettet 12/05-03 02:24 
Nej (hvor får du det fra?!) og det er vist heller ikke en helt fair sammenligning, men af samme mønt kan man vel så vende den om og spørge dig om samtlige af de konsolspil du har spillet, har været perfekte, og helt og aldeles uden problemer?
Spil af alle kvalitetsgrupper der fryser, har glitches eller lignende er ikke kun noget der hører PC verdenen til mere, og faktum er at de stadig bliver udgivet.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 12/05-03 02:35 
Omen >
Nej (hvor får du det fra?!)

Dine udtalelser...


spørge dig om samtlige af de konsolspil du har spillet, har været perfekte, og helt og aldeles uden problemer?

Selvfølgelig ikke (har jeg ikke lige nævnte Getaway?), men generelt har det været ubetydeligt. Jeg spiller ikke pc-spil, men jeg læser anmeldelser og hører da jævnligt om spil, der praktisk talt er uspillelige uden patches. Det er immervæk ekstremt sjældent i konsolspil.

Spil af alle kvalitetsgrupper der fryser, har glitches eller lignende er ikke kun noget der hører PC verdenen til mere, og faktum er at de stadig bliver udgivet.

Hvorfor forsøger du at gøre det sort/hvidt? Jeg vil såmænd bare have dig til at sige, at der er stor forskel på det gennemsnitlige antal vitale bugs i hhv. pc- og konsolspil. Det er der jo.

Hvis du ikke mener muligheden for at patche spiller ind på dette, hvad er årsagen så IYO?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 12/05-03 03:03, rettet 12/05-03 03:06 
RJK >
Dine udtalelser...

Så jeg skriver altså at det er præcis lige så mange fejl i et af de mest gennemarbejde konsoltitler overhovedt, som der er et i gennemsnitligt pc spil??, nej vel. Du formoder i stedet for at læse hvad jeg skriver.

Jeg spiller ikke pc-spil, men jeg læser anmeldelser og hører da jævnligt om spil, der praktisk talt er uspillelige uden patches.

Overdrivelse fremmer forståelse. Jeg benægter ikke at der findes mange PC spil som nyder GODT af et patch, men der findes dælme også mange konsolspil som VILLE nyde godt af et patch.

Hvorfor forsøger du at gøre det sort/hvidt?

Det gør jeg jo heller ikke. Hvis du læser det igennem, vil du se at det jeg skriver er, at Naieras udtalelse om at patches er en let undskyldning for et halvfærdigt produkt er noget fis. Jeg har ikke på noget tidspunkt snakket om hvilken platform der har mest brug for patches (det har du selv bragt ind i diskussionen) men blot sagt at der i forvejen kommer halvfærdige konsolspil på gaden, som ville have godt af et patch.
Vote Ficus!
enfenenfenSkrevet 12/05-03 08:11, rettet 12/05-03 08:11 
En vigtig ting man skal se på omkring patches til PC er, at udviklerne skal lave et spil, som kan køre på en pc, som kan være af xxxxxxxxx konfigurationer. Dette er jo slet ikke tilfældet med en konsol.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/05-03 10:54, rettet 12/05-03 10:55 
Omen >
Så jeg skriver altså at det er præcis lige så mange fejl i et af de mest gennemarbejde konsoltitler overhovedt, som der er et i gennemsnitligt pc spil??, nej vel.

Nu skrev jeg så også "kvalitetstitel" til pc. Zelda var et eksempel på en kvalitetstitel til konsol. For min skyld må du da gerne udskifte den med "Mario", "Final Fantasy", "Gran Turismo", "Metal Gear Solid" eller andet. Det ændrer ikke rigtigt på det.

Overdrivelse fremmer forståelse. Jeg benægter ikke at der findes mange PC spil som nyder GODT af et patch, men der findes dælme også mange konsolspil som VILLE nyde godt af et patch.

Hvis du dermed mener at problemet er cirka lige så stort - hvilket er det jeg argumenterer imod - så er vi jo bare uenige.

Naieras udtalelse om at patches er en let undskyldning for et halvfærdigt produkt er noget fis.

Og hvad bygger du det på? At der også er konsolspil der har brug for patches? DET "er noget fis"...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 12/05-03 11:16, rettet 12/05-03 11:17 
Hvorom alting er, så er det jo svært at estimere hvor lang tid udviklingen af et edbprojekt varer. Det være sig spil eller administrative programmer. Man har haft 30 + år til at øve sig i, men aligevel kommer deadlinen snigende som en tyv i natten. Hvis man så ikke leverer, så kommer det til at koste kroner. På pc kan man rette op på det senere, og tro mig det regner man med i branchen (Kan vi rette på denne fejl senere? eller er den så alvorlig at vi skal have den med her?). På konsol må de gøre sig mere umage, for ellers koster det extra på flere områder: Man kommer for sent til deadlinen, det koster penge, og hvis de så udgiver et massivt fejlbehæftet spil, sælges der ikke noget, det koster endnu flere penge, og man kan ikke rette op på fejlen.
Men det er næsten umuligt at lave et fuldstænigt fejlfrit system.
Jeg håber ikke der kommer pc-lignende patch-situationer på konsollerne. Selvfølgelig er der fejl i spil som man ikke har kunnet teste for/forudse uden at et spil behøver at have været rushet ud, men det hører heldigvis til sjældenhederne på konsollerne.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 12/05-03 11:24 
Ja. Netop fordi at man ikke kan "redde den igen". Fordi man ikke kan patche.

Det er præcis min pointe.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 12/05-03 12:01 
Men der er stadig masser af spil til konsol, som indeholder fejl.

Jeg kunne sagtens nævne en del, men det er ikke det emnet handler om.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/05-03 12:11 
Face it: der er ingenting, der ikke har fejl. Sådan er det. Det er umuligt at gardere sig mod alt.

Det hele går på, hvor lidt fejl der kan være, før man udsender produktet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 12/05-03 12:17 
Jeg har skrevet hello world programmer der ikke havde fejl. Jeg tror også på at et simpelt spil som dRxLaX kan laves til ikke at have utilsigtet opførsel.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 12/05-03 12:18, rettet 12/05-03 12:40 
RJK >
Face it: der er ingenting, der ikke har fejl. Sådan er det. Det er umuligt at gardere sig mod alt.

Det hele går på, hvor lidt fejl der kan være, før man udsender produktet.

Face it?

Jeg er sgu godt klar over, at alle spil har fejl...

EDIT: Blev lige nød til at quote, da der var en, som kom mig i forkøbet :)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/05-03 12:20 
Hvorfor diskuterer du det så? :)

(Og selvfølgelig er min udtalelse baseret på praksis og ikke teori - i teorien kunne man godt lave fejlfrie spil, men det sker ikke)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 12/05-03 12:40 
Jeg diskuterer ikke noget.

Jeg pointerer bare, at konsolspil ikke er fejlfrie, som mange går og tror.
What is the Matrix?
fumfumSkrevet 12/05-03 12:52 
Det ved vi jo godt. Det vi frygter er, at fejlene bliver mere udprægede.
Exempel:
Nintendo laver et Nyt Mariospil. På bane 7 åbner han en dør men der ikke noget bagved. En programmør har glemt at nulstille en pointer eller noget andet. Nintendo er ligeglade, spillet skal ud til julesalget, og inden nogen når frem til bane 7 kan de nå at lave en patch der kan rette problemet op.
Exempel slut.
Den slags fejl ser du ikke i konsolspil idag. Måske heller ikke så greelt på pcfronten, men tendensen er der (på pc'ere). Og det vil jeg ihvertfald gerne undgå.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
enfenenfenSkrevet 12/05-03 13:26 
Ah, så galt går det vist heller ikke :)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/05-03 13:49 
HVORFOR ikke? Vi argumenterer - I gætter.

Hvorfor skulle de store bosser der kigger på bundlinietallene ikke tænke sådan?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 12/05-03 14:17 
Naiera >
Wagner >
Tror ikke udviklerne sløser fordi man nu kan patche spillene

Ikke for noget, men så er du f*ndme dum.

Det kan godt være, men så er jeg heldigvis ikke ene om det :)
Da det endnu ikke er en realitet kan det kun være gætteri.
Jeg tror så tilgengæld på at steder hvor de ved der er fejl der kan rettes med en patch, men spillet er lovet ude til f.eks. december, lige til julen. Så vil der helt sikkert smides spil på gaden som de bare bagefter kan rette ved en patch, men hvis de ikke kunne rette det så kunne vi risikere de gjorde det alligevel og den fejl kunne der så intet gøres ved.

Der er ulemper og fordele ved Patch/updates, men hvis det er der det bærer hen brokker jeg mig ikke....Endnu :)
enfenenfenSkrevet 12/05-03 14:26, rettet 12/05-03 14:45 
RJK >
HVORFOR ikke? Vi argumenterer - I gætter.

Hvorfor skulle de store bosser der kigger på bundlinietallene ikke tænke sådan?

Nu synes nok, at du begynder at synke lidt. Det er da ikke noget med, om folk gætter. Alle har deres meninger og dem skal de have lov til at have.

Når jeg skriver, så skriver jeg for mig selv og ikke for andre, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at vide hvem "vi" og "i" er?

Fordi muligheden med patches er der, så betyder det jo ikke, at udviklerne vil benytte sig af det - og her taler jeg kun om singleplayer. Multiplayer vil altid kunne optimeres og det er jeg glad for.

EDIT: Men lad os nu holde os til emnet
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 12/05-03 14:58 
Enfen >
Det er da ikke noget med, om folk gætter. Alle har deres meninger og dem skal de have lov til at have.

Hvis "meningen" ikke er argumenteret, så er det da bare et gæt.

jeg kunne alligevel godt tænke mig at vide hvem "vi" og "i" er?

Dem der mente det samme/modsatte, som det fremgår af tråden.

Fordi muligheden med patches er der, så betyder det jo ikke, at udviklerne vil benytte sig af det

Det gør det da teknisk set ikke, men dit eneste argument for at de ikke skulle gøre det, er at du "mener de ikke vil gøre det". Jeg vil bare gerne høre, hvad du baserer den mening på. Ellers er der jo ikke megen diskussion - blot "trosretninger"...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig