X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste Eyetoy investering?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 30/06-05 20:56 
Jeg overvejer at købe Eyetoy og et spil til mig og kæresten. Hvad kan anbefales? Jeg har aldrig rodet med det før og kender intet til det. Det skal være noget vi kan skrald-grine af, og det må også gerne være noget vi kan bruge sammen med vennerne, når det bliver lidt mørkere i vejret.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoChronoSkrevet 30/06-05 21:18 
Mørkere vejr er ikke godt for et EyeToy-spil - der skal være god belysning i rummet så. Det vil sige ikke kun en lavthængende lysekrone eller sådan noget.

Men jeg har kun spillet de to første spil, Play og Groove, og af dem er Play klart sjovest.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
IqonIqonSkrevet 30/06-05 21:23 
Jeg har kun prøvet Play og Play 2, og Play 2 er klart bedre end etteren :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/06-05 21:34 
Chrono>
Mørkere vejr er ikke godt for et EyeToy-spil - der skal være god belysning i rummet så. Det vil sige ikke kun en lavthængende lysekrone eller sådan noget.


Med mørkt vejr mener jeg, at når det bliver for koldt at sidde ude og nyde sommeren ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/07-05 15:38 
SEGA Superstars er glimrende. Spil som Puyo Pop og Samba de Amigo er rigtig gode sammen med 4-5 venner, omend man altid ender med krampe i armene :/.
Af de bedre spil kan nævnes: Sonic, Samba de Amigo, Puyo Pop og Nights.

Eyetoy spil er lidt so-so, og du skal nok ikke regne med 100+ timers top underholdning. Men en et par gode timer sammen med vennerne i ny og næ klarer det sagtens.

Hold dig fra det alm. Eyetoy Play, det er et seriøst B-produkt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig