X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gardena Plus


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/06-05 21:49 
Ja, det er ret off topic: Sidste år fandt jeg ved et tilfælde ud af, at Gardena laver et haveslange-system kaldet Gardena Plus, som er langt bedre end den almindelige haveslange-serie Gardena laver. Jeg har haft store problemer med at fatninger røg af haveslanger mens de vandede, men med Gardena Plus er der ingen problemer. Ja, bortset fra at jeg ikke kan finde det nogen steder i Danmark. Råd & Dåd og Silvan fører i hvertfald ikke serien. Er der nogen af jer der er faldet over det nogen steder? Jeg er godt klar over at de fleste af jer nok ikke har kæmpe haver at vande, men efterhånden er tidens løsen at på P:R kan man få svar på alt :D
crying outcrying outSkrevet 28/06-05 22:18 
lol ! .... sorry for spam, grin og manglende hjælp til dit problem ... men dette er sgu' griner :)

En eller anden dag, i den nærmeste fremtid, når man søger på "gardena haveslange-system" på google, dukker P:R op som #1 ....
Jusqu'a ici tout va bien....
Per SPer SSkrevet 28/06-05 22:28, rettet 28/06-05 22:30 
Arhh Kristian. Du burde da vide bedre og så kontakte Gardena og finde den nærmeste forhandler. Så langt ude på landet bor du da heller ikke. :)

Gardena
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KoludaKoludaSkrevet 28/06-05 22:31 
Bruger selv Gardena´s alm. slange og plast koblinger og kører med husvandværk fra egen brønd m. 3-5 bars tryk på alt efter om jeg kører med 1 eller 2 spinklerer på uden problemer, er du sikker på det ikke er fordi du har købt for "billig" altså tynd slange, eller for billige koblinger, at de falder fra hinanden hele tiden.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig