X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Coolshop.dk


Svar
RaGeRaGeSkrevet 10/05-03 21:54 
Er det normalt at man ikke får en ordrebekræftelse fra coolshop.dk, hvis man laver en forudbestilling hos dem?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/05-03 21:56 
Ja, fik heller ikke noget ved Zelda...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/05-03 21:59, rettet 10/05-03 21:59 
Heller ikke mig man får bare at vide når handlen er Afsluttet :-//
Sælg mig en Xbox =)
RaGeRaGeSkrevet 10/05-03 22:38 
Ok, det er beroligende at høre :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SumezSumezSkrevet 11/05-03 14:25 
De skriver jo på siden når ordren er blevet sendt... men det gør det naturligvis ikke ved forudbestillinger.
Synes også det var lidt forvirrende. Jeg var ikke helt klar over om de havde registreret min bankoverførsel. Men jeg fik da spillet på dagen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 11/05-03 16:51 
Jeg er også rimelig forvirret over deres handelsmetoder.
Ved min Zelda ordre står der "Behandles" ud for. Den har jeg fået.
Ved min gamecube står der "Åben". Den har jeg ikke fået.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-03 09:20, rettet 27/05-03 09:23 
Har du så fået den nu?

Edit: Game Cuben altså...
Spiller nu: Halo 3
AmbyAmbySkrevet 27/05-03 10:00, rettet 27/05-03 10:00 
Niks.
Jeg sendste dem en mail, hvor svaret var at de sendte den i løbet af ugen. Det er nu 2 uger siden...

EDIT: min ordre skiftede fra Åben til Behandles den 12 Maj :/
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-03 10:06 
Ok, surt:/
Lamt, at du ikke har fået den, hvis de har sagt at handlen blev behandlet den 12 maj

Spurgte bare fordi at mit Rtcw også står som "åben", men jeg regner STÆKRT med at de skifter status i dag.
Spiller nu: Halo 3
JimPPJimPPSkrevet 27/05-03 12:08, rettet 27/05-03 12:14 
Jeg holder mig til alm. shops som eb og cybercom og til nød fona, bestilte Ikaruga fra Realgames for et par uger siden, det dukkede aldrig op.

Så er det jo heldigt at jeg kunne finde det i Fantask.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 12:31 
Jeg bestilte også en gamecube fra Coolshop.dk, og efter at have ventet 3 uger på den, byttede jeg den Købte gamecube (som jeg ikk havde fået inden de 3 uger) til en Nokia 7650, og tilfældig vis var det min bror jeg byttede med, og han ventede yderliger en uge, men Cube'n kom ikk, så afbestilte han GC'en, og bestilte en fra Streetdance.dk, og efter 3 dage, ringede de til ham og sagde at de havde glemt hans GameCube oppe i et vindue hvor gardinerne var rullet for.
men det var ik det eneste problem, han sagde også at inden han havde sendt Cube'n så testede han den om den virkede, og tilfældigvis gjorde den ikke det, så de havde sendt den over til USA-Et eller andet High-Tech noget.
det var nok den Dårligste undskyldning jeg har hørt.

-Anyway så købte han Gamecube'n i vores lokale Legetøjs butik.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
AmbyAmbySkrevet 30/05-03 15:43 
Min ordrestatus har lige ændret sig til Afsluttet. Har dog stadig ikke set skyggen af nogen cube.
Gad vide om afsluttet bare betyder at varen er ude af deres hænder, og derved i postvæsenets.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
StriferStriferSkrevet 30/05-03 15:52 
En af mine bestillinger er også lige blevet afsluttet. Jeg tror det betyder at den er blevet sendt! Tidligere idag snakkede jeg med en af dem fra Coolshop og han sagde at min vare vil blive sendt idag!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PlaykidPlaykidSkrevet 01/06-03 18:57 
Efter at min vare ændrede sig til "afsluttet" (Rtcw), fik jeg det i hænderne dagen efter, så vi må håbe du også snart ser din Cube:)
Spiller nu: Halo 3
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/06-03 19:03 
Dark-Light, har du prøvet at ringe til dem?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig