X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lyn Aalborg-Træf!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 27/06-05 12:15, rettet 28/06-05 15:21 
Grundet en 'mild depression' over at alle mine room-mates er taget på Roskilde, og jeg selv er fanget på '2 ugers Job-Kursus' fik jeg lyst til at arrangere noget lyn-hurtigt arrangeret P:R træf i Aalborg midtby.

Da jeg skal til Århus i weekenden drejer det sig kun om hverdagene i denne uge, men hvis der er nogen, der ved de alligevel kommer til at sidde og dalre derhjemme, så kan vi jo ligeså få stablet en spontan spille-aften på benene.

Jeg satser hovedsageligt på, at den står på XBox link-up, men jeg er klar på hvad det skal være- bare kom med forslag- PC'nørdning er også helt klart en mulighed!

Det kan desværre ikke blive til en all-nighter, da jeg skal tidligt op, men det kan sagtens blive sent, da jeg alligevel ikke smutter til køjs før ved 2-3 tiden normalt.

Vi har en kæmpe lejlighed, hvor der snildt er plads til folk- næsten uanset hvor mange, der er interesserede. Jeg selv har følgende ting-

XBox (+ Link-Kabel) og 2 Joypads
Gamecube
34" Dantax TV
25" Panasonic TV
Gammel Sanyo Projektor...jeg ved ikke hvor brugbar den er til spil? I dagslys er den i hvert fald ikke...

Jeg tror det var alt, men hvis I har nogle spørgsmål, så bare sig frem.

P.s. Jeg bor lige ved Nytorv, så det bliver ca ikke meget nemmere at komme dertil, hvis I f.eks. skal med bus.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 27/06-05 16:11 
Jeg tror måske godt jeg ville komme hvis det bliver onsdag. Vi bliver næppe nok til det helt store link-show, men folk kunne jo tage deres nyeste spil med - det er altid hyggeligt at sidde og se lidt forskelligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 27/06-05 16:21 
Jeg er også med på en hyggeaften.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The BruceThe BruceSkrevet 28/06-05 12:05 
Det lyder godt- jeg er også helt klart med på 'Spil-demo aften', da det er ved at være et stykke tid siden, at jeg har købt et spil.

Hvis der eventuelt bare var én, der kunne tage sin XBox med, så havde vi jo muligheden for noget Link-Up, hvis lysten skulle melde sig.

Jeg tror også Born2Play er klar på en hygge-gamer? Tager jeg helt fejl B2P?

Er der andre, der er klar på spil og generel hygge onsdag eftermiddag til Kl sent?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
GakuGakuSkrevet 28/06-05 12:10 
Jeg er højst sandsynligt klar på at kigge forbi et par timer. Særligt hvis jeg kan slippe for at spille :)
The BruceThe BruceSkrevet 28/06-05 12:25 
Når det er dig Gaku- ALTID! Der er allerede stillet en 'flyder' op, som du kan slænge dig i! Hvis B2P kommer, så kan I jo nørde Comics eller andet?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 28/06-05 13:03 
Jeg skal nok tage en Xbox med. Er det noget med at vi mødes kl. 17 og snupper en pizza el. lign. eller hvad er folk indstillede på?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 28/06-05 13:19, rettet 28/06-05 14:08 
Det lyder da umiddelbart som en god ide. Vi kunne gå forbi La Fiesta og så spille bagefter :)

Bad Ash er også klar.

Hvordan har i det med Dansespil, Bruce?

De kan være ekstremt sjove på sådanne hyggeaftener, men de larmer noget. Jeg vil godt slæbe måtter med, hvis der er mulighed for at spille dem, hvor du bor.

Er der andet vi skal have med? Ja Lasse, du må nok hellere lige slæbe House of the Dead 3 + pistoler med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The BruceThe BruceSkrevet 28/06-05 15:17 
Jeg er helt med på Pizza! Hvis nogen vil komme tidligere er I mere end velkomne- det ligger jo i midtbyen, så det er lige til. Jeg PM'er lige folk med min adresse og mit mobil nummer, så I bare kan skrive eller ringe, hvis I får lyst til at dukke op tidligere.

Der er helt sikkert plads til dansespil, og jeg vil MEGET gerne prøve! Sidst jeg prøvede noget i den dur var tilbage på NES'en! :-)

Til alle andre- det er slet ikke for sent at melde sin ankomst, så bare sig til!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/06-05 15:43 
Jeg regner med at kigge forbi, men jeg kan ikke tilbyde andet end mit selskab :-)

Jeg er klar på dansespil, hvis det bliver til noget!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/06-05 19:55 
Jeg er klar!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 28/06-05 21:11, rettet 28/06-05 21:11 
Hele Den Officielle Aalborg-bande (TM) aka Johan, Denis, Bede og jeg ankommer til din residens kl. 17.00

Bede medbringer Dansemåtter (og Conker vel? Du skal nok også huske en Duke, hvis det er nødvendigt) og jeg medbringer en moddet Xbox, Pistoler og en del spil, jeg har anmeldt i løbet af foråret.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/06-05 09:47, rettet 29/06-05 09:50 
Thomas (Okotta) er også klar!

Jeps! Okotta Snakker desuden om at medbringe en DS. Jeg ser lige hvad jeg har herhjemme, der kunne være sjovt at medbringe.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 29/06-05 14:20 
SKIDT: For at undgå gnidninger har jeg bedt Okotta om ikke at komme idag- jeg kender ikke præcist til detaljerne angående problemerne, men jeg er selvfølgelig interesseret i at der kommer flest mulig til træffet, uden at nogen får punkteret en lunge eller lignende.

GODT: Er der nogen, der tager Halo eller andet multi-spass med?

P.s. Jeg tror efterhånden jeg har skrevet det til de fleste af jer, men hvis der er nogen, der har mulighed for at medbringe en fjernbetjening til et Panasonic TV, så er I en darlin'!

C Ya L8er- <3 Ya 4-ever!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 29/06-05 14:22, rettet 29/06-05 14:47 
Jeg tager Halo 2 med (don't leave home without it) og to controllers. Jeg håber der er er andre end mig, der husker controllers.

Har fjernsynet RGB, eller skal jeg finde et standard kabel frem?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The BruceThe BruceSkrevet 29/06-05 14:31 
Det skulle meget gerne have RGB- ellers har jeg levet på en løgn i alle disse år.

Er 2 fjernsyn nok? Projektoren bliver nok ikke så meget bevendt i disse sommer-tider.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 29/06-05 14:36 
To må være fint.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/06-05 15:54 
Punkterede lunger er ellers Bede-bob's specialitet (men det er en anden historie). :-D
Bede-xBede-xSkrevet 30/06-05 02:26, rettet 30/06-05 02:27 
Jeg tror det er min nabo, du skal have fat i :)

Begynder du nu også med Bede-bob? Se nu, hvad du har startet Playkid.

Ellers tak for en hyggelig aften. Det var lidt synd at vi ikke fik gang i pistolspillet, men ellers var det sjovt. På et tidspunkt kunne jeg godt tænke mig, at se lidt fra da vi spillede dansespil. Særligt Bad Ash vs Born2play :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/06-05 08:43 
Ja, tak for en svedig aften! (og her er der så plads til ulødige kommentarer fra udenforstående). Det var rigtig hyggeligt. Og sikken en lejlighed, wow!

Bede, jeg blev presset ud i at mobbe :-)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/06-05 10:45, rettet 30/06-05 10:45 
Jeg var danse-mesteren! ya heard! :-D

Mine gameplaying skills gav selv Bede sved på panden!

Kanon aften.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 30/06-05 13:15, rettet 30/06-05 13:35 
Jeg tror ikke sveden var så meget et resultat af nervøsitet som det var ren og skær ophidselse. ...men til hans forsvar må man konstatere, at du var 'fit as hell' i går! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/06-05 13:21 
Jeg har trænet med de bedste.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 30/06-05 15:56 
Bede-x>
Begynder du nu også med Bede-bob? Se nu, hvad du har startet Playkid.

Du kan jo godt lide det ;)
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig