X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spørgsmål vedr. EB Games


Svar Sortering
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/06-05 20:31, rettet 23/06-05 20:38 
Jeg købte/byttede mig til et spil i EB Games i forgårs og kunne godt tænke mig at bytte det til et andet. Er dette muligt selvom det er blevet åbnet og spillet på en smule og har det noget at sige, at jeg benyttede mig af deres "2 brugte spil + 199,- for ét nyt" tilbud? Standen er stadig tiptop.

Jeg handler ikke ret tit i EB Games (bor et godt stykke fra den nærmeste forretning) og deres hjemmeside er p.t. under opbygning, så jeg ved ikke helt hvad deres retningslinier er på dette område.

På forhånd tak.
(...)
WehnerWehnerSkrevet 23/06-05 20:33 
Det kan du sagtens - undtaget er dog visse online spil pga. registreringsproblemer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/06-05 20:36, rettet 23/06-05 20:36 
Jeg rettede lidt i teksten. Har det noget at sige at man benyttede sig af ovenævnte tilbud?
(...)
WehnerWehnerSkrevet 23/06-05 20:37 
Nu er det jo en...hmm...tidligere bruger her på forumet, der er ekspert på det område. Jeg ved det faktisk ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/06-05 20:45 
Ja, han var/er vist flittig til at benytte sig af denne mulighed ;) Men om han kun gjorde det med spil han havde betalt fuld pris for kan jeg ikke huske.

Andre der ved noget?
(...)
CoreCoreSkrevet 23/06-05 21:20 
Jeg meget meget sikker på at du sagtens kan bytte det om til et andet spil af samme værdi. Det var i hvert fald deres politik på et tidligere tidspunkt.

Og at det er købt på den måde burde heller ikke ændre på noget, da de ser det som værende solgt fuldt ud, når de først har langet det over disken.

Ellers er det vel bare at gribe knoglen og ringe til dem, inden du tager hjemmefra, hvis det er fordi at du ikke vil køre forgæves.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/06-05 21:43 
Det lyder godt. Takker!
(...)
PapandPapandSkrevet 23/06-05 22:31 
Hvis du var kommet ind til mig (i GAME), ville jeg have byttet dit spil. Så jeg tror da bestemt det samme vil være tilfældet hos EB Games.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KTCKTCSkrevet 24/06-05 00:49 
Hvis vi snakker konsolspil burde der ikke være noget problem i at få spillet byttet til et andet af samme værdi, og hvis det ønskede spil koster lidt mere, bør du også have mulighed for at smide de ekstra penge på kassen.
PC spil kan godt være et problem, som der allerede er skrevet på grund af cd-keys og lignende.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
lightyear dklightyear dkSkrevet 24/06-05 11:10 
Kender ALT til det.

Pc spil kan du ikke bytte, kun til det samme.

Konsolspil ´kan du bytte op til 7 dage frem, det er lige meget om spillet er åbnet, til gengæld når du køber et nyt spil kan det være at spillet har været åbnet.

Du kan godt ligge xtra penge i hvis du vil købe noget dyrere, og hvis du køber noget til billigere penge får du de resterende penge på et gavekort!!
are you CHICKEN?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/06-05 00:08 
Tak for svarene. Jeg var derinde i dag og der var ingen problemer i at få lavet et gavekort på 499,- (troede egentlig Psychonauts var udkommet :(
(...)
rapsacrapsacSkrevet 24/02-06 10:50 
Da jeg har været nødsaget til, at finde ud af, om PDZ virkelig er så skuffende som det mange steder er blevet gjort til, var jeg i går i EBGames og købe det. Føj for en skuffelse. Jeg er kommet til tredie mission og har virkelig ikke lyst til at fortsætte- så ringe synes jeg virkelig at det er. Tak gud for byttepolitiken som jeg godt nok skal have benyttet mig af :)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/02-06 12:25 
EB's homepage har godt nok været under construction længe... Næsten et år nu.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SnoopySnoopySkrevet 24/02-06 13:49 
Og der står ellers at de arbejder på højtryk for at forbedre den. Så må det i den grad blive en imponerende side, hvis det tager dem over et år at udbedre den:)
Jeg synes efterhånden også at det er utroligt irriterende at så stor en kæde ikke engang kan holde en ordentlig hjemmeside kørende.
JAAJAASkrevet 24/02-06 14:15 
Det har jeg også tænkt over. Giver dem et lidt u-checket image, i mine øjne.
Zzap!Zzap!Skrevet 24/02-06 21:30, rettet 24/02-06 21:31 
lightyear dk>Konsolspil ´kan du bytte op til 7 dage frem, det er lige meget om spillet er åbnet, til gengæld når du køber et nyt spil kan det være at spillet har været åbnet.

Jeg har sagt det før, men jeg siger det gerne igen; jeg ville ønske at EB ville lade een selv bestemme, om man vil deltage i "spil udlejnings arrangementet".
Jeg laver ret grundig research inden et køb, så det er meget sjældent at jeg har brug for at bytte, og jeg sætter stor pris på at det produkt jeg giver ~500kr. for, er fuldstændigt nyt. Ellers ville jeg vel bare købe mine spil på eBay eller her, billigere end EBs latterlige brugtpriser?
Born to kill space
lightyear dklightyear dkSkrevet 25/02-06 01:19 
Er helt med. Faktisk spørger jeg om en uåbnet en gang imellem.

Faktisk har jeg erfarede at de priser der står på brugtæskerne i ebgames har en ret stor fejlmargin, tror der har været et stort prisfald siden x 360, og desværre er de fleste medarbejder i ebgames ikke gode til at ændre prismærker, ihvertfald ikke fra slagelse ebgames.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig