X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forum avatars


Svar
SumezSumezSkrevet 02/03-03 21:27 
Jeg kan se at formatet er ændret til 48x48.
*melder sig straks til at producere en lang række nye ikoner i det nye format, som den grafikluder han er*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 02/03-03 21:28, rettet 02/03-03 21:29 
Jeg har allerede sendt Virtua Fighter 4 avatars til Rune (med de nye fra Evo). Vil have min Lion igen, ellers give min quote ingen mening. :D
RJKRJKSkrevet 02/03-03 21:42 
Inden I går helt amok i ikoner, så vil jeg bare sige, at forummet ER klargjort til, at man som bruger selv kan uploade ikoner til sig selv/andre.

Koden til dette er bare ikke lige helt færdig, da det blev nedprioriteret her til sidst.

Det er selvfølgelig fint at have en række ikoner til siden åbner officielt, men som sagt bliver det nemmere for alle, hvis man lige venter en uges tid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/03-03 22:00 
Noteret :)
(går amok alligevel)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 03/03-03 11:14 
That owns very much :)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 03/03-03 15:04, rettet 03/03-03 15:05 
Jeg kan se at alle ikoner nu er jpg.
Vil gif stadig blive accepteret? Jeg spørger mest pga. muligheden for at give billedet en gennemsigtig baggrundsfarve, for jeg kan godt forstå hvis i vil undgå animerede ikoner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 03/03-03 15:06 
Ingen gif lige nu, som RJK også har skrevet i en anden tråd.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 03/03-03 15:08 
Se svar på dit spørgsmål i tråden om forbedringer.

Egentligt er der ikke anden grund til at afvise GIF, end at uploadkoden ligenu kun er lavet til JPEG.

Men jeg var jo fan af de spritebaserede ikoner på DKF, men jeg var vist i ret slemt mindretal...

Systemet fungerer alligevel sådan, at moderatorerne skal godkende ikonerne, så alle animerede bliver bare smidt ud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/03-03 15:12 
RJK >
Systemet fungerer alligevel sådan, at moderatorerne skal godkende ikonerne, så alle animerede bliver bare smidt ud.

Det gik jeg også ud fra. Og jeg er KLART enig med dig i at sprite ikoner er det bedste (brugte jo også selv et), og bruger man gif til dem vil det både medføre et klarere billede og muligheden for at afskære hele den grimme hvide kant omkring det. De ikoner jeg har lavet nu er alle gif, og de fleste bruger gennemsigtig baggrund, så jeg håber da på at det bliver muligt med gif-filer så hurtigt som muligt. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/03-03 15:14 
Haha, okay. Jamen, det aftaler vi da bare så.

Det er vist ikke de store ændringer der skal til i uploadkoden af den grund.

(Og jeg giver mig KUN fordi mit Puzzle Bobble-ikon er blevet vildt grimt af JPEG-konvertering ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/03-03 15:56 
Når du får det lavet, gidder du så ikke rette den hvide farve i mit dRxLaX ikon til punch-through?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/03-03 16:00 
Jo.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 04/03-03 01:25 
Nice nok, at du fik det fikset RJK. Jeg ville da være ked af, hvis min avatar ikke var gif. Accepterer I animerede gifs?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 04/03-03 01:28, rettet 04/03-03 01:37 
Ingen animerede GIFs.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 04/03-03 07:04 
Men gule chocobos med store øjne er helt okay :)
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 04/03-03 11:06 
Kan jeg lokke en kyndig billedprograms behandler til at lave et ikon med ham det røde pindsvin fra Sonic?? Jeg brugte dette ikon i næsten et år på DKF, så jeg savner den...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dRxLdRxLSkrevet 04/03-03 11:14 
Snowman >
Kan jeg lokke en kyndig billedprograms behandler til at lave et ikon med ham det røde pindsvin fra Sonic??

Knuckles The Enchidna. Enchidna, ikke pindsvin.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PapandPapandSkrevet 04/03-03 11:16 
Nå hva.. Så siger vi det røde dyr fra Sonic ved navn Knuckles. Kan jeg ik lokke en til at lave et ikon med den og lade mig få det til brug her på Play Right?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 04/03-03 11:27, rettet 04/03-03 11:36 
http://www.rites.dk/images/knuckles1.gif
http://www.rites.dk/images/knuckles2.gif
http://www.rites.dk/images/knuckles3.gif

Var hvad jeg umiddelbart kunne finde og lave om så de passer hertil.
Det hedder forresten Echidna. Echidna, ikke Enchidna.

Rettelse:
Og så ser det ud til at forummet er lidt mærkeligt hvad ang. URLs ;)
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 04/03-03 11:40 
knuckles2 ser glimrende ud.. Kunne en moderator smide ikonet ind som avatar?

Lige en tak til Rites ;-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 04/03-03 11:52 
Du er velkommen.
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 04/03-03 14:23 
Så kører jeg stilen.... Tak til Rites endnu engang og selvfølgelig Sumez ;-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:29 
Jeg sender regningen...
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 09/09-05 14:28 
Er jeg den eneste der er blevet så gammel og senil, at jeg kun kan forstå verden i lyde og billeder?

Jeg har holdt PR på et "let" niveau i et stykke tid, og når man så kommer tilbage, er ingenting som det plejer. Folk har skiftet ikoner, og det er overraskende hvor meget det irriterer.
Jeg ville ikke have gættet at man ubevidst forbinder en avatar og skrivemåde på personen SÅ meget.

Andre der har oplevet det samme?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
WehnerWehnerSkrevet 09/09-05 14:32 
Det irriterer også mig. For mig hænger de to ting meget sammen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 09/09-05 15:35 
Ja, fuldstændig. Vi har vist snakket om det før. Jeg genkender også en hel del personer herinde netop på en kombination af ikonet og skrivemåden. Kigger kun sjældent på navnet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/10-11 18:57 
Hvem herinde kan laves avatars?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-11 19:31 
Det skulle jeg kunne nu. Du kan evt. lave dem selv i str 48x48 og sende dem til mig på Skype.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/10-11 19:35 
Ok det bliver gjort :D
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 05/10-11 08:33 
En anden gang vil jeg foretrække, at man ikke sætter flere i gang med samme opgave. Det er spild af tid når flere personer går i gang med at skalere og behandle billedet, og så kunne det virkelig blive noget bøvl at fikse, hvis jeg havde nået at oprette den igen, da jeg ikke kan slette avatars igen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 05/10-11 16:48, rettet 05/10-11 17:00 
Var bare bange for du havde glemt mig igen..Sorry!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig