X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen der kender ham her?


Svar
Lars GrubakLars GrubakSkrevet 18/06-05 22:24, rettet 18/06-05 22:26 
Danny Salling
Han vil beskylde dig for at ville snyde ham pga. en misforståelse og hænge dig op på et offentlig forum med navn og adressen; derefter vælger han ikke at opfylde hans del af handelen.

"Hvis der er nogen der kender ham eller ved noget om ham, så skriv meget gerne hurtigt, han kan ikke finde ud at overholde en handel og han skal satme ikke snyde mig!!"
John DoeJohn DoeSkrevet 18/06-05 22:26 


Hmm
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
CrishakeCrishakeSkrevet 18/06-05 22:36, rettet 18/06-05 22:36 
Har handlet med Danny før og der var ingen problemer over hovedet :)
KoludaKoludaSkrevet 18/06-05 22:43 
Har også handlet med Danny flere gange, aldrig haft andet en positive handler med ham.
DavaliDavaliSkrevet 18/06-05 22:49 
Lars Grubak skriver jo, at det er på grund af en misforståelse, der kom problemer, så det er klart jeres handler løb fint, hvis der ikke var nogen misforståelser.
WonderboyWonderboySkrevet 18/06-05 22:54 
Hej jeg syndes ikke at man skal hænge nogle ud her inde eller svine nogle til og jeres handler må i selv finde ud af dette forum handler om spil og at hygge sig med at spille computer spil og dele sine erfaringer med spil.
I love monster land
WehnerWehnerSkrevet 18/06-05 23:08 
Som denne tråd også antyder:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=17153#199551

har der været/er der et problem mellem Danny Salling og Lars Grubak. Det vedkommer ikke os andre, og I bedes løse problemet privat. Det er ikke et Playright-anliggende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig