X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Perfect Dark Zero


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 17/06-05 18:55 
Så har Rares kommende super spil fået sin egen hjemmeside:

http://www.perfectdarkzero.com/

Der er ikke så meget info der endnu, men det kommer vel...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
95 emne(r).
1 2 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 17/06-05 18:55 
Så har Rares kommende super spil fået sin egen hjemmeside:

http://www.perfectdarkzero.com/

Der er ikke så meget info der endnu, men det kommer vel...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 17/06-05 19:27 
Har der ikke været en lignede side i et stykke tid?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Bede-xBede-xSkrevet 17/06-05 19:30 
Jo, men var den ikke under opbygning tidligere?

Jeg husker det som om, at der bare var et sløret forside billede.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 08/09-05 12:52, rettet 08/09-05 13:00 
Jeg kan kun håbe på at det ikke passer, men ifølge The Inquirer bliver PDZ ikke et launch spil:

http://www.theinquirer.net/?article=26008

Det gør godt nok maskinen en helt del mindre attraktiv for mig. Ikke sådan og forstå, at jeg ikke mener det er bedre for spillet. Det efterlader bare ikke mange launch titler, som falder i min smag.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 08/09-05 13:36 
Tænk over det. November er halvanden måned herfra... Hvor meget har vi set fra spillet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 08/09-05 13:44 
Hvis det passer at hverken PDZ eller PGR3 ikke kommer til launch, har MS et seriøst problem mht. launch titler.

Jeg troede oprindeligt (ren spekulation) at grunden til at der ikke var vist meget fra PDZ og andre af launch spillene, var fordi MS ville hype spillene de sidste par måneder inden launch med masser af imponerende screen-shots og film. Men efterhånden ser det ikke sådan ud :(
HeroldHeroldSkrevet 08/09-05 13:53 
Det er jo stadig en mulighed. Men jeg tror ikke de har noget reelt at vise, hvis de ikke har vist det nu. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 08/09-05 14:29 
Rare har vel altid været lidt hemmelighedsfulde.
Dog må det siges, at de plejer at holde kortene helt tæt til kroppen indtil de er tilfredse med resultatet, hvilket i dette tilfælde ikke lover godt for PDZ med kun 1½ måned til GO.

Er Kameo en launch-titel egentlig?
WehnerWehnerSkrevet 08/09-05 15:24 
Det kommer vist an på, hvor man tjekker.

Jeg vil snart gerne have lidt mere officielt fra Microsoft, nu hvor vi er så tæt på. En officiel liste over launch-titler og præcis information om bagudkompatibilitet både hvad angår hardware og software må være på sin plads efterhånden.

Ifølge Play er det
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 08/09-05 17:28 
Palmer Eldritch>
Rare har vel altid været lidt hemmelighedsfulde.

Meget. Men aldrig i så ekstrem grad som PDZ, omend Diddy Kong Racing også var godt skjult.

Er Kameo en launch-titel egentlig?

Hvis det ikke er, så ser launchen godt nok tynd ud.

De må snart komme med nogen udmeldinger. Vi er alt for tæt på launchen i forhold til de oplysninger, vi har fået. Det virker som om, de ikke helt har styr på, hvad de laver og at tingene bliver besluttet og færdiggjort i sidste øjeblik.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/09-05 18:28 
Det kan godt være, at PDZ ikke er en launch titel, men det er tæt på, da den er ude inden jul.

Microsoft: "Gamers will find the Perfect Dark Zero Limited Collector's Edition at retailers across Europe this Christmas"
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 08/09-05 21:24 
Lad os nu se :) Rare er jo ikke ligefrem kendt for at udvikle hurtigt, og hele to titler inden jul? Det er jo nærmest utopi.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 08/09-05 22:23, rettet 08/09-05 22:24 
Ja, og på under 5 år... vildt :)
ComradeComradeSkrevet 08/09-05 22:26, rettet 08/09-05 22:27 
Uha, det har bare at udkomme til launch eller senest til jul :-)
For mit vedkommende gør det ikke noget hvis det først udkommer lige omkring juletid, da det ikke er den titel jeg allerhelst vil have fat i til launchen.. Men ha' det, skal jeg da helt sikkert!

Edit: Jeg vil næsten ikke kunne tro det, hvis Rare er i stand til at udgive 3 titler på under et år ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
WehnerWehnerSkrevet 08/09-05 22:33 
Er der nogle af jer, der har haft en N64? Ja, måske gik det ikke i EA-tempo, men de udgav altså en del til den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 08/09-05 22:38 
Ja, men hvad har de leveret siden da? :)

Kameo tror jeg på - Det har jeg endda spillet engang for længe siden til GameCube... Men vi har nærmest ingenting set fra PD0 endnu.

Hvis det skal forestille at være en killerapp, skal kanonerne snart i stilling.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 08/09-05 22:48, rettet 08/09-05 22:50 
Herold>
Ja, men hvad har de leveret siden da? :)

De har leveret 2.25 spil om året siden da.

Hvis den forløbelige release liste holder stik, kommer de til og have udgivet 5 spil i år.

Men vi har nærmest ingenting set fra PD0 endnu.

Hvis det viser sig og leve op til forgængeren og det kommer før jul, vil det være en af de mest utraditionelle hype perioder nogensinde og en ret alternativ måde og markedsføre et spil på.

Vi er to måneder før launch og der er ikke ET eneste billede eller film af PDZ på Rares side.

Det er mere end bare det sædvanlige hemmelighedskræmmeri fra Rares side.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 08/09-05 23:35 
Ja, de har udgivet et par titler, men det er ikke noget vanvittigt sindsoprivende. Deres trackrecord for de fede spil er altså forholdsvis til at tage og føle på.

Jeg synes det er supernaivt at kalde det for hype. De er snarere pressede, for at levere den uomtvisteligt største starttitel til Xbox 360. Jeg siger ikke det er umuligt, men det strider mod al logisk sans.

Alternativ markedsføring? Ja, og ikke supersmart. Hvis du vil hype noget vha. manglen på samme, så er der altså smartere måder at gøre det på IMO :) Og i PD0s tilfælde er det en vigtig titel for X360 - den skal sælge maskiner i massevis - ikke kun til Rares fanboys, og det gør den altså ikke ved at ligge i skjul.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 09/09-05 14:18 
Vi er sådan set enige, Herold.

Lige undtaget det med track recorden, som vi kun er enige i, hvis vi kigger i denne generation.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 10/09-05 04:37, rettet 10/09-05 04:50 
PD siden har ændret sig:

www.perfectdarkzero.com

Den indeholder nu på forsiden nogle telefonbeskeder til Joanna, som først kommer hjem den 4 oktober. Samme dag som X05 afholdes...

Lader til at spillet har en direkte sammenhæng til N64 versionen, da fx Datadyne nævnes i beskederne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/09-05 19:31 
scans: http://www.planetxbox360.com/?view=article&article=170&PHPSESSID=ed649e1d7d9ec59ec262472c3f86c158
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 13/09-05 20:34, rettet 13/09-05 20:37 
Selv en kæmpe Rare fan som mig selv, har haft svært ved at holde gejsten oppe, når Rare ikke rigtigt(tør?) viser noget fra spillet. Men at bedømme ud fra de billeder og teksten, lader det til, at de er på rette vej.

Det virker lovende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/09-05 07:42 
Wow! Det ligner next-gen. Endelig et spil jeg kan sætte på min liste.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KalicolaKalicolaSkrevet 14/09-05 11:01 
Jeg kan ikke få armene ned igen :D
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 14/09-05 11:53 
Ja, NU begynder det at ligne noget :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-05 23:40 
Flere billeder:

http://www.rare-extreme.com/forums/index.php?showtopic=12412&st=0

Dine hænder kommer aldrig ned igen efter dem her, Darknon :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 16/09-05 00:37, rettet 16/09-05 00:38 
Bliver det en launchtitel?

Godt at pengene allerede er lagt tilside, det her bliver stort! :P Endelig en god grund at løsrive sig fra pc'en.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
enfenenfenSkrevet 16/09-05 08:23 
Billederne er pillet ned igen. Jeg kan i hvert fald ikke se dem :(

Der er dog ingen tvivl om, at jeg den 2. december har en Xbox360 stående i stuen.
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 16/09-05 11:28 
Er der nogen der har taget backup af dem?
Hvis man har, må man meget gerne sende mig en PM :)
Spiller nu: Halo 3
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 16/09-05 16:53 
Ditto!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
HeroldHeroldSkrevet 16/09-05 23:36 
De er vist tilbage :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 17/09-05 00:33 
Der er kommet en tidslinie op omkring vigtige begivenheder i spillets historie:

http://www.perfectdarkzero.com/timeline/

"18 March 2000
Joanna Dark born in Atlanta, Georgia"

Hmmm...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/09-05 11:28 
Hehe jep. Joanna er også lige blevet amerikaner. De kunne vel ikke få den originale voice actor til at komme tilbage.

E fischer? where are thou;(
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 25/09-05 00:49 
Så blev det annonceret, at PDZ har 2 player Live co-op og at det er tvivlsomt som launch titel:

http://xbox360.ign.com/articles/653/653575p1.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/09-05 14:29 
Edge og OXM scans: http://forums.perfectdarkzero.com/forums/17730/ShowPost.aspx


Ser fint ud. Venter dog stadig til 0X5 for MS til at "wow'e" mig.
Well crucify the insincere tonight...
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-05 00:55 
Så er der nye PDZ film: http://hosted.filefront.com/gamestopzak
Well crucify the insincere tonight...
RonaldoRonaldoSkrevet 26/09-05 07:45 
Nye links.

http://www.jeux-france.com/ftp/Divers/Perfect_Dark_Zero_1.mov
http://www.jeux-france.com/ftp/Divers/Perfect_Dark_Zero_2.mov

Spillet ser fremragende ud, med undtagelse af ragdoll animationerne. Det er forhåbentlig noget som bliver justeret før release.
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-05 11:31, rettet 26/09-05 11:37 
Det eneste jeg ikke helt overbevist om endnu er tredie persons viewet. Bortset fra det rullefald man kan lave - som ser ud til at fungere glimrende - virker Joanna karakteren lidt stiv i det i tredie person.

Resten ser fantastisk ud. Det er ikke til og forstå, at det kunne se så anderledes ud, for blot nogle måneder siden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SephirothSephirothSkrevet 26/09-05 13:29, rettet 26/09-05 13:30 
Joanna optræder også på forsiden af FHM UK!

Grrr...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 26/09-05 13:36, rettet 26/09-05 13:59 
Det er stort! Filmene ser også gode ud. Endelig ser det ud til, vi får den draw distance, vi fortjener.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 26/09-05 14:36 
Jeg er også ganske imponeret efterhånden, men jeg synes, lige som Bede, ikke at være helt tilfreds med tredige persons vinklen.
Har aldrig ment at syns vinkler set udefra personen passer ind i en FPS.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 26/09-05 15:13 
Så er det jo heller ikke længere et fps :)
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 26/09-05 16:10 
Well, nu mente jeg FPS'spil med TPS indblanding ikke passer sig godt.
Specielt så jeg gerne PDZ holde stilen fra det gamle spil.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 26/09-05 17:08 
Ok :)

Jeg har ikke spillet det gamle spil, men kun set det.
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 26/09-05 17:12 
PS2 playkid>
Well, nu mente jeg FPS'spil med TPS indblanding ikke passer sig godt.

Til ting såsom stiger, er tps view essentielt. Jeg hader, hader, hader at kravle op ad en stige i fps view.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 26/09-05 18:53 
Det var da synd ;)
Ikke desto mindre synes jeg stadigt det ødelægger heldhedsindtrykket, og burde udelades.
Spiller nu: Halo 3
SephirothSephirothSkrevet 26/09-05 19:47, rettet 26/09-05 19:47 
Jeg synes også, det er fint, at man får hovedpersonen at se. Nu har Rare/MS jo også allerede brugt en del kræfter på at promovere den "nye" Joannas udseende(r).

Men flot ser det ud!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/09-05 21:27 
Yeah de har virkelig prøvet at sælge hende som mere moden, og hot; http://www.rare-extreme.com/forums/index.php?act=ST&f=16&t=12731&st=0


Men ærlig talt er jeg lidt enig i hvad Playkid siger. Jeg er overhovdet ikke imod at se min figur, men det er mere at det giver forvirring! Jeg syntes at Halo har gjort det rigtigt godt med at skifte når man kørte i et køretøj. Her virkede det lidt kaotisk, og jeg snakker mest om den der "roll" ting hun kan.

Men er jeg den eneste der ikke syntes at dette her ligner det Perfect Dark vi kender og elsker? Våbene ligner mere noget fra Counter-Strike? Hvor er Double Dragon, Falcon 2, Laptop Gun og den der sindssyg X-ray sniper? Hvor er fjender som skaeder og mørke baner som Chicargo, Air Force one og Datadyne corp?

Hele den grafiske stil virker mere lys og comic book agtigt. Det er lige før at det får mig til at tænke mere på Timesplitters end PD! Jeg ved godt at det er tideligt og de der film var dårlige. Ingen skulle have set dem.

De blev egentlig bare taget fra en fyr med sin mobil og AIen var disabled i de her videoer som forklare deres mangel på at gøre ordentligt modstand.

Jeg forstår heller ikke hvorfor hun snakker med en amerikansk accent(ihvert fald på sitet) eller hvordan... Ja. Jeg synes det ser fint nok ud, men jeg forventer ærlig talt lidt mere på 0X5. Det er også syndt at de har buffet spillet ned til 32 players max.
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 26/09-05 22:10 
Valkyrie>
Jeg er overhovdet ikke imod at se min figur, men det er mere at det giver forvirring!

Riddick blev da meget rost netop for at veksle. Har ikke selv fået spillet mit, men fungerer det ikke ret godt?

Valkyrie>
Hvor er Double Dragon, Falcon 2, Laptop Gun

Stod der ikke i en af artiklerne at netop Laptop Gun vender tilbage? Jeg kan self. huske forkert, men jeg tror det.

Jeg forstår heller ikke hvorfor hun snakker med en amerikansk accent(ihvert fald på sitet)

Det er sådan noget, der kommer være til at være ligegyldigt, når man sidder og gamer online, men det kommer også til at irritere mig.

Det er også syndt at de har buffet spillet ned til 32 players max.

Det passer mig fint. Efter at have spillet Halo 2s Big team 8vs8 fast i længere tid, så forekommer 32 mig snarere at være lige i overkanten. I øvrigt siger de, at det kører med 50, og det måske bliver sat op med noget Download. PC-spillere er naturligvis vant til flere, men flere spillere giver ikke nødvendigvis en bedre oplevelse, og det bliver svært at samle så stort et hold osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-05 01:45, rettet 27/09-05 01:56 
Valkyrie>
Her virkede det lidt kaotisk, og jeg snakker mest om den der "roll" ting hun kan.

Ud fra filmene synes jeg det ser ud til og fungere fint. Hun bevæger sig netop hurtigt nok til, at det kan betale sig og bruge. Det er kun i ret kort tid, at man ikke kan skyde. Måske det kan være kaotisk, hvis for mange spillere gør det tæt på hinanden.

Men når man ikke kan hoppe, skal der noget andet ind, for at skabe nok taktiske muligheder, således spillet også er sjovt flere hundrede timer inde. Rullefaldet er et af Rares bud på en erstatning.

Tror iøvrigt også det ville se fjollet ud, hvis karakterene istedet for at kunne rulle, benyttede sig af hop, da de er mere menneskelige end fx Halos tilsvarende.

Men er jeg den eneste der ikke syntes at dette her ligner det Perfect Dark vi kender og elsker?

Der er en klar grafisk stilændring, men er det ikke mest til det bedre?

Hvor er Double Dragon, Falcon 2, Laptop Gun og den der sindssyg X-ray sniper?

De skulle alle være med, enten direkte eller i modificerede udgaver. Med Double Dragon går jeg ud fra, at du mener Dragon eller Super Dragon.

Hvor er fjender som skaeder og mørke baner som Chicargo, Air Force one og Datadyne corp?

Sjældent man hører folk spørge efter mere mørke baner. Mon ikke der dukker et par stykker op af slagsen? Nogle af de tidlige billeder demonstrerede i hvertfald mørke baner.

Spørgsmålet med Skedars er mere kompliceret. De dukkede først op til sidst i PD og det var ikke alle, som mente at udskiftningen af fjendetyper var en fordel for spillet. Nogle skrev, at det var sjovere og kæmpe mod menneskefjender.

Måske Rare har taget den kritik til efterretning. En kritik jeg ikke er enig i.

Ellers kan det tænkes, at de dukker op senere i spillet. Kig evt på de store artwork billeder fra spillet:

http://img282.imageshack.us/img282/9858/pdz10ka.jpg

De svævefly i baggrunden minder mistænkeligt meget om de Skedar fartøj som var i PD...

AIen var disabled

Både AI og dele af fysikken er slået fra i filmene:

"It is worth clarifying that in this debug build many physics were turned off as well as the enemy AI. We suggest you to pay attention to Joanna’s animation, the size of the city and viewing distance."

http://news.teamxbox.com/xbox/9343/Perfect-Dark-Zero-Movies-New-Info/

Derfor er det også svært og kommentere disse elementer. Edge skriver godt nok, at det skulle se ret godt ud, når man skyder en fjende. Dødsanimationerne før ragdoll fysikken tager over, skulle være overbevisende.

Jeg forstår heller ikke hvorfor hun snakker med en amerikansk accent

Det er jeg heller ikke så vild med, men det påvirker ikke gameplayet. Synes og have læst, at Rare tog beslutningen, da spillet så ville appelere til flere. Måske stod det i Edge artiklen.

Wehner>
Riddick blev da meget rost netop for at veksle. Har ikke selv fået spillet mit, men fungerer det ikke ret godt?

Det fungerer perfekt i Riddick.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
95 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig