X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God of War release?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/06-05 12:12 
Er der nogen der kender release datoen her i Europa! Nu siger gamefaqs.com 7/8:( Jeg troede ellers det ville komme den 24 juni?

Nogen der ved? Vi har snart ventet længe:)

Gamereactor review.
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-05 12:21 
Det sidste jeg har hørt er 22/6, men jeg skal da gerne checke...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-05 12:43 
Og det er stadigvæk d.22/6 :D
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/06-05 13:42 
Tak:) Hurra^_^
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 18/06-05 21:14 
Jeg fik PAL-versionen ind ad døren tidligere i dag og har spillet et par timer - forrygende action fra første minut!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/06-05 18:59 
Hvordan har du allerede fået fat på det mate?:O
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 19/06-05 19:20, rettet 19/06-05 19:21 
Anmelderkopi ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SephirothSephirothSkrevet 20/06-05 17:35 
Så er det gennemført. En anelse kort, og ikke helt så fantastisk og revolutionerende, som jeg havde regnet med, men stadig blandt toppen af action/adventures.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ComradeComradeSkrevet 20/06-05 21:43, rettet 20/06-05 21:53 
hvor mange timer ca.?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 20/06-05 21:56 
Det tog mig præcis otte timer at gennemføre.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CutePuppyCutePuppySkrevet 21/06-05 11:36, rettet 21/06-05 11:42 
8 timer? ... O.o;;

Se det gider jeg da ikke at spilde 399,- på...

Jeg ved godt det nok kan gøres billigere... :)
//Cutepuppy
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/06-05 12:13 
King Chaos>
Og det er stadigvæk d.22/6 :D

Jeg fik i går at vide, at det var rykket til 8/7... Den dato har Amazon også stående i dag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 21/06-05 12:29 
I mine ører lyder 8 timer da perfekt. Længere spilletid i den type spil er sjældent en god ting.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/06-05 14:20 
PalleJensen>

Jeg fik i går at vide, at det var rykket til 8/7... Den dato har Amazon også stående i dag...



Det er godt nok heller ikke gået på lager...
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/06-05 15:09 
I følge Nordisk Film/Egmont er den "på vej" og burde være i butikkerne onsdag/torsdag i denne uge, altså kun en mikro-forsinkelse.
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/06-05 15:16 
...og spillet er på lager!
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/06-05 15:26 
Onsdag? Gotcha!:) Køber det imorgen og poster impressions:P
Well crucify the insincere tonight...
CoreCoreSkrevet 21/06-05 21:10, rettet 21/06-05 21:13 
Nu har jeg lige brugt en time på det, og selvom jeg godt ved at det er lige tidligt nok at udtale sig for meget om det, må jeg alligevel sige:

WOW! DAMN, det er svedigt, jeg har siddet det sidste kvarter og battlet den sygeste hydra, og den er bare for vildt lavet.

Igen, er det kun et førstehåndsindtryk, men hvis det kan holde stilen herfra, så skal det nok blive en klassiker i min verden.

EDIT: Og ja, det burde være fuldt tilgængeligt alle steder fra i morgen (onsdag).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
OmenOmenSkrevet 21/06-05 23:59 
Bare vent Core, det bliver meget bedre :)
Vote Ficus!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-05 17:07 
God of War er kun udsat i England. Forklaringen skulle være, at det ganske enkelt er for voldeligt til de normale distributører af Sonys titler i England, så Sony har skulle finde nogle nye distributører af det ene spil før det kan udkomme i England. Det er officielt ude i DK fra i morgen...

Og jeg kan kun råde ALLE til at købe det!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 22/06-05 17:40 
PalleJensen>
Det er officielt ude i DK fra i morgen...

Idag ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/06-05 19:05 
Også officielt? NFIs titler plejer gerne at udkomme om torsdagen...

Never mind, det skal bare købes og har man ikke fået det gjort i dag, skal de gøres i morgen! :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/06-05 20:22 
Både EB og Game havde det idag. Ærgerligt, at jeg ikke lige havde penge nok med til at købe det, ser ellers alt for fedt ud.
BeanoBeanoSkrevet 22/06-05 21:45, rettet 22/06-05 22:32 
Det er derfor der går folkepensionister rundt på gaderne.

Eller har jeg bare spillet for meget GTA?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/06-05 00:19 
Så fik jeg også pløjet mig igennem God of War og der er da ingen tvivl om, at det repræsenterer noget af ypperste inden for sin genre. Det er ikke synderligt nyskabende, men de ting det gør, gør det forbandet godt. Det er tydeligt at David Jaffe's vision har båret frugt.

Kunne personligt bedre lide det end spil som Ninja Gaiden og Onimusha 3. Dog er det ikke helt så godt som det mesterlige Nanobreakers ;)
(...)
SumezSumezSkrevet 25/06-05 01:55 
Fox McCloud>
det mesterlige Nanobreakers ;)

Sarkasme?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/06-05 12:18, rettet 25/06-05 13:13 
You betcha :)

Edit: Kom lige i tanke om, at det hedder Nanobreaker, ikke Nanobreakers
(...)
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/06-05 12:54, rettet 25/06-05 12:54 
Fox McCloud>
Kunne personligt bedre lide det end spil som Ninja Gaiden og Onimusha 3. Dog er det ikke helt så godt som det mesterlige Nanobreakers ;)

Ja, børn og gamle mennesker forstår åbenbart ikke sarkasme, så du er nok nød til at forklare mig: Kunne du så heller ikke lide Ninja Gaiden og Onimusha 3?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/06-05 13:02, rettet 25/06-05 13:12 
Jo, bare ikke lige så godt som GoW.

Så for at klarificere: 1. sætning = ikke sarkasme. 2. sætning = sarkasme. Sheesh :)

Enhver der har spillet Nanobreaker ville vide, at man ikke kan bruge ordet "mesterlig" og "Nanobreaker" i samme sætning uden at være sarkastisk. Læs evt. min anmeldelse

her.
(...)
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/06-05 17:37 
Jeg har også kommet igennem GoW og jeg er fuldt ud enig med Fox;)

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte.
Jeg vil sige at jeg var lidt forbavset over hvordan det sluttede. Det var et godt twist, men den var måske ikke så deprimerende og grå som resten af spillet.

Kamp systemet er efter min mening genialt. Utroligt dynamisk, synes jeg. Kratos to kæder med sværd fungere virkelig godt. Det er næsten som om at han har to stykker snor og svinger dem rundt i uendeligheder. Som om at han sjipper med to metalkæder:)
Kampene er nok det bedste ved spillet, synes jeg. Bare at kæmpe mod en Minotaur(sp?) føles som en boss eller mini boss i andre spil. Det er utroligt episk. Det er bare syndt at der er så få bosser som Hydraen, simpelthen fordi de er så fantastisk lavet:)
Puzzle elementet er også rigtig godt. Jeg måtte engang imellem have fat i gamefaqs for at få hjælp. Level designet etc var heller ikke bare ufatteligt simpelt. Meget komplekst og det hele bliver forbundet rigtig godt sammen. Jeg vil ikke give spoilers, men når man kommer til Chronos, the Titan, så er det altså helt ufatteligt hvor godt det hænger sammen.

Jeg er også enig i at dette spil er meget bedre end Onimusha 3 og Ninja Gaiden. Genji og Onimusha 4 får seriøse problemer hvis de skal slå den her.:)
Stærkt anbefalet. Dog tog det kun 7-8 timer for mig at klare. Dog spillede jeg også på easy, men jeg vil så gerne prøve god mode for de fede unlockables:D
Køb det!;)

God of War til en god pris?
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/06-05 18:23, rettet 25/06-05 18:54 
Valkyrie>
Jeg vil ikke give spoilers, men når man kommer til Chronos, the Titan, så er det altså helt ufatteligt hvor godt det hænger sammen.

*spoilers ahead*

Yep, f.eks. ser det rigtig flot ud når man på et tidspunkt kravler på en klippevæg og man samtidig kan se Chronos kravle rundt under en, mange kilometer nede.

I ekstramaterialet snakker Jaffe også om, at det oprindeligt var planen at man som spiller skulle tage rejsen op til templet, men at det senere blev besluttet at spare tid, ved at gøre det med en mellemsekvens istedet. Lidt synd men som han siger blev denne tidskrævende sekvense (og andre) droppet for at få de andre aspekter af spillet til at skinne klarere.
I det hele taget er der noget ret spændende ekstramateriale på disken. Dog har jeg ikke rigtig mod på at gå igang med God mode for at få låst op for de sidste kortfilm, også selvom spillets computergenererede sekvenser er utroligt flotte.

Iøvrigt er der også et sjovt easteregg hvis man, til allersidst, smadrer de to statuer der står foran Krigsgudens trone (den ene statue forestiller Ares og den anden er vistnok en minotaur). Statuerne skal godtnok have en del tæsk før de går i stykker, men så får man også en sjov lille samtale mellem Jaffe og Kratos der ender, tja, blodigt ;)
(...)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/06-05 22:36 
Sephiroth>
Det tog mig præcis otte timer at gennemføre.

Det tog mig præcis 09:04:59 at gennemføre... :-)

Passende længe for et spil af denne type og når de lidt over 9 timer er så sublime som de er i God of War, vil jeg hellere have det, end 18 middelmådige timer...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 26/06-05 23:03, rettet 26/06-05 23:07 
Jeg er så den langsomme med 9:17. Var vist ikke rigtigt gearet til de der klatre- og balancere-sekvenser, som jeg failede ufatteligt mange gange.

Jeg synes dog godt, at spillet kunne have haft noget "mere". Bortset fra et enkelt sted (rummet bag væggen med de to muse-keys) fandt jeg ikke rigtigt noget valgfrit ekstra i hele spillet (udover en kiste her og der). I det hele taget kunne mere fokus på frivillig udforskning have gjort et bedre spil, tror jeg.

Det virker lidt ærgerligt, at Pandoras tempel fyldte så enorm en del af spillet, når der er så mange andre og mere afvekslende områder i græsk mytologi, som det kunne have været sjovere at besøge. Måske savner jeg bare lidt mere fyld end bare et standard beat 'em up :)

Men det er jo en helt fantastisk engine, Sony har lavet med dette spil, og kombineres det igen med en lige så høj produktionskvalitet, kan en efterfølger snildt gå hen og give det nøk ekstra, der vil give et fantastisk spil. God Of War er i hvert fald meget imponerende på mange områder.

EDIT: Jeg håber Konami tager ved lære omkring kamp-enginen til deres næste 3d-Castlevania. De spil minder jo egentligt meget om hinanden, men på netop dette område gør God Of War det bare meget bedre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/06-05 00:05, rettet 27/06-05 00:09 
RJK>
Jeg synes dog godt, at spillet kunne have haft noget "mere". Bortset fra et enkelt sted (rummet bag væggen med de to muse-keys) fandt jeg ikke rigtigt noget valgfrit ekstra i hele spillet (udover en kiste her og der).

Heller ikke sex-scenen med de to kvinder?? Den bedste "ekstra" ever... :-) Jeg fandt dog nogle ekstra ting rundt omkring - specielt under vandet i templet... Men ellers er det meget lineært... Men igen, helle 9 gode timer end 18 middelmådige og hellere et underholdende lineært spil end et frustrerende åbent spil... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 27/06-05 00:17, rettet 27/06-05 00:20 
Nåh, ja, det er rigtigt. Men det er vel så kort og begrænset, at det ikke rigtigt tæller som "valgfrigt ekstra". Men bestemt sjovt.

Mht. de ekstra ting under vandet var det bare et par kister, right? Der var der bagom den der dobbelte halv-bro (efter halskæderne), under vandet. Men meget tydeligt, og bare et par ligegyldige kister.

helle 9 gode timer end 18 middelmådige og hellere et underholdende lineært spil end et frustrerende åbent spil.

Så absolut. Det var heller ikke for at tale ondt om spillet på nogen måde. Det var blot for at tænke på, hvad spillet kunne have gjort bedre. Jeg har fx ingen lyst til at genspille det af samme grund. Der virker ikke til at være mere at opleve. Og så får man ikke engang lov at bruge de der Athena Blades, som man får til sidst. Øv.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/06-05 08:06 
Du får kun lov til at bruge Athena Blades i God Challenge - de ti minigames som man åbner når spillet gennemføres... ud over dem, er der ikke specielt meget at komme når det er gennemført...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig