X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

47 skal spilles af Vin Diesel


Svar
ChronoChronoSkrevet 17/06-05 09:27 
Endelig får vi en film over Hitman-serien...

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=9570
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HankyHankySkrevet 17/06-05 09:40 
Jeg kan næsten ikke vente...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-05 09:55 
Jeg har lidt svært ved at forstå valget af Diesel. Han virker ikke som den rigtige "type". Hitman virker på mig næsten James Bond-agtig og sådan fremstår Diesel slet ikke. Er det fordi han er skaldet? Mærkeligt, lidt ligesom Patrick Stewart som blev valgt som Professor X, fordi han ikke havde noget hår.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/06-05 10:24 
Idéer til valget af Diesel:

- Han er for tiden høj-profil. Hvis de vil lave en hit-film (heh!) må de have én, som kan trække lige så meget publikum som Lara Croft/Angelina Jolie.

- Han er det "letteste valg". Caster'en har ikke haft store problemer med udvælgelsen. Han er skaldet, stor, og kan spille "kold" (Riddick).

- Diesel er spil-freak! Så han har måske været et par dollar billigere, fordi han rent faktisk har en personlig interesse i at sådan en film bliver til noget (omvendt kan han også have været dyrere).

(Og er der i øvrigt invendinger mod Stewart som Professor X? Ud over at være skaldet er han også britisk, som en rigtig X skal være. Han passer da helt til rollen. Rent casting-mæssigt ville det også være svært/underligt, hvis X var en "nobody", mens resten af holdet var "navne". Det ville automatisk sætte skuespilleren på en umenneskelig prøve og få X til at virke svag i filmen, fordi folk ikke kender ham.)
BeanoBeanoSkrevet 17/06-05 10:42 
Weee... en B-klasse skuespiller til filmatisering af en B-klasse spilserie. Hvis de hyrer Paul W.S. Anderson som instruktør, så er cocktailen perfekt :)
BobbeBobbeSkrevet 17/06-05 11:06 
Hitman serien er da genial.
Kan bare ikke forestille mig filmen i spillets 'stil'.
Spillene har jo ikke en decideret handling, så hvordan kan man få en historie/film ud af det?
Håber bare ikke at det bliver noget 007-agtigt...
Spiller nu: Wii
BeanoBeanoSkrevet 17/06-05 11:08 
bobbe>
Hitman serien er da genial.

Nej, overvurderet metervare.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/06-05 12:15 
Beano, nu undervurderer du jo Diesel. Han har da en pænt stor publikums-"pull".
BeanoBeanoSkrevet 17/06-05 12:18 
Ja, men gør ham ikke talentfuld :)
WehnerWehnerSkrevet 17/06-05 12:35 
Jeg synes Vin er god til det, han gør. Og jeg tvivler på, at han skal gøre andet end præcis netop det i en eventuel Hitman film.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-05 12:36 
Hyakotake>

(Og er der i øvrigt invendinger mod Stewart som Professor X? Ud over at være skaldet er han også britisk, som en rigtig X skal være.


Hvor får du den idé fra? Charles Xavier er søn af Sharon og Brian Xavier og er født og opvokset i staten New York. The Xavier Mansion ( hvor Xaviers School for Gifted Youngster aka X-men Mansion) er familie-godset. Han er lige så britisk som Elvis Presley.

Bortset fra det har jeg intet imod Patrick Stewart i rollen. Jeg finder det blot besynderligt at man netop vælger en skuespiller som er skaldet til at spille en rolle som skaldet. Jeg mener, det kan vel ikke være udgangspunktet? Ville de have valgt Telly Savalas eller Yul Brynner, hvis filmen var optaget 30 år før?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/06-05 12:40, rettet 17/06-05 12:44 
Ja, det tror jeg. Telly eller Yul var blevet castet hvis det var "dengang". Helt garanteret.

EDIT: Det jeg mente med "rigtig britisk" var, at selvom X ikke ER brite, opfører han sig på en måde britisk (i tegneserierne: nobel, regal, velovervejet, og andre egenskaber jeg vil forbinde med England). Så det var et fint valg at bruge Stewart til at få dette til at skinne igennem. Det er da ikke værre end at gøre Kingpin til den mørkeste neger).

EDIT IGEN: Hvis Hitman blev lavet for 30 år siden, ville valget også være Telly eller Yul :-)
KeenKeenSkrevet 17/06-05 12:50, rettet 17/06-05 12:51 
Beano>
bobbe>
Hitman serien er da genial.

Nej, overvurderet metervare.


Bare fordi du ikke kan lide spillet gør det ikke det til en B-klasses spilserie!
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-05 13:09 
Hyakotake>
...Det er da ikke værre end at gøre Kingpin til den mørkeste neger..



Nej, det var da også det værste de har gjort længe!
BeanoBeanoSkrevet 17/06-05 13:35 
Knight Keen>
Bare fordi du ikke kan lide spillet gør det ikke det til en B-klasses spilserie!

Jow efter min mening.
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/06-05 13:44 
King Chaos>
Jeg har lidt svært ved at forstå valget af Diesel. Han virker ikke som den rigtige "type". Hitman virker på mig næsten James Bond-agtig og sådan fremstår Diesel slet ikke. Er det fordi han er skaldet? Mærkeligt, lidt ligesom Patrick Stewart som blev valgt som Professor X, fordi han ikke havde noget hår.

Var det ikke Ben Kingsly der spillede Professor X?

Vent... Nu blander jeg det helt sammen:S vi taler om Xmen filmen her ik?:o
Well crucify the insincere tonight...
MrCaseMrCaseSkrevet 17/06-05 13:48 
Jeg tror Diesel vil lave en udemærket hitman. Jeg kan sagtens forestille mig den samme stil som han spillede Riddick med overført til hitman figuren. Det skal han nok gøre udemærket. Og jeg mener, hvor meget karakter kan man lægge i en computerspil-figur der er lejemorder.
Have you considered sucking less?
KeenKeenSkrevet 17/06-05 13:56, rettet 17/06-05 13:57 
Jeg er enig, han er god til at spille den der rå/kolde type, som agent 47 jo er...
PapandPapandSkrevet 17/06-05 14:02 
Diesel er god til det han laver, og derfor er han da garanteret også kanon til rollen som Hitman. Eneste problem for mig er bare, at han overhovedet ikke ligner Hitman.

Skuespiller der rent faktisk ligner, og som også ville kunne bruges:

- Torkel Petersson (http://www.sfi.se/sfi/IMAGES/NYHETER/BILDER/TORKEL_PETERSSON_STOR.JPG), ham fra "Gamle Mænd i Nye Biler".

- Jason Statham (http://www.imdb.com/name/nm0005458/), The Italian Job m.m
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 17/06-05 14:08 
De ville også begge være forrygende valg. Men jeg har det nok også med Statham, som Kevin Smith har det med Affleck :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RuneSPRuneSPSkrevet 17/06-05 14:47 
MrCase>
Jeg tror Diesel vil lave en udemærket hitman. Jeg kan sagtens forestille mig den samme stil som han spillede Riddick med overført til hitman figuren. Det skal han nok gøre udemærket. Og jeg mener, hvor meget karakter kan man lægge i en computerspil-figur der er lejemorder.



^^ Helt enig.

Jeg tvivler mere på at historien bliver noget at skrive hjem om :-/
SumezSumezSkrevet 17/06-05 15:20, rettet 17/06-05 15:21 
King Chaos>
Jeg har lidt svært ved at forstå valget af Diesel. Han virker ikke som den rigtige "type". Hitman virker på mig næsten James Bond-agtig og sådan fremstår Diesel slet ikke. Er det fordi han er skaldet? Mærkeligt, lidt ligesom Patrick Stewart som blev valgt som Professor X, fordi han ikke havde noget hår.

Enig. Vin Diesel er en typisk film-"bøf". Hitman er alt andet end en bøf, hvilket i sig selv burde være understreget af at han primært gør brug af stealth og skydevåben, fremfor hårdtpumpet action.

Vinnie Jones (Bullet Tooth Tony i Snatch, eller gutten fra Bacardi reklamen) ville til gengæld være perfekt i rollen som 47.
Og sikkert både billigere og bedre til skuespil (selvom han er selvlært)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/06-05 15:47 
D.K>
Skuespiller der rent faktisk ligner, og som også ville kunne bruges:

- Torkel Petersson (http://www.sfi.se/sfi/IMAGES/NYHETER/BILDER/TORKEL_PETERSSON_STOR.JPG), ham fra "Gamle Mænd i Nye Biler".



Torkel er et fantastisk bud. Han var fremragende i både "Gamle Mænd" og "Jalla Jalla". Han har vist han kan spille både kølig og psykopatisk. Godt valg.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/06-05 15:50 
Ja, både Torkel og Jason kunne gøre sig godt som 47 (rigtig godt, faktisk). Men de når aldrig den samme "box office"-trækkraft som Vin er, ikke engang sammenlagt gange 2.
RuneSPRuneSPSkrevet 17/06-05 16:00 
Men det er da fedt nok at en spilserie lavet af et en lille dansk udvikler får sådan en "stjerne" i hovedrollen :)
JmogJmogSkrevet 17/06-05 16:22 
Sumez>
Vinnie Jones (Bullet Tooth Tony i Snatch, eller gutten fra Bacardi reklamen) ville til gengæld være perfekt i rollen som 47.

Nu du nævner Snatch, så kunne jeg sagtens forestille mig Turkish som 47.
jaesjaesSkrevet 17/06-05 16:22 
Vin Diesel må være et af de oplagte valg, når der skal pimpes folk i biografen. Han er trods alt en af mest populære action-skuespillere i øjeblikket. Han er ikke det bedste valg, når det kommer til at være tro mod spilserien. En mere teknisk kompetent skuespiller, havde jeg også foretrukket. Men jeg er egentlig mere interesseret i hvem, der skal instruere. Det kan jo let gå galt, siger erfaringerne.
SumezSumezSkrevet 17/06-05 16:30 
Jeg forstår ikke lige hvorfor Vin Diesel er populær? Er folk virkelig vilde med The Fast and the Furious og xXx? Han virker ikke som om han har noget som helst interessant at byde på i mine øjne, uanset om man er filmnørd eller bare æder alt med eksplosioner i.

Jmog>
Nu du nævner Snatch, så kunne jeg sagtens forestille mig Turkish som 47.

Han er allerede nævnt. :) (Jason Statham)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 17/06-05 16:38, rettet 20/06-05 14:28 
Sumez>
Jeg forstår ikke lige hvorfor Vin Diesel er populær? Er folk virkelig vilde med The Fast and the Furious og xXx? Han virker ikke som om han har noget som helst interessant at byde på i mine øjne, uanset om man er filmnørd eller bare æder alt med eksplosioner i.

Jeg forstår det heller ikke, men de sorte tal på bundlinien og den megen snak, der er om ham mange steder, taler jo for sig selv. Han er blevet et "brand", og derfor kender de fleste folk ham. Arnold og Sylvester Stallone er fx heller ikke specielt gode skuespillere, men selv deres middelmådige film hev(/hiver) folk i biografen.

EDIT: Jeg forstår godt, hvorfor Arnold blev populær, han har jo en karisma, der passer næsten perfekt til actionfilm - de to andre... baahh, Arnold-wannabes.

Skal man analysere lidt på det, kunne det tænkes, at folk trængte til et modsvar på typer som Bruce Willis og Tom Cruise. De savnede måske lidt en bøf ala Arnold, og så var Vin Diesel det bedste bud på daværende tidspunkt.
RuneSPRuneSPSkrevet 17/06-05 17:15 
Må jeg lige bede jer om ikke at sige et ondt ord om Sly Stallone, Arny, Chuck Norris, Steven Segal eller Jean-Claude Van Damme for den sags skyld :)
RitesRitesSkrevet 17/06-05 20:39 
Jeg syntes Vin Diesel er cool nok, og at han kan spille rollen godt.

Eneste klagepunkt ville være, at Vin er lidt FOR pumpet.
» a winner is you «
CronossCronossSkrevet 18/06-05 00:00 
Ja, det ville faktisk også være min største betænkelighed.

Han ser ærlig talt ikke specielt elegangt ud, og jeg forestiller mig faktisk 47 som en ret atletisk type.
RonaldoRonaldoSkrevet 18/06-05 00:14 
Skuespilleren Vin Diesel er perfekt til denne rolle. Han har bevist sit værd som hjernedød action helt der kan det hele. Hvorfor skulle han ikke kunne fylde rollen som en simpel lejemorder fra et computerspil?

Det er næppe det næste Tarantino mesterværk der skal filmes.
SumezSumezSkrevet 18/06-05 03:21 
Nåja, for Tarantino er jo hvor tids største filmkunstner. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 18/06-05 07:58 
Det ville være en skam at kalde ham det. Jeg mente derimod at hvis et spil eller en franchise skal filmatiseres, så handler det mere om dollars end kreativ frihed. Den skal køres efter den nuværende succesrige opskrift som gang på gang fylder biograferne.

Tarrantino's barnlige men samtidige fantastiske selvoptagelse gør ham i stand til at skabe ønsketænkningsfilm. Hans film er ikke bundet af nogles behov ud over hans eget. Det er det som gør hans film så indholdsrige og ægte.
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/06-05 15:11 
Ronaldo>


Tarrantino's barnlige men samtidige fantastiske selvoptagelse gør ham i stand til at skabe ønsketænkningsfilm. Hans film er ikke bundet af nogles behov ud over hans eget. Det er det som gør hans film så indholdsrige og ægte.

Det kan man vel sige om så mange... prøv at sætte f.eks. "Von Trier" ind i stedet for "Tarrantino".
SumezSumezSkrevet 18/06-05 21:15 
Men det er vel en positiv ting at det gælder flere instruktører.
Jeg ville dog til enhver tid foretrække en Von Trier film end en Tarantino film, men det er nok en smagssag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CrishakeCrishakeSkrevet 18/06-05 22:39 
Ville nu godt se Bruce Willis. Med topbarberet skinhead og lidt hvis maling - så har vi den nye 47 ;D
WehnerWehnerSkrevet 18/06-05 23:08 
Eller hans far.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Michael HPMichael HPSkrevet 18/06-05 23:48 
D.K:
Diesel er god til det han laver, og derfor er han da garanteret også kanon til rollen som Hitman. Eneste problem for mig er bare, at han overhovedet ikke ligner Hitman.

Tror også at Diesel ville være fed i rollen. Men dertil vil jeg tilslutte mig Crishake, at Bruce Willis ville være den perfekte i rollen som 47. Idet han ligner ham præcist! (Skuespillet kunne måske lige pilles lidt ved). Men efter min mening skulle Bruce helt klart vælges.
- Kommer tid kommer råd -
jaesjaesSkrevet 19/06-05 01:15, rettet 19/06-05 01:32 
http://thor.mirtna.org/oddities/lookalikes/pics/vin_diesel_-_47_hitman.jpg

http://media.teamxbox.com/dailyposts/vindiesel-hitman.jpg

EDIT: Whups, der var vandmærker på, så I får linkene i stedet...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/06-05 09:26 
Ah, billede 2 er godt nok ringe. De fandt lige et billede, hvor han ser totalt bøvet ud?
SumezSumezSkrevet 19/06-05 23:28 
Gør han ikke normalt det?
I det hele taget synes jeg de billeder viser meget godt at han overhovedet ikke ligner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 20/06-05 02:40 
mener heller ikke han er den rette, udsendet og hans normale "væremåde" i film (de roller han spiller), tør godt vædde på at de nok skal få ødelagt vor kære 47's kølige og tørre humor og smidt noget popsmart-se-lige-mig-replikker ind i stedet for.
(skal lige siges jeg synes pitch black og fast n the furious er fede film, så det er ikke fordi jeg har noget imod ham... også selvom han er med i platte 007-wannabe-film)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KilroyKilroySkrevet 20/06-05 09:01 
Hvis han opførte sig som i Pitch Black, altså rigtigt cool, så tror jeg faktisk godt at han kan være en god '47'. Men der er en fin grænse mellem cool og OTT action med eksplosioner osv.

Jeg elsker naturligvis eksplosioner, og netop derfor så jeg for nyligt XxX. Men Hitman er en anden genre, og skal derfor behandles som sådan. Hold eksplosionerne på et minimum og lad Diesel køre på Riddick-automatpilot.
Kilroy Was Here
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/06-05 09:10 
Så længe det ikke bliver Uwe Boll, der skal instruere... :-)
la0sla0sSkrevet 20/06-05 12:47 
Vin Diesel er jo et fallossymbol i sig selv og er ikonet for rå og primitiv maskulinitet, hvad det skulle have at gøre med 47 kan jeg ikke se, han er jo nærmere den forpinte mand, i sig selv ingen nyskabelse, men heller ikke noget Diesel som hormonbøf kan klare.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig