X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MGS3 movie


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/05-03 23:46 
Cool!

Direkte dl
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/05-03 23:46 
Cool!

Direkte dl
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Star SoldierStar SoldierSkrevet 09/05-03 23:52 
yep cool (har set den tidligere i dag), jeg HÅBER bare at historien bliver bedre end i MGS2 :) ikke mere VR shit med en klam historie.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 10/05-03 01:27 
Nu er Hideo Kojima jo ikke engang involveret.. eller?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 10/05-03 04:55 
Som nævnt tidligere _mener_ jeg at Hideo er involveret som en slags konsulent, men ikke som egentlig beslutningstage.

Men jeg tør ikke vædde en sortegryde burger på det... :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 10/05-03 08:17, rettet 10/05-03 08:30 
Ligner noget, der er taget fra "The Predator". Her tænker jeg mere på omgivelserne :)
What is the Matrix?
SephirothSephirothSkrevet 10/05-03 18:53 
Jeg syns egentlig historien i 2'eren var okay, indtil hen mod slutningen, hvor alt bare fuckede op og blev helt meningsløst...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RonaldoRonaldoSkrevet 10/05-03 20:08 
Der er nok nogle svar i 3'eren...
BaggyBaggySkrevet 10/05-03 21:24 
Enfen >
Ligner noget, der er taget fra "The Predator". Her tænker jeg mere på omgivelserne :)

Jep blandet med lidt rambo.( til sidst da han står i den brændende skov og tømmer m4'eren)

Men jeg er sikker på at det bliver fedt ! faktisk fik jeg så meget lyst til at spille MGS 2 at jeg gik ned og købte det.. for anden gang... skulle aldrig have solgt det...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KilroyKilroySkrevet 11/05-03 08:40 
Det kunne jo være en art remake af Snakes eventyr i Zanzibar, dengang hvor han mødte Big Boss, og så naturligvis dræbte sin bedste ven Franz Jäger...?
Kilroy Was Here
RitesRitesSkrevet 11/05-03 09:20 
For det første er der ingen grund til at komme med spoilers.

For det andet, er det en meget god ide at vide hvad man snakker om, før man fyrer navne og begivenheder ud i flæng.
» a winner is you «
BaggyBaggySkrevet 11/05-03 11:10, rettet 11/05-03 11:11 
Spoilers ? vi ser ham løbe rundt i en jungle og drømmer så lidt om hvordan det bliver... Hvis du er bange for spoilers kan du jo bare lade være med at kigge på dette emne ! det giver jo en ret god ide om hvad det handler om. og efter som det handler om denne movie har vi vel rel til at diskuterer det ikke ? Har du selv set Traileren ? så har du jo set det samme som os andre!
Nogenlunde samme svar til det andet.... ( tror du ikke der er med en smil på læben man nævner Rambo..) !!!!!!!
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/05-03 12:13 
Baggy han hentyder jo til Kilroys svar: "Det kunne jo være en art remake af Snakes eventyr i Zanzibar, dengang hvor han mødte Big Boss, og så naturligvis dræbte sin bedste ven Franz Jäger...? "


...... Uhmmm.. Det var sgu en spolier:/

Men kig på Snake..... Han ser meget yngre ud..... Jeg vil tro at det er et remake af NES spillet Metal Gear, som Kilroy også sagde.

Det er noget med at forhistorien bag det, var at Greyfox(Foxhounds bedste agent) Blev sendt ind for at infiltrere big boss fabrik(metal gear rex?)...... også mister de kontakten de med greyfox, også bliver Snake, foxhounds rookie sendt ind.....

Som vi så i traileren! Historien var underlig i 2eren, men hav fanden:) Det var sgu et godt spil:)
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 11/05-03 12:38 
Jeg ved ikke om synes junglen er en god idé i et MGS spil. Nå er man så vant til at snige op af vægge o.l. Håber kun det er temaet for denne teaser.

Angående hvilke tidsperiode MGS3 befinder sig i, så håber jeg at den fortsætter hvor MGS2 slap.

* MGS2 SPOILER *




Nemlig at Snake skal efter Ocelot. Denne konklusion er udelukkende baseret på at på "Hungry for some snake"-siden ser man Rusland i baggrunden på billedet. Dette er Ocelot's hjemland, og dermed det mest logiske sted at lede efter ham.

Jeg satser på en efterfølger. Når det er sagt som tror jeg også der kommer et spilbart flashback i spillet. (Det kan tænkes dette er i Zanzibar). Dette tror jeg fordi der er 2 forskellige snakes med i teaseren. En hvor han står og spiser af slangen. (Skæg + "hightech" mili tøj som man kender fra MGS1+2)
Den anden snake er slutningen. Bar overkrop. Ingen skæg. Og så ligner det også en mere aggressiv Snake, som måske er på det første job og stormer frem uden egentlig erfaring.

Det var mine spekuationer :)

God Søndag.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 11/05-03 14:51 
Synes det ser gutes ud.
Rart at spilverdenen for alvor rykker udenfor, men forhåbentlig bibeholder de nogle indendørs områder.
En flydende overgang mellem inden- og udendørs områder ville være det fedeste IMO. F.eks. ved at putte flere typer miljøer inden for samme "bane".

Vildt i øvrigt at grafikken ser en del bedre ud end 2´eren. Så må man jo bare håbe, at frameraten ikke bliver alt for ringe...
RitesRitesSkrevet 11/05-03 15:15 
Yub. Ser rigtigt nice ud. Selvom der er store ligheder med Rambo ved det hele.

Fedt at se Snake tilbage og rigtig fedt, at skulle spille i større udendørs områder!
» a winner is you «
RonaldoRonaldoSkrevet 11/05-03 16:59 
jaes >
Vildt i øvrigt at grafikken ser en del bedre ud end 2´eren. Så må man jo bare håbe, at frameraten ikke bliver alt for ringe...

Du mener hvis det bliver ported til Xbox? Hehe... kunne ikke lade vær'.
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/05-03 19:07 
Der går en anden teori........ At det slet ikke er snake man spiller som, men Big Boss. Bortset fra de der goggels kunne det meget vel være at det vr big boss i hans militærkarriere..... Måske under vietnamkrigen?

Han var jo verdens stærkeste soldat så det ville ikke komme bag på mig, hvis han havde en rambo attitude......

Og der er vist noget med hans ene øje...... Måske har han også en klap eller et sår ligesom Big boss!

:P
Well crucify the insincere tonight...
RaGeRaGeSkrevet 11/05-03 20:15 
Ser da nice ud MGS 3.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 11/05-03 20:26 
"Die gesuchte Seite konnte leider nicht gefunden werden."

Virker ikke her :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 11/05-03 20:36 
Nogen der ved hvorfor MGS serien hedder det? Altså Solid? Hvorfor ikke Metal Gear 3, 4, osv? Den fortsætter jo historien ganske normalt.
Det irriterer mig bare at det giver et indblik af en serie for sig selv og som resultat aner Playstation-generation (læs StrideR's rant ;)) ikke at Metal Gear serien kører længere tilbage, selvom de reklamerer godt for de tidligere spil i manualen.
Da der så kom et spil i Metal Gear serien, der ikke hed Solid (det til GBC) blev det alligevel kaldt Solid i vesten.

.. Men tilbage til pointen, hvorfor får vi MGS 2 og 3 og ikke Metal Gear 4 og 5? Synes egentlig ikke der er noget særlig stort spring fra MG2 til MGS på trods af 3D.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 11/05-03 20:58 
Nogen der kan bringe en liste over hvilke Metal Gear spil der er og hvilke platform det er til ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SoqratesSoqratesSkrevet 11/05-03 21:01 
Hvor kan det bare ikke være mere "novelty", manden hedder snake, spillet heder snake eater og i den ikke specielt gode film spiser han en slange... Well well, good job Konami.
SumezSumezSkrevet 11/05-03 21:06, rettet 11/05-03 21:14 
Dark-Light >
Nogen der kan bringe en liste over hvilke Metal Gear spil der er og hvilke platform det er til ?

Her er dem jeg umiddelbart kan tænke på.

Metal Gear (MSX)
Metal Gear (NES) (konvertering af MSX spillet med visse tilføjelser men til gengæld masser af fejl og dårligere gameplay)
Snake's Revenge (NES) (Dårligt spil. Så vidt jeg ved udviklet i USA)
Metal Gear II: Solid Snake (MSX)
Metal Gear Solid (PSX)
Metal Gear Solid Integral (PSX) (MGS + 300 bonus missioner. Findes i vesten kun som VR bonus disc)
Metal Gear: Ghost Babel (GBC) (aka Metal Gear Solid for GBC, men det er et kapitel for sig selv)
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2)
Metal Gear Solid 2: Substance

På vej:
Metal Gear Solid: The Twin Snakes (GC)
Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)

Listen er ikke nødvendigvis kronologisk..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 11/05-03 22:32, rettet 11/05-03 22:37 
Serien tog vel den drejning at i MGS handlede det om Solid Snake, og det gjorde det også i 2'eren, bare fra et andet perspektiv.

Jeg tror personligt at 3'eren bliver ultra fed plot-mæssigt, fordi "vi" får nok en masse ting opklaret, "vi" som i os der rent faktisk har fulgt med i historien og forstået den. Udover det er jeg virkelig den eneste i verden der vil gerne se en Metal Gear sequel med Raiden som main character?
jaesjaesSkrevet 11/05-03 23:09 
Ja ;)
SumezSumezSkrevet 12/05-03 01:27 
FreddiE >
Serien tog vel den drejning at i MGS handlede det om Solid Snake

Hvordan handler de tidligere spil ikke om Solid Snake?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 12/05-03 06:47 
Ja, FreddiE, det vil jeg tro... Raiden nåede efter min mening ikke Snake til sokkeholderne, men lad det nu ligge...
Kilroy Was Here
RitesRitesSkrevet 12/05-03 06:56 
Neither does Sam ;)
» a winner is you «
RonaldoRonaldoSkrevet 12/05-03 07:09 
Jeg synts ikke rigtig at der er nogen action character derude som er bare halvt så sej som Snake, men manden kan jo ikke blive ved for evigt, serien bliver ødelagt fordi mainstream'en vil have endnu et Snake eventyr - MGS prøver jo også at være realistisk, så at Snake bare ligepludselig er 26 igen og tar til en fantasy-ferie-ø med en 6-løbet bazooka under hver arm sker bare ikke. Raiden var jo totalt rookie og helt ny i MGS2, han var måske lidt for "pæn" og hans stemme var jo ikke den mest skræmmende, men jeg siger bare knægten har potentiale, det må være kæresten som har ham under tøfflen.

Sumez >
Hvordan handler de tidligere spil ikke om Solid Snake?

(*MGS1 spoiler*)
De handlede om Metal Gear? I MGS ved Snake jo ikke at der er en Metal Gear ombord på bassen, han tror jo stadig han har slået den ihjel, som han også fortæller Darpa Chief'en. Selve historien udvikler sig jo også omkring Snake, hvem han er og hans brødre og alt det der, ikke omkring Metal Gear...
RitesRitesSkrevet 12/05-03 07:27 
Din forklaring af, om hvor vidt Metal Gear ikke altid har handlet om Snake holder vist ikke rigtigt.

Jeg syntes desuden ikke, at Raiden havde en "dyb" nok personlighed. Han bliver sikkert en god agent og alt det, men han er som sådan ikke en interessant person.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 10:05 
Jo..... Han var bestemt intressant. Han havde nogen coole moves med sit sværd, og sit hop...

IMO, er mit problem med ham at han var meget feminin. Misforstå mig ikke.... Jeg har intet imod bøsser og draqs og alt det, men det er bare ikke sådan ssom jeg forstiller mig en actionhelt. han er helt bleg, og han ligner næsten ligeså meget en pige som Rose:D

Hele næsen, og læberne og de feminine øjenbryn....


Jeg synes da også Freedies teori holder rimelig godt hvorfor Snake kom på i navnet...... Det er lang tid siden jeg har spillet MGS1, men var det ikke også der hvor han fik at vide at han var en klon og alt det med at Liquid var hans bror? Historien udvikler da sig rundt om Snake:)
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 12/05-03 10:47 
Og så lidt mere skepsis:
Jeg synes den er en smule søgt. Jeg synes også Snake's rolle er temmelig relevant i MG2. Derimod synes jeg ikke han spiller nogen vildt stor rolle i MGS2, der også nærmest omhandler Metal Gear. (denne gang VED de at der er en Metal Gear, men ikke at der er en Snake ;))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/05-03 11:02 
FreddiE >
men manden kan jo ikke blive ved for evigt

Det er også min holdning, bring on a new character :)
Hvis Snake skulle fortsætte, burde de gøre figuren udødelig, i stil med James Bond, men naahh, den holder vist ikke...
RitesRitesSkrevet 12/05-03 11:07 
PE: Jeg mener selvfølgelig ikke hvad han kan med et sværd og et hop! Hans personlighed er dødkedelig.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 12/05-03 11:14 
jaes >
Det er også min holdning, bring on a new character :)
Hvis Snake skulle fortsætte, burde de gøre figuren udødelig, i stil med James Bond, men naahh, den holder vist ikke...

Samtidig vil jeg mene at Snake's personlighed er en meget vigtig del af serien. Det er den, der gjorde MGS ekstra interessant. Han ligner en stereotypisk actionhelt, men har så meget mere. Det kom virkelig bag på mig at han faktisk ER så sej som han er (men ikke nær så sej som Raziel). Men han ER jo ved at være udkørt. Men på den anden side, er Metal Gear serien ikke også det? Jeg synes selv de røg så langt ud i MGS2, at de ikke rigtig kan eller bør bygge videre på den. Men hvis de kan forstætte med MGS, kan de også fortsætte med Snake. Jeg vil til en hver tid hellere være Solid Snake end Raiden.

--SPOILER BELOW--


Men jeg kan godt lide Public EnemY's teori om at man spiller som Big Boss, den oprindelige "Snake". :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/05-03 11:21 
Sumez >
Samtidig vil jeg mene at Snake's personlighed er en meget vigtig del af serien.

Ja, hvis handlingen i MGS 3 foregår få år efter 2´eren, må de for min skyld gerne bruge Snake, ellers er vi jo ude i noget "Dav, mit navn er Sylvester Stallone. Jeg er 89 år, og action-helt" :)

Sumez >
Jeg vil til en hver tid hellere være Solid Snake end Raiden.

Me too :)
RonaldoRonaldoSkrevet 12/05-03 12:42, rettet 12/05-03 14:16 
Sumez >
Men jeg kan godt lide Public EnemY's teori om at man spiller som Big Boss, den oprindelige "Snake". :)

Det er ikke hans theori, men den begyndte fordi der var nogle som bemærkede at det sidste billede i traileren af den "unge"(?) ubarberet Snake nærmest mangler det det højre øje - det samme som Big Boss.

--- UPDATE ----

Big Boss ?
SumezSumezSkrevet 12/05-03 12:48 
Uanset hvis teori det er, synes jeg det kunne være meget fedt (selvom Big Boss' affektion for små piger i skoleuniform skræmmer mig).
Jeg har ikke set videoen siden jeg læste det (linket virker ikke mere, og jeg kan ikke hente videofiler på skolen), men hvis han mangler det højre øje, er det da en ganske valid teori.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 12/05-03 17:07 
Jeg mener ikke det billede retfærdigør at det skulle være Big Boss. Video'en er for dårlig kvalitet, og det øje er i skygger.

Man kan også undre sig over Vamp-hvæsen, da den formodede Snake bider i slangen.

Personligt tror jeg at det er Snake i begge tilfælde, bare i forskellige periode i sit liv (det tidligere nævnt flashback-teori)

I MGS3 kommer man udelukkende til at spille som Snake. Raiden var kun med i 2'eren for at sætte Snake mere i perskeptiv, og det lykkes da til fulde. Hvem husker ikke episoden hvor Raiden løber nøgen rundt, og pludselig står Snake der. Sej som bare fanden.

Personligt har jeg ikke så meget imod Raiden eller hans udseende. Det er er lidt Anime-agtigt, og har en teori om at folk der har set en masse af det, er mere parat til at snuppe hans udseende end andre.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 12/05-03 17:10 
Hæh, kan man ikke døje anime skal man nok holde sig fra MGS ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-03 20:23 
Nej det var ikke min teori, men jeg havde det i tankerne før jeg hørte det;)

Men det er sandt at der var nogen gamespot folk på deres boards der tænkte det.....

Jeg synes det lyder sandsynligt, men alligevel ikke....

Snake var i MGS2, vel 38 år? 40 år? og hvis MGS1 forgik i 2010, så forgår MGS2 i 2014.... At konkludere efter at Big bosss først var i sine sene 50ere før de klonede ham, ville Vietnam godt kunne ligne big boss periode, men vi ser ingen vietnamesere og våbene er ikke realistiske fra den tid, medmindre han arvbejde for en eller anden hemmelig operation......

Jeg tror jeg holder på at snake er rookie i Zanzibar, og skal finde Grey fox, på Big boss fafrik....... Men vi for se:)
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 13/05-03 20:55 
Det tror jeg ikke :

1) Soldater der falder ned af vandfaldet, har samme uniform på som MGS2 tropperne i starten. Hentyder en fortsættelse.

2) Twin Snakes kommer ud på GC. Usandsynelig at man laver 2 af den slags spil.

Jeg tror det ene er et flashback taget ude af kontekst for at have en "samlet" tema over teaseren.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 13/05-03 21:24 
Jeg tvivler også på at de ville kalde det MGS3, hvis det var en genfortælling af MG1.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/05-03 21:36 
1) Hvordan? Det var da bare russiske soldater.... Det bekræfter jo også kun det ikke var Boss i vietnam....

2)Hvorfor er det usandsynligt? Fordi det ikke er gjort før gør det da ikke usansynligt..... Det er bare sådan jeg ser på tingene......

At en hel teaser kun skulle have noget at gøre med et flashback er at drive gæk med seerne....
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 13/05-03 21:48 
Og det har Konami ikke gjort før ? Husker du ikke de første MGS2 video'er ??

Snake har to forskellige aldre i videoen. Deraf kan den sidste nemt være en playable flashback fra Zanzibar.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 12/10-03 20:31, rettet 12/10-03 22:21 
Tilbage til MGS 3. (EDIT: Ok, vi var vist allerede tilbage =) )
Har nogen set filmen fra oktober nummeret af Official PS2 Magazine UK?

Jeg synes det ser for cool ud.
Der er også en del der ligner gameplay, selvom der ikke er ikoner m.m. på skærmen (animationen ændrer sig).
Har ingen idé om filmen er eksklusiv, eller om den kan DL´s fra nettet, men det er fedt at se det på en stor skærm, i "næsten" DVD-kvalitet :)
Det spil bliver for vildt...
AmbyAmbySkrevet 12/10-03 22:08 
Den med krokodillen og hvor han går i grotten ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 12/10-03 22:17 
Hmm, det kan godt passe. Er ikke helt sikker på at der er en krokodille i.
Han spiser en fisk og en slange.
AmbyAmbySkrevet 12/10-03 22:22 
ok, det er ikke den nyeste så..
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
jaesjaesSkrevet 12/10-03 22:25, rettet 12/10-03 22:26 
Skulle lige til at skrive, at der vist også er en anden film hvor han spiser en fisk og en slange :)

Denne her er ret lang, så måske er det et "remix"?

Den slutter med lidt hygge bashing af GTA-serien...
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig