X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Geek love?


Svar
FourDFourDSkrevet 15/06-05 15:57 
Yessir!

Der er håb forude..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/06-05 17:34 
Måske lidt langt ude, men det er nok rigtige at geeks er loyale til en vis grad.. De normale altså.

Ingen pige skal få fat i de nørder der spiser RAM blokke de ikke bruger og sover i anime pyjamas tøj!
Well crucify the insincere tonight...
Zzap!Zzap!Skrevet 15/06-05 19:11 
Oh yeah!1 They so geeky!!!
Hvis der kom en *rigtig* geek i nærheden af nogen af de piger, d.v.s. på den forkerte side af 110kg, med hawaiskjorte, bumser, hestehale og tisgule hornbriller, Sååå tror jeg nok liiige at de ville tænke sig om en ekstra gang, eller ti.
Born to kill space
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/06-05 20:01, rettet 15/06-05 20:23 
Dem der på billederne er da OVERHOVEDET ikke geeky? hvad sker der. "Skib the supermodels grab yourself a semi-model"?
soon the world will be one big computer
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/06-05 23:01 
Som Zzap! siger: De journalister har vist aldrig set en "ægte" Geek :-)

Hvis Tiger Woods er en Geek, så er jeg Brad Pitt!
AV Intelligent Terminal
SøgAArdSøgAArdSkrevet 15/06-05 23:20 
Zzap!>
d.v.s. på den forkerte side af 110kg, med hawaiskjorte, bumser, hestehale og tisgule hornbriller

Hvad i al verden har det med nørdethed at gøre?
Home is where the hardware is..
MusicManMusicManSkrevet 16/06-05 00:05 
det spørger jeg også om...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 16/06-05 02:22, rettet 16/06-05 02:23 
Nok, nærmere end der nægter at tale andet end klingon. Kun tiltaler piger i komplimenter. Og har bygget et 1:1 replicat af starship-NCC-1701 på sit tag, som han insisterer en dag vil kunne flyve ham og hans klan, væk fra jorden.
soon the world will be one big computer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/06-05 19:27 
Zzap!>
Oh yeah!1 They so geeky!!!
Hvis der kom en *rigtig* geek i nærheden af nogen af de piger, d.v.s. på den forkerte side af 110kg, med hawaiskjorte, bumser, hestehale og tisgule hornbriller, Sååå tror jeg nok liiige at de ville tænke sig om en ekstra gang, eller ti.

Hold op med at beskrive min sexy bod! og Jeg chatter aldrig med piger på nettet mere!!!

Se her hvorfor!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BlossomBlossomSkrevet 16/06-05 20:05 
LOOOOL...

Han fik sig nok en lang næse
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
FourDFourDSkrevet 16/06-05 20:51, rettet 16/06-05 20:54 
Måske også lidt for overdrevet at påstå at alle nørder er nogle rare og pæne mennesker..
Og størstedelen af de virkeligt store nørder er ikke særligt sociale, og ikke just klar til at date på livet løs >_>

Og det kommer jo også virkeligt meget an på hvad det er man nørder.
Tror ikke at Aguilera ville finde sig tilpas med Bill Gates ;P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig