X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forslag til forbedringer


Svar
SumezSumezSkrevet 02/03-03 21:11, rettet 02/03-03 21:25 
Forslag til forbedringer

Hæhæ, endelig en god undskyldning til at åbne for slusen og lade alle mine forslag sive ud ;)
Det er godt nok kun småting her i første omgang. :)

1. På forsiden vil jeg gerne kunne se opdeling mellem hver "række". Ligesom på det gamle DKF. Det giver bedre overblik over hvad der hører til hvilket forum. Nok vha. skiftende farver f... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
309 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Svar
BazeBazeSkrevet 17/03-12 18:25 
KillerBean2> Jeg synes efterhånden vi er mange af de samme, der konstant tosser rundt her på forummet :D


Den nye generation kan ikke jo ikke finde ud af Playrights design, det er jo ikke phpbb eller det andet meget-brugte-forum-template :P
ElgenElgenSkrevet 17/03-12 18:56, rettet 17/03-12 19:03 
Kunne man ikke lave visningen af tråde om, så man altid så de sidste n (ved ikke lige hvor stor n skulle være) poster på sidste side?

Som det er nu, risikere man at stille et spørgsmål i en tråd (fx. 'dumme-spørgsmålstråden') og havne sidst på en side. En anden laver så en post umiddelbart efter der havner først på næste side med det resultat, at ingen (eller få) 'går tilbage' og ser mit spørgsmål...herre nederen!

Hvis man som jeg foreslår laver en art sliding window der viser de sidste n poster og så ellers bare renderer siderne 'bagud' bliver eneste minus at første side ikke bliver en fuld side...

Er det ikke bare et super forslag };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 17/03-12 19:44 
I v5 ser man altid fra sidst læste indlæg, selvom det ikke er sidste side.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 17/03-12 20:22 
Nice; ligger det i profilen på serveren eller i 'småkager' på klientmaskinen?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 17/03-12 20:40, rettet 17/03-12 20:40 
På serveren.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 17/03-12 20:46, rettet 17/03-12 20:46 
KillerBean2>
Jeg mener, at argumentet mod den slags var, at download-spil ikke er fysiske objekter og derfor ikke kan være "rigtige" samlerobjekter. Jeg ved sgu ikke rigtig. På den ene side er det jo "ægte" spil, men på den anden side er jeg ret så fløjtende ligeglad med, hvad folk har stående på der Steam-kontoer og lignende cirkusnumre. Jeg ved ikke, hvordan i andre har det?

Jeg tror i mindst ligeså stor grad det er et spørgsmål om at det er svært at sætte grænsen hvad angår downloadspil.
Hvis du "ejer" et spil fordi du har licensen til at downloade det på eks. Steam, så "ejer" alle brugere jo pludselig også øjeblikkeligt alle gratis spil på internettet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/03-12 20:56 
Ja, det er virkelig noget sovs.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-12 21:11 
Jeg synes det er fint som det er nu. Et downloadet spil bør ikke tælle som et "samlerobjekt".
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/11-14 23:32 
.webm formatet er ved at blive mere og mere udbredt. Var det muligt at ændrer P:R så den kan vise dem når man bruger IMG tags rundt om et .webm link?
309 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig