X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forslag til forbedringer


Svar
SumezSumezSkrevet 02/03-03 21:11, rettet 02/03-03 21:25 
Forslag til forbedringer

Hæhæ, endelig en god undskyldning til at åbne for slusen og lade alle mine forslag sive ud ;)
Det er godt nok kun småting her i første omgang. :)

1. På forsiden vil jeg gerne kunne se opdeling mellem hver "række". Ligesom på det gamle DKF. Det giver bedre overblik over hvad der hører til hvilket forum. Nok vha. skiftende farver f... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
309 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
ChronoChronoSkrevet 02/08-04 13:46 
Der er også popup-blocker i Google-bar til dem der, ligesom jeg, ikke vil udskifte IE endnu :)

Ærgerligt at Google-bar ikke findes (kun som klon) til Firefox, for den er vældig handy.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 02/08-04 13:48 
Hvad er det man kan, med Google-bar?

Jeg kan også bruge adresse-feltet til at Google-søge. Eller jeg kan indstille den til en hvilken som helst anden søgemaskine.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 02/08-04 14:02 
Man kan vælge om det er web, groups, news eller images man vil søge på. Og om man kun vil søge indenfor det aktuelle site, eller på hele nettet - smart hvis en side har en dårlig søgemaskine.

Af mere ubrugelige features kan man også se hvilke "rank" en side har hos Google, og en tæller holder styr på hvor mange pop-ups man har blokeret siden installationen.

Men det er nok mest bare en dårlig undskyldning over at jeg ikke gider til at skifte browser :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/08-04 14:52, rettet 02/08-04 15:25 
Sumez>
Hvad prøver du på at vise? "Så grim kan Firefox blive"?
Man kan da også fylde IE med store, grimme knapper, men jeg foretrækker at lade være.

Du misforstår da vidst alt, jeg prøver bare at vise hvor nemt det er at ændre designet, pga. at du så stolt vidste dit explorer billede frem. Og er man ikke til et af de 4 billeder jeg viste, laver man da bare sin egen opsætning?

Edit:

Man kan vælge om det er web, groups, news eller images man vil søge på. Og om man kun vil søge indenfor det aktuelle site, eller på hele nettet - smart hvis en side har en dårlig søgemaskine.

Af mere ubrugelige features kan man også se hvilke "rank" en side har hos Google, og en tæller holder styr på hvor mange pop-ups man har blokeret siden installationen.


Alle disse funktioner har mit google søgefelt, og enda flere, i firefox!? Og man kan da bare udvide og konfigure fra firefox plugin siden...

Edit: Og min baren i firefox hedder også GoogleBar
soon the world will be one big computer
SumezSumezSkrevet 02/08-04 15:47 
Firefox er ikke integreret i Windows på samme enkle måde som Internet Explorer. Du behøver ikke præsentere Firefox for mig, jeg kender den udmærket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 02/08-04 16:06 
Hvad er det lige ved denne vidunderlige integrering i Windåse, der er så fed?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 11/08-04 22:34 
Sumez>
Firefox er ikke integreret i Windows på samme enkle måde som Internet Explorer. Du behøver ikke præsentere Firefox for mig, jeg kender den udmærket.

Ha! Det er endnu dårligere integreret i OS X, men det er ikke værre end at jeg gerne gør mig den lille ekstra umage for at have den samme og bedst mulige browser på begge mine maskiner. Synergi-effekten ved at kunne flytte mine links og andre indstillinger frem og tilbage uden hindringer er ubetalelig. Kun overgået af den måde Thunderbird installeret på begge maskiner lader mig flytte mail-arkivet frem og tilbage som smurt i vaseline =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 12/08-04 13:46 
Ved ikke om det har været foreslået før, men jeg syntes at et eller flere RSS feeds ville være nice på Play:Right.

Specielt til købs/salgs annoncer... så man f.eks. ville notificeret når der kom nye salgs annoncer.

Uden at kende P:R's opbygning, burde det rent teknisk være relativt nemt at implementere :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 11/11-06 17:11 
Hvad med en 'Most wanted' liste?
Hver bruger har f.eks. 5-10 stemmer og kan stemme på de spil, vedkommende ser mest frem til.
Man kunne så lave en samlet top-10 over de titler, flest venter på...?
Det kræver jo selvfølgelig, at ikke-udgivne titler inkluderes i databasen...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoChronoSkrevet 11/11-06 17:34 
Det gør de også. Det er bare et kæmpe arbejde at oprette dem alle sammen. Men hvis de alle sammen var oprettet (og det bliver de nok ikke), så kunne man jo bare kigge på statistikken over mest ønskede titler fra folks ønskeliste.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/01-07 19:02 
Jeg har set en rigtig smart feature på bloody-disgusting.com; man kan "dumpe" alle ens Private Messages direkte til en tekstfil (med mulighed for at vælge mellem et par forskellige formatteringer).

Det vil gøre det muligt at tage sine PM's "offline"... eller hvad man nu ellers kan finde på at bruge det til.

Vil I evt. overveje at implementere samme funktion her?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/01-07 20:58 
Det ville være fedt, hvis man kunne lave "backup" og "print" af éns ønskeliste på samme måde, som man kan med de forskellige dele af éns samling :)
AV Intelligent Terminal
RooneyRooneySkrevet 28/01-07 21:24 
Jeg synes at muligheden for at lave spoiler tags i forummet, ville være en god idé.

På Rllmuk kan man skrive en spoiler i tags sådan her [spoiler] dette er en spoiler [/spoiler]. Så bliver spoileren markeret som en knap, og kun vist når man trykker på den. Ret genialt.

Det er noget bedre end bare at skrive SPOILER i et indlæg; Man når altid lige at se lidt af den "forbudte" tekst.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 28/01-07 21:56 
Jeg har også én. Den er meget mindre ;)

Kan man ikke få soundtracks til at høre under tilbehør?

Det virker fjollet, at de tæller som spil i samlingerne...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkenDarkenSkrevet 01/02-07 19:49, rettet 01/02-07 19:52 
En mulighed for at en favorit (topic) liste, lidt ala gmail så man nemt kan finde gode men "inaktive" topics frem.
En knap oppe ved siden af Svar feks.
Så et extra felt i forum baren til favoritter.

edit:
og så et endnu mindre gennemtænkt forslag end det første:
en mulighed for at "ignore" topics, her tænker jeg bare på at de dukker op i "aktive" listen.
En knap til i start topicet?
Personlig er jeg ikke så interesseret i hvad folk har fået ind af døren eller hvad der sker på xbox live, bare for at tage to af de aktive ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JinkJinkSkrevet 03/02-07 19:44 
Hvad med en mulighed for at plusse hinanden? Så kan man se hvor mange der har samme holdning, uden at de behøver at skrive det samme igen.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/02-07 20:18 
Jink>
Hvad med en mulighed for at plusse hinanden? Så kan man se hvor mange der har samme holdning, uden at de behøver at skrive det samme igen.

Nu kan jeg personligt godt lide tanken om, at verden ikke kun er opdelt i + og -, så den idé bryder jeg mig ikke om.
Home is where the hardware is..
JinkJinkSkrevet 03/02-07 20:25 
Nu skulle der heller ikke være minus. Men det er iorden du ikke kan lide den, synes bare det er en smart feature.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-08 15:05 
Er der en grund til at Købsannoncer ikke vises i forum-oversigten?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 24/06-08 15:45 
Ja :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 24/06-08 16:15 
Hvilken, om man må spørge? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 24/06-08 16:32 
Salgsannoncer er modificerede forumtråde, købsannoncer er modificerede samlerønsker.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/06-08 18:24 
Var der nogen, der forstod det svar...??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JuggernautJuggernautSkrevet 24/06-08 18:29 
Njet...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-08 18:29 
Jeg tror han siger at det vil være et helvede at lave det om. En skam da jeg ikke ser købsannoncerne som særligt brugbare som de er nu :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 24/06-08 18:43 
PalleJensen>
Var der nogen, der forstod det svar...??



Jada...
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 24/06-08 18:43 
Nu hvor tråden er varmet op, vil jeg gerne komme med et lille forslag...

Spoiler-tag!

Har set flere fora og sites der understøtter muligheden for at markere en tekst som spoiler, hvor læseren efterfølgende er nødt til at holde musemarkøren henover for at kunne læse teksten. Bl.a. imdb.com og Eurogamer har denne mulighed.
Det syntes jeg ville være en nice feature der *burde* være til at implementere ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-08 19:01 
Ja!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 24/06-08 20:58 
Det er vist faktisk på vej :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 24/06-08 21:01 
Super :)
RJKRJKSkrevet 25/06-08 00:32 
Juggernaut>
Njet...

Hvilket så demonstrerer hvorfor jeg ikke forklarede det i første omgang...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 25/06-08 07:38 
Jeg må være dum...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 25/06-08 08:25 
Kan du (Rune) ikke "bare" lave købsannoncerne om til ligeledes at være modificerede forumtråde?

Ligesom Konsolkongen skriver, synes jeg heller ikke at købsannoncerne er særlig meget værd, som de er i dag. Folk er sjældent opmærksomme på dem - det er i hvert fald mit indtryk.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 25/06-08 09:46 
Nej, jeg bruger dem heller ikke, men jeg kan heller ikke se hvilket formål de rigtig tjener, hvis der alligevel ikke er nogen der har spillet sat til salg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/06-08 14:34 
Hvorfor ville du dog lave en købsannonce hvis spillet allerede er til salg?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/06-08 15:55 
Det er lidt det der er min pointe. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 25/06-08 17:27, rettet 25/06-08 17:39 
Tit og ofte ligger folk inde med nogle ting, som de ikke har tænkt over at sælge, før de reelt set kan se, at der er nogle der er interesseret, via netop købsannoncer.

Hos mange andre sites, er købsannoncerne da en lige så fremtræden del som salg. Der bliver selvfølgelig ikke oprettet lige så mange køb som salg, men det er brugt, og jeg synes det her på siden ville være prikken over i'et, hvis man fremhævede købsannoncerne, som det er tilfældet med salgsannoncerne.

*EDIT*

Et par eksempler kunne være;

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=27887#363072 - Havde Jlowe ikke efterspurgt dét stykke tilbehør til konsollen, havde crush nok næppe oprettet den som salgsannonce.

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=27781#363409 -
Havde SKILLS ikke efterspurgt Mr. Gimmick, havde Kamek nok næppe sat hans eksemplar til salg, umiddelbart efter snakken gik.

Hvis pågælende i begge eksempler havde oprettet ønsket om et køb, som købsdelen er nu, var de nok ikke blevet set. Derfor er det en god idé.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 14/08-08 15:36 
1) En pm hvis man bliver overbudt i en handelstråd man har budt på.
2) Mulighed for at kunne få en email, hvis der er en ny pm.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 14/08-08 16:26 
Elgen>
2) Mulighed for at kunne få en email, hvis der er en ny pm.

Morten, du er fuld. Den er der.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 14/08-08 16:42, rettet 14/08-08 16:42 
Havde jeg også overset - så jeg har noget drikken jeg skal have indhentet - bonus :)

Men hvad med angivelse af PSN ID og evt. Wii friend kode nu hvor XBL Gamer Tag kan angives?
ElgenElgenSkrevet 14/08-08 17:32 
Core>
Morten, du er fuld. Den er der.

Hvor, det var jo ikke li'som fordi jeg ikke checkede det inden jeg drak mig fuld og skrev indlægget };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/08-08 18:12 
Privat -> Jeg vil gerne... -> Rette mine indstillinger -> Beskedmodtagelse = Infomer per mail

Sådan ;)
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 15/08-08 13:26 
Hmmm, det tænkte jeg nok (og havde gjort), er der ikke lige een der gidder at skrive mig en pm; vil gerne checke at det rent faktisk virker (og det gør det åbenbart ikke hvis man selv både er afsender og modtager på en pm) };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 15/08-08 15:17, rettet 15/08-08 15:17 
Tak til Konsolkongen for pm, og det var en 'fejl 40' };-)
Spamfilteret tog mine mails.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
scavengerscavengerSkrevet 18/08-08 16:32 
Nu gør jeg mig nok upopulær hos nogen, men hvor længe skal Dreamcast'en være listet under Moderne Konsoller? Jeg er med på at det er Sega's sidste konsol, og det synes jeg også er trist, men den udkom for 10 år siden.
Nemo me impune lacessit
RJKRJKSkrevet 18/08-08 16:41 
I sin teknik etc. er den vel stadig cirka lige så "moderne" som PS2, GameCube og Xbox. Så med andre ord så nok indtil vi rykker en generation eller inddeler på en anden måde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/08-08 15:32 
Det kunne være sejt med et chatvindue, så man kunne hygge snakke lidt. Det har de også på Arkadtorget.se.
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-10 14:40 
Jeg har siddet og rodet lidt med nogen forskellig Barcode scannere til iPhone men kan ikke rigtig finde nogen jeg kan bruge som samler.

Mit forslag går på om der var nogen kloge hoveder der kunne finde på at strikke en P:R App sammen til iPhone og Android, hvori man kan scanne titler som man så kan tilføje til sin samling eller lave et pristjeck på?

Det er noget jeg ihvertfald gerne ville give penge for på iTunes.
SumezSumezSkrevet 16/09-10 14:52 
Det ville kræve at numrene bliver skrevet ind i P:R's database :)

Men det er vist noget der kommer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-10 14:58 
Kunne man ikke lave det sådan at appen søgte efter nummeret i diverse forhandler lister og så automatisk navne-søgte på titlen på P:R?
309 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig