X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forskel på DOA 3 og DOA Ultimate


Svar
ToeSToeSSkrevet 14/06-05 13:29 
Ved ikke om jeg skal overveje at købe DOA Ultimate fremfor DOA 3. Hvad er forskellen?
Man får vel også god grafik i DOA 3 og man kan stadig smide hinanden ud over kanten m.m. i 3'eren ik?
Er det bare en forbedret grafik og så nye kostumer og historien bag spillerne man får i Ultimate?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/06-05 14:25 
Jeg mener at Ultimate indholder DOA1 og 2.
mens DOA3 kan spilles over Live.. (Eller var det omvendt)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-05 14:26 
Uden at være alt for meget inde i serien og derfor ude af stand til at kommentere gameplayet, vil jeg sige, at forskellen ligger i Xbox Live.

Det er som jeg ser det, en KÆMPE forskel.

Når spil omhandler konkurrance mellem mennesker, så skal de idag indeholde en online mode, hvis man(ihvertfald mig)skal kunne tage dem seriøst.

Ellers er man alt for begrænset i hvem man kan spille mod. Det er forskellen mellem et spil man får 15-20 timer ud af og et der holder i 1000+ timer.

Hvis alt andet er ens, hvilket jeg ikke ved om det er, da jeg ikke har spillet Ulitmate, så tag versionen med online.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-05 14:27, rettet 14/06-05 14:33 
GrillBillerDK>
mens DOA3 kan spilles over Live.. (Eller var det omvendt)

Omvendt. DOA Ultimate(indeholder DOA 1 og 2) kan spilles over Live.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 14/06-05 14:56 
Lad mig lige stille det op så der ikke er misforståelser:

DOA 3: Lækker grafik og gameplay, også med mulighed for at smide hinanden igennem hegn og så videre. Mulighed for 4 spillere i Tag. Ingen online. Omkring en håndfuld kostumer til hver person.

DOA Ultimate: Det første DOA i sin (næsten) oprindelige udgave, hvilket vil sige cirka Playstation 1 grafik. Toeren er derimod finpudset og tweaket, så den er en lille smule flottere end DOA 3. Man kan spille online og åbne op for et hav af kostumer og så videre.

Kort opsumeret får du mest for pengene ved DOA3, hvis du ikke har Live eller har tænkt dig at spille det over Live.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/06-05 15:14 
Doh.. Jeg kom da lige i tanke om at DOA3 var det gamle DOA..
i min verden troede jeg han mente DOA4 som ikke er udkommet endnu.. ;-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig