X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 2


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/06-05 11:53 
Så kom demoen:)

Det her spil er altså vildt online;) Kan kun anbefale at folk prøver det, men det kræver en ond maskine.

Mit Geforce 6800 kan knap nok trække skidtet:'(

BT demo(kræver registreret bruger, men hurtig server)
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 12/06-05 12:44 
Jeg har også hentet demoen, men har kun leget med single-player delen i en halv time (lidt eksamenslæsning skal det jo også blive til idag)

Indtil videre virker det meget vellykket og det er da rart at bots'ne har fået en smule intelligens, så man også kan spille offline. Men det er selvfølgelig online at tingene sker og det glæder jeg mig til at prøve senere. Våbene synes jeg dog godt kunne have lidt mere punch (CS er stadig mesteren hvad angår våbenlyde).

Heldigvis kører spillet flydende her.
(...)
RaGeRaGeSkrevet 13/06-05 00:28, rettet 13/06-05 00:29 
Jeg sidder stadigvæk og savler over online delen :) jeg trækker snildt rundt med 60 - 80 fps med alt på high, men har også en ok gaming pc.

Det 6800 burde da være rigeligt til BF2 valkyrie. Hvor mange ram har du i din maskine? Alt under 1024 vil ikke kunne køre spillet ordentlig på medium/high settings. Kender selv en som spiller med alt på high med et 6600GT, p4 3.0 og 1024 ram.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/06-05 00:57 
jeg har en p4(Intel) 3 GHz med et geforce 6800(ikke ultra) og 512 MB ram <- kan det være ramene?

jeg tror det bliver rigtig slem når vi ser 64 player maps. bare de 32 player maps er sindssygt store!

Jeg er så imponeret. Har spillet medic hele dagen, og jeg begyndte at lege lidt commander mode <- Det fungere helt fantastisk. Bare at styre folk rundt og give ordre. Alt for vildt.:)
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 13/06-05 08:39 
Jeg vil mene, at 1024 MB er et krav, for at alle de nyeste games kører godt - udover resten af ustyret selvfølgelig :)
What is the Matrix?
LessCDTLessCDTSkrevet 13/06-05 19:13 
Valkyrie det forstår jeg slet ikke :S

Min egen pc er 2ghz p4, 768 mb ram 400 mhz, 6800, hvilket lyder meget som din, og min kører "næsten" helt glidende med alt på high og 2*AA.. Den kører dog langsomt når man skal vælge server, men in-game helt glidende.

Har du prøvet at dl'e de nyeste drivere til dit kort? Eller evt. slette de gamle, kan nogen gange interferere.

Ellers har jeg ikke nogen idé om hvad der kunne virke så heftigt, så hårdt burde 256 mb mindre ikke være..
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
RaGeRaGeSkrevet 13/06-05 19:26 
Det er 100 % ram mangel der gør, at det ikke kører optimalt hos ham, desuden koster en 512 ramblok kun sølle 300 kr. og computeren vil elske det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 13/06-05 20:31 
Så hvis jeg propper 2 eller 3 i, så kan det mærkes?

Mit 6800 er kun med 128 MB! Ifølge EA anbefaler de 256 MB ram kort:S


Jeg har nogen kingstom ram i min! Skal jeg have den samme slags RAM eller kan jeg mikse med nogen andre slags?
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 13/06-05 20:59, rettet 13/06-05 21:17 
kobsie>
Hvilket graffik kort er egentligt minimum? Tvivler på mit GeForce4 Ti 4800 SE kan trække skidtet?

Demoen kører ikke på GF4-kort. Det skal nok værre større. Jeg ved ikke med det endelige spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 13/06-05 21:44, rettet 13/06-05 22:17 
Valkyrie>
Så hvis jeg propper 2 eller 3 i, så kan det mærkes?

Mit 6800 er kun med 128 MB! Ifølge EA anbefaler de 256 MB ram kort:S


Jeg har nogen kingstom ram i min! Skal jeg have den samme slags RAM eller kan jeg mikse med nogen andre slags?

Det er underordnet pt med 128 mb ram på kortet, så det er ram til pcen du skal gå efter.

Det behøver ikke at være af samme mærke, men det er jo altid rart med 2 ens ramblokke, da du muligvis ville kunne køre dem som dual og derved få lidt mere boost, men kommer an på, om dit bundkort understøtter det - jeg går udfra dine ram er PC3200?

Som sagt har en ven af mig et magen til system som dit (dog med 1GB ram) og han kører det med alt på high og 1024x768 med 2x AA, og hans frames ligger mellem 60 - 80 alt efter hvad der nu sker på skærmen :)

EDIT:

Hvis den er helt gal, så er der en lille tweak guide for at optimere spillet.

BF2 tweak guide
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/06-05 15:49 
ja det er PC3200:)

sindssygt at 512 MB ram kan gøre sådan en forskel, fordi jeg køre med 20 FPS med alt på low og off, i 1024x680 resolution! dog har jeg draw distance på 100:)


det er ikke så pænt desværre:'( men det er så fedt at det er ligemeget^^

jeg kom ved et uheld til at fyre et artilelry af på min egen base:( jeg kom til at teamkille 13 mennesker. så sindssygt ud:o resignede også som commander efter det^_^
Well crucify the insincere tonight...
TLTLSkrevet 14/06-05 15:52 
Enfen>
Jeg vil mene, at 1024 MB er et krav, for at alle de nyeste games kører godt - udover resten af ustyret selvfølgelig :)

Sig dog spil i stedet for "games".
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 14/06-05 15:58, rettet 14/06-05 15:58 
Spillet kræver at man har GeForce FX eller højere, så de gamle kort f.eks ti dur vist ikke. Jeg har selv en P4 2800mhz, 1024 mb RAM (PC2700 :() og et GeForce fx 5200. Jeg tror at det er minimum, for det kan liige køre på min med alt på default og i 800x600/85hz
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ComradeComradeSkrevet 14/06-05 16:08 
Sig dog Normal i stedet for Default :P

BF2 demoen kører overraskende godt på min computer med p4 2,6 Ghz, Radeon 9600TX, 512 DDR (2700) .. Kan køre det meget flydende i 1024*768 med flere indstillinger sat til normal.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 14/06-05 16:12, rettet 14/06-05 19:29 
Der står i regelsættet, at indlæg for så vidt muligt skal skrives på dansk. Dette gælder alle, men overlad venligst modereringen til moderatorerne.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 14/06-05 17:37 
Valkyrie>
sindssygt at 512 MB ram kan gøre sådan en forskel, fordi jeg køre med 20 FPS med alt på low og off, i 1024x680 resolution! dog har jeg draw distance på 100:)

Der er et eller andet galt der! 20 frames og med alt på low, det virker som din pc har et eller andet problem, for når jeg kigger på indholdet af den, så burde den snildt kunne køre det i normal/high.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/06-05 18:20 
Nøj, det spil er vanedannende når man først kommer i gang. Jeg havde ellers lånt Act of War som jeg begyndte lidt på, men det er blevet skubbet til side nu.

For mit vedkommende er det fedeste at sidde i cockpittet på en helikopter og sammen med en god gunner terrorisere alt til lands, til vands og i luften ;) Det er især tilfredsstillende at nakke de irriterende gutter der sidder ved raketstyret.
(...)
ValkyrieValkyrieSkrevet 14/06-05 19:27 
men draw distance er på 100/100 og jeg spiller kun på 64 spiller servere, så måske er det med til at trække et punch?:)

ej, måske er frameraten 30, men ikke så høj.

Jeg er bare lidt ked af character models er så grimme på min com;)

folkens, jeg har set at boomtown har smidt 4 servere op og der er som regel, lav ping, så måske ses vi der?:D
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/10-05 18:29, rettet 09/10-05 19:03 
Så fik jeg downloadet den seneste patch og søreme om den ikke lige har revitaliseret min interesse i spillet og fuldstændig opslugt mig igen. Det nye map, Wake Island 2007, er suverænt, dejligt åbent og lyst, perfekt til nervepirrende sniperdueller og generelt bare store, kaotiske sammenstød mellem de to sider.

Og så har DICE åbenbart også lavet om på kriterierne for at stige i graderne? Før jeg downloadede patchen havde jeg kun låst op for ét våben og var kun halvvejs til det næste. Der var laaaaang vej igen. Men efter at have installeret patchen kom der pludselig tre opgraderinger lige i træk. Yes sir! Nu fik jeg så lige låst op for ekstravåbnet for medic, sniper og assault-figuren, udover den seje Special Forces riffel jeg havde i forvejen. Det er søreme dejligt de har skruet lidt for kravene, så os dødelige også kan få fat i det seje isenkram.

Anyways, denne patch og de forbedringer og tilføjelser der er fulgt med har ihvertfald bare cementeret én ting for mig: Battlefield 2 er en af de største spiloplevelser i årevis.
(...)
WikzoWikzoSkrevet 10/10-05 16:01 
Er også glad for den 'nye' bane, men er meget skuffet over det med rangene. Det har jo helt ødelagt lysten til at kæmpe for at få nye våben.

Jeg har ca. 10.000 point, og FØR PATCHEN KOM ville jeg få et nyt våben ved 10.500! Nu fik jeg bare sådan lige 4 nye våben efter at have spillet i 5 minutter.

Er ret ondsvagt, efter min mening, at de laver om på systemet så lang tid efter at spillet udkom.
Så skulle de havde gjort det fra starten af!
HeroldHeroldSkrevet 10/10-05 16:05 
Tilgengæld er det prisværdigt at de retter noget så åndssvagt som et rangsystem, der tydeligvis ikke fungerede :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 10/10-05 19:00 
Synes det var fint før :)
HeroldHeroldSkrevet 10/10-05 19:06 
Det gør det jo ikke mindre dumt at du skal bruge uhensigtmæssigt lang tid på at lukke op for nogle våben, der reelt ikke er bedre end dem man har i forvejen :P Rangssystemet blev rettet fordi det ikke var gennemtænkt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 12/10-05 19:06 
Ja, men alligevel har man jo ikke noget at glæde sig til mere.

Er ret trælst at have kæmpet i vildt lang tid for at få sit 2. våben unlocket(jeg manglede kun 500 point), og så dagen inden jeg tror, at jeg vil have steget i rang kommer den dumme patch.

Vupti, en dag senere og jeg har fire nye våben uden at røre en finger.

Flot, EA, flot...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 12/10-05 21:04 
Hvorfor så ikke bare glæde sig over, at man har fået fire nye våben at lege med? I lige netop din situation kan jeg så måske godt forstå, at det kan være lidt bittersødt, men alligevel...

De krav der var før var ihvertfald efter min mening absurde. Det første våben kunne de fleste vel få fat i, men derefter blev det uhyre svært, for folk der ikke spiller på en daglig basis. Desuden er der vel også efterhånden gået inflation i rangsystemet, med al den snyderi der har været.
(...)
HeroldHeroldSkrevet 13/10-05 00:11 
LTWW: Dem fik du gratis, fordi det tidligere system var udtænkt med hovedet under armen, og nu er erstattet med et med overkommelige mål. Alternativet havde været at nulstille det - Og det er jo en meget bedre løsning :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 13/10-05 17:44 
Ved godt jeg fik dem "gratis".

Ville måske være ok, hvis de lavede systemet lidt om... Bare ikke så meget, men hvor grænsen var en lille smule højere.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig