X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hard- og software til P:R 5.1


Svar
HankyHankySkrevet 11/06-05 21:20, rettet 08/07-05 09:28 
Selvom der er lidt under en måned til det hele går i luften, synes jeg lige jeg vil følge op på den gode tråd vi plejer at have fremme op til hvert træf.

Jeg selv tager et lille 14" NTSC/PAL TV med som jeg plejer, samt en PSTwo, PSOne og en bunke controllers. Hvad regner i andre med at medbringe?

---------------------------------------
Samlet oversigt (Vil løb... Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
81 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 07/07-05 19:45 
Øv, Trizeal er mere eller mindre den eneste DC shooter jeg ikke har med ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 07/07-05 20:40, rettet 08/07-05 00:04 
Jeg kunne godt tænke mig at se følgende:

Killer 7 (GCN)
Pariah (Xbox)
Unreal Championship 2 (Xbox)
Tekken 5 (Husk det Rune :))

EDIT:
Nogle må meget gerne huske enten SDA med maracas, eller Donkey Konga med controllers.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 07/07-05 20:43 
Er pakket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 08/07-05 00:22, rettet 08/07-05 00:23 
Jeg vil også gerne se Donkey Konga! Helst i 2 player.

Har taget ekstra med her til sidst:

PS2 + 3 x controller + multitap
Neo Geo + diverse spil

HUSK! Opladere til PSP ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 08/07-05 00:26, rettet 08/07-05 00:32 
MVS? For så vil jeg gerne vide hvilke titler, da jeg også regner med at slæbe nogle med...
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 08/07-05 00:32 
Ja. Sig hvis jeg skal tage noget bestemt med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/07-05 00:36, rettet 08/07-05 00:36 
Alf81>
MVS? For så vil jeg gerne vide hvilke titler, da jeg også regner med at slæbe nogle med...


Du skal huske alle de seje fightere ;) Og Blazing Star, hvis du skulle ligge inde med det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 00:38 
Jeg vil også gerne prøve Congaerne, hvis nogen har plads.

Killer 7 ville bestemt også være top nice :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 08/07-05 00:44, rettet 08/07-05 00:53 
BlazingStar, GMOTW, KOF´98 tager jeg sikkert med...
Hva med FatalFury3, SamuraiShowdown1-2, SonicWings3?? Noget platform?

Kunne selv godt tænke at se Matrimelee, ROTD eller SVC:Chaos, hvis nogen sku være så heldige at ligge inde med nogle af dem?
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 08/07-05 00:49 
Det hedder MOTW ;)

SVC: Chaos er bedre på PS2. Den har jeg med, men min PS2 opfører sig underligt når der er to spillere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 08/07-05 00:55 
Naiera>
Det hedder MOTW ;)

SVC: Chaos er bedre på PS2. Den har jeg med, men min PS2 opfører sig underligt når der er to spillere...

Nice... Har kun få gange set det i action.
Ting om dét og pis.
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 01:06 
Doh, kom lige i tanke om, at jeg er kommet til at låne min Hyper SF:II Anniversary Edition til min bror.

Er der en af jer andre, der kan tage det med? Jeg har jo de specielle controllers med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-05 01:42 
Nogen der kan tage en Saturn 3D controller med?

KTC skulle gerne have det bedst mulige indtryk af Nights :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 08/07-05 07:47 
Wehner>
Doh, kom lige i tanke om, at jeg er kommet til at låne min Hyper SF:II Anniversary Edition til min bror.

Er der en af jer andre, der kan tage det med? Jeg har jo de specielle controllers med.

Jeg har PS2-versionen?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 08/07-05 09:32, rettet 08/07-05 09:32 
jeg har et sæt trommer med.

Håber der er andre der har et sæt med, vil også gerne se det i multi.
HNHNSkrevet 08/07-05 09:48 
Er der tv vi kan bruge har ik mulighed for at tage et med.

Kun 14 tommer )-:
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 10:52 
RJK>
Wehner>
Doh, kom lige i tanke om, at jeg er kommet til at låne min Hyper SF:II Anniversary Edition til min bror.

Er der en af jer andre, der kan tage det med? Jeg har jo de specielle controllers med.

Jeg har PS2-versionen?

Det er den vi skal bruge (medmindre Naieras eller Konsolkongens Xbox-adaptere virker. Men det tvivler jeg på). Kan du nå at tage den med?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 10:54 
HN>
Kun 14 tommer )-:

Tag endelig et 14" med - det er fedt med mange TV.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 08/07-05 11:38 
Konsolkongen>
Nogen der kan tage en Saturn 3D controller med?

Hermed skrevet på huskesedlen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 11:48 
da jeg ikke er den lykkelige ejer af en god akustisk guitar, ville jeg høre om der var andre musikere herinde der kunne medbringe en kvalitetsguitar til træffet? :)
HankyHankySkrevet 08/07-05 11:53 
Jeg havde gerne taget min med, hvis det ikke var fordi at 2 af strengene sprang på den for et par dage siden :-/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-05 12:01, rettet 08/07-05 12:04 
Bare der nu ikke også bliver tændt bål på stedet ;)
Er der mulighed for at Neo Turf Masters kan blive snuppet med?

EDIT: Jeg tager lidt ekstra spil med til PS2. Castlevania, MGS3, R-Type Final, Contra Shattered Soldier, Gradius III+IV og Star Ocean.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 08/07-05 14:49 
Hanky>
Jeg havde gerne taget min med, hvis det ikke var fordi at 2 af strengene sprang på den for et par dage siden :-/

Det er der jo (billigt) råd for ;)

MusicMan>
da jeg ikke er den lykkelige ejer af en god akustisk guitar, ville jeg høre om der var andre musikere herinde der kunne medbringe en kvalitetsguitar til træffet? :)

I tilfælde af, at du overvejer at købe en i den nærmeste fremtid, så tag et kig på dette fede tilbud:
http://www.aage.dk/default.asp?page=/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=8983
RJKRJKSkrevet 08/07-05 14:54 
Nå, jeg havde lige glemt at jeg ikke har fået nogle spil af Svovlmunk endnu, så jeg har altså IKKE Hyper Street Fighter (endnu). Jeg kan vist lige stoppe Neo Turf med i tasken.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-05 16:12 
Det lyder godt :) Hvis jeg lige skal remse de spil op til PCE, som jeg tager med: Gate of Thunder, Adventure Island, Legend of Hero Tonma, Galaga 88, Pac-Land og Salamander.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-05 16:15 
Lige et afvigende spørgsmål: Er der parkeringsplads i umiddelbar nærhed af bygningen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 16:18 
jeg kan ikke medbringe så meget andet end en Saturn m. 1 joypad og nogle spil... har det interesse?
Bede-xBede-xSkrevet 08/07-05 19:49 
Konsolkongen>
Nogen der kan tage en Saturn 3D controller med?

Jeg skal nok tage et par stykker med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 20:52 
Jeg har nu skaffet Hyper SFII - men jer der har gavn af den info er vel på træffet nu :)

Ses i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 11/07-05 21:49 
Ville være rigtigt godt med en slags påmindelse en uges tid før det hele starter så man rigtigt husker det :) (:(). Mest pga. jeg vedblev i min tro på næste uge da folk blev ved med at skrive i dette emne, så tæt op til.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 11/07-05 21:53 
Man kunne argumentere for, at en tråd som denne, der hele tiden bliver bumpet er en konstant påmindelse...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
81 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig