X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Multi Maskine


Svar
majjohamajjohaSkrevet 09/05-03 19:19 
Tjek dennne her fede Arcade maskine hvor man kan koble sin konsoller til og så med ardade stik og alt muligt fedt den kan se den ved at klikke på linket

Link...
KTCKTCSkrevet 09/05-03 21:03 
X-Arcade har fået en ny idé, men som sædvanligt er deres priser lidt vilde... Nice nok, men jeg foretrækker at spille konsol-spil fra min seng, stol eller sofa.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
majjohamajjohaSkrevet 09/05-03 21:08 
Ja at stå op og spille er ikke det fedste men hvad syndes i burde den komme til DK hvis i måtte bestemme?
KTCKTCSkrevet 09/05-03 21:12 
X-Arcade måtte MEGET gerne, men arcade-kabinettet må de gerne beholde lidt endnu for min skyld...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
quadquadSkrevet 09/05-03 21:24 
Hvis den kostede 1000kr så ja, men ikke 7000kr.
KTCKTCSkrevet 09/05-03 21:49 
3000-4000kr ville da være fornuftig, for du skal jo lige tænke på, at der er indbygget fjernsyn, der i sig selv koster noget...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 09/05-03 21:56 
Ingen fra P:R der har en X-arcade ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 09/05-03 22:06 
Der var én, der solgte en herinde engang...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 15/07-03 04:58 
X-Arcade vill eogså være en fortræffelig ting hvis de også gad understøtte ældre maskiner. F.eks. Neo Geo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 15/07-03 09:08, rettet 15/07-03 09:08 
Der magler da også en masse fede illustrationer på siden af kabinettet (rumskibe, eksplosioner og lign).
Det er en sjov idé, men mange nyere konsol-spil er almindeligvis ikke designet til et 'quick-spil', modsat gamle arcadespil. Så jeg foretrækker også sidde i sofaen.
The medium is the message.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/07-03 17:20 
millennium >
Men mange nyere konsol-spil er almindeligvis ikke designet til et 'quick-spil', modsat gamle arcadespil.

Ja. En kæmpe fejl efter min mening.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig