X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 5.1


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 10/06-05 00:04 
Så er der endelig konsoltræf igen. Efter nogle gange i Århus er vi tilbage i Silkeborg med et klassisk sommerferietræf. Mød op og få en oplevelse i selskab med andre entusiaster, samlere og konsolnørder.

P:R 5.1
112 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/02-06 16:59 
Helt seriøst, uden at have indblik i de andre organisatoriske aspekter omkring et træf, er hovedproblemet så ikke, at der er flere med fikse ideer omkring beliggenheden, uden at have noget konkret på hånden, som de ansvarshavende på P:R kan tage stilling til. Så længe der ikke er nogen med et konkret alternativ til de glimrende lokaler i Silkeborg/Århus, hvorfor så have en sådan diskussion? Det forhaler da kun processen yderligere.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Zzap!Zzap!Skrevet 04/02-06 17:48 
Jeg sendte i går en mail til et sted jeg kender i Hillerød, så vent lige til tirsdag med at afgøre noget endeligt, hvis det ikke er akut.
Born to kill space
HankyHankySkrevet 05/02-06 11:02 
Lige præcis Kristensen :)

Hvad angår Odense (Fyn i det heltaget), blev dette vist også bragt op ved sidste diskution - og bragt ned igen.

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=10638&sort=0&start=0
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Zzap!Zzap!Skrevet 07/02-06 20:54 
Zzap!>
Jeg sendte i går en mail til et sted jeg kender i Hillerød, så vent lige til tirsdag med at afgøre noget endeligt, hvis det ikke er akut.

Desværre...
Born to kill space
WehnerWehnerSkrevet 07/02-06 21:21 
Så er vi tilbage i Århus/Silkeborg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 07/02-06 22:50 
Århus til vintertræf og Silkeborg til sommertræf ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MusicManMusicManSkrevet 20/02-06 23:07 
Jeg er utålmodig... jeg ved det :) any updates? ;)
RJKRJKSkrevet 20/02-06 23:31 
Ja. Vi afholder noget i Århus, sidst i april.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 21/02-06 09:16 
Hvad med PES 5 cup. Er det ikke på tide at vi afholder den?? (Ved ikke om det er det rigtige sted at nævne det, bare sig til så opretter jeg en tråd i Multiplatform)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 21/02-06 10:14 
RJK>
Ja. Vi afholder noget i Århus, sidst i april.

Lækkert - så håber jeg at jeg har praktikplads og tid der (i den rækkefølge).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 18/03-06 09:08, rettet 18/03-06 09:09 
Er sidst i april, stadig efter planerne? :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CronossCronossSkrevet 18/03-06 09:36 
Ja.
112 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig