X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hackers


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 09/06-05 02:12, rettet 09/06-05 02:12 
Vi havde hørt om det, men aldrig selv oplevet det. I aftes mødte vi så for første gang folk, som spillede Halo 2 med hackede profiler.

Et link til spillet:http://bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=199145244&player=Bede%20x

Det var fuldstændigt umuligt at være med. De bevægede sig ekstremt hurtigt og kunne flyve gennem luften(se gamevieweren), samtidig med de benyttede sig af fuldautomatiske Battlerifles.

Særligt fornærmende er det selvfølgelig, at de har gamertags som "I AM HACKING" og klannavne som "WE R HACKING".

Kampen var ovre på under halvanden minut.

En lidt trist oplevelse bortset fra det, at se spillet opføre sig underligt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
yokanabsteryokanabsterSkrevet 09/06-05 02:28 
wow, det kan da kun betyde store huller i xbox-live sikkerheden plus halo 2 systemet! Enten er det et pre-made program, eller også er det virkelig gode hackere!
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 09/06-05 06:33 
Det er efter sigende kun de nye maps problemet ligger i, da disse bliver gemt på harddisken.
Præcist Hvad de gør ved jeg ikke, men det er muligt action replay spiller ind.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/06-05 11:49, rettet 09/06-05 11:49 
Prøv at se på I AM HACKING's kampe. Han har en måde at manipulere matchmaking systemet på, således at han kun spiller på de nye maps. Særligt Warlock.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NazQuelNazQuelSkrevet 09/06-05 12:42 
Det er trist, at folk behøver at hacke for at vinde, har godt nok ikk selv mødt nogen, men har set montages af folk der gør det.

Der var en der nævnte for mig, at folk med nogle specielle chips i, kan kode det, sådan xboxen den kun kan læse baner fra harddisken, på den måde er de sikre på at få warlock i skirmish, da de andre DL baner ikk er der.. Men det er kun noget jeg har hørt..

Naz
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-05 01:03, rettet 10/06-05 01:03 
Her er iøvrigt et link til et spil mod hackers, hvis nogen vil se, hvordan det ser ud:

http://www.putfile.com/media.php?n=S-Video-Jun-02
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/06-05 11:05 
Hvor er det dog latterligt at se.

Jeg er i forvejen irriteret over, at jeg konstant bliver matched mod spillere, der har en super god level i et af de andre spiltyper end det jeg lige har valgt.
I går spillede jeg eks. Rumble Pit, startede som level 7.
Jeg spillede på et tidspunkt mod en fyr, hvis overall level var 30 - ikke særlig sjovt.

Bungie burde kunne lave noget "GPS" måling - så eks. hvis man bevæger sig meget hurtigere end det mulige, eller svæver rundt oppe i luften, så bliver det registreret.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig