X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBL probs


Svar
SolaegSolaegSkrevet 09/05-03 18:33, rettet 09/05-03 18:38 
Hey!

Jeg har lige fået Windows XP ind på pc'en og vil nu se, om jeg ikke kan få XBL til at fungere.

Jeg har Webspeed fra TDC. Mit modem er koblet til pc'en gennem usb, min Xbox er sat til pc'en gennem et netkort med et krydset rj-45 kabel.

Så skal jeg bruge ICS (internet sharing conection), men jeg får en fejlmeddelse . Jeg har to Lan-forbindelser; 1. mit netkort 2. Mit Motorola modem. Der står, at man skal sætte kryds ved: "Allow other network users to connect through this computer's Internet connection", men jeg får følgende fejlmeddelse: Der opstod en fejl under aktivering af Deling af Internetforbindelse. Tjenesten eller gruppen, som det afhænger af, startede ikke." Dette siger den ved begge Lan-forbindelser.

Håber at nogle kan hjælpe mig med problemet.


Link til USB-forbindelse: http://www.xbox.com/LIVE/Connect/usbbasedmodem.htm
Link til ISC: http://www.xbox.com/LIVE/Connect/windowsics.htm - Man kan gå ind under Windows XP

Edit: Rettelse af link!
SolaegSolaegSkrevet 11/05-03 13:45 
Lige nu prøver jeg med en direkte forbindelse. Mit modem er sat til pc'en med USB stik, og min Xbox er sat til modemet direkte med et krydset rj-45.

Jeg får følg. meddelser når jeg prøver at gå på LIVE:

Cables connected
Ip-adress not confirmed
DNS not resolved
Xbox Live not found

Jer har to dynamiske ip-adresser, men jeg har endnu ikke fået XBL til at virke.

Håber I kan hjælpe...
quadquadSkrevet 11/05-03 14:05 
Skal der krydset fra modem til Xbox? :S
SolaegSolaegSkrevet 11/05-03 14:06 
Jeg kører ikke fra Xbox til modem mer' Det kan jeg vist ikke med min opsætning. Jeg vil prøve den øverste metode igen, kan bare ikke finde ud af det skidt!
APHAPHSkrevet 11/05-03 14:08 
spørg RQvsnaps han anvender så vidt jeg ved også webspeed til live
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 11/05-03 14:20 
Jeg anvender ikke Webspeed. Det gør wuk derimod, og hans virker fint. Det skal så også nævnes at han bruger router for at få det hele til at fungere korrekt. Jeg skal ikke kunne udtale mig om det ellers....
I win, you loose
OmenOmenSkrevet 13/05-03 00:11 
Jeg har lige et lille spørgsmål omkring Live. Er jeg den eneste der til tider kan have ret svært ved at modtage de forskelligere spillers stemmer ordentligt?
Vote Ficus!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/05-03 12:09, rettet 13/05-03 12:10 
Stemmerne hos mig 'brækker' ofte også meget op. Gør nu ikke så meget for mig. Samtalerne under de fleste spil er, mildest talt, ikke det mest interessante at høre på, så jeg har alligevel aldrig mit headset på.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 13/05-03 12:20 
Jeg har altid mit headset på og jeg synes det giver spillet et ekstra kick, at kunne høre sine medspillere :)
What is the Matrix?
BatemanBatemanSkrevet 13/05-03 12:25 
Jeg spiller også også altid med headset, så jeg kan høre MajorP skrige i MotoGP: "crash Bateman, crash Bateman".

tsk tsk..
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
RonaldoRonaldoSkrevet 13/05-03 12:46 
Skal man åbne forbindelsen før man kan gå på nettet? Du har jo ikke nogen router, så med modem plejer man at skulle logge på med et login/pass, prøv at log på, før du connecter til live.

Du skal kun bruge krydset kabel når du skal connecte to netværkskort direkte.
enfenenfenSkrevet 13/05-03 13:08 
Bateman >
Jeg spiller også også altid med headset, så jeg kan høre MajorP skrige i MotoGP: "crash Bateman, crash Bateman".

tsk tsk..

Ja, eller som han blev ved med at sige igår...."enfen, enfen, enfen, det er sgu enfen" :)
What is the Matrix?
OmenOmenSkrevet 13/05-03 14:36 
Damn, er der nogen måde man kan søge på spillere derinde, så må jeg lige ind og give jer baghjul ;)
Vote Ficus!
enfenenfenSkrevet 13/05-03 14:48 
Du kan jo bare adde os til din friend list...
What is the Matrix?
SolaegSolaegSkrevet 13/05-03 14:49 
Se gamertags her:

Var det, det du mente?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig