X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox køb


Svar
LindpindLindpindSkrevet 07/06-05 15:56, rettet 07/06-05 15:57 
Hey alle sammen.

Kigger lidt rundt omkring efter en Xbox, de fleste (nærmest alle) er chippet, og har fået at vide af en ven, at så længe den er chippet er man udelukket af live, og hvis man har været på live imens den er chippet, er man banned på livstid... Vil selvfølgelig gerne spille live, men kan man fjerne chippen?

Er alternativet kun at købe en ny??
JuggernautJuggernautSkrevet 07/06-05 16:00 
Du er nok bedre stillet ved at købe en ny xbox. Hvis du vil turde fjerne chippen, er der jo stor sandsynlighed for at du måske vil komme til at brænde et eller andet af. Jeg vil afgjort købe nyt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 07/06-05 16:44 
Så længe du kan slukke for chippen, er der ikke ngoet i vejen for at gå på Live med en chippet Xbox.
KeenKeenSkrevet 07/06-05 16:49, rettet 07/06-05 16:54 
Wagner blev da busted selv om den var slukket...

Edit: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=2456#33225
WehnerWehnerSkrevet 07/06-05 16:52 
Risikoen er lille, men den er der.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/06-05 16:54 
Det er vel også nok til at fravælge en maskine med chip hvis man endelig vil spille live?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
WehnerWehnerSkrevet 07/06-05 16:57 
Det kommer vel an på, hvor meget cowboy man er.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/06-05 16:58 
So true man. So true :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KoludaKoludaSkrevet 07/06-05 17:09 
Er der ikke 3.parts software på HDén.
Og du husker at slukke for chippen, så spil du trykt live med Xboxén...
KTCKTCSkrevet 07/06-05 20:48 
Hvis ikke harddisken er den originale, kan du teoretisk set sagtens blive bannet for det (de er begyndt at checke over Live). Derudover skal harddisken være låst og fri for ting som ikke normalt kører på en uchippet maskine (MS fremmede filer på harddisken, homebrew/NTSC savegames).

Dit bedste valg er at finde en uchippet maskine.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MrCaseMrCaseSkrevet 07/06-05 21:32 
...og hvis der er 3. parts software på harddisken, så bliver man cuttet af... ;)

(ak ja, så skete det også for mig... det tog dog cirka 2 måneder før min konto blev smækket!)
Have you considered sucking less?
CrishakeCrishakeSkrevet 07/06-05 21:53 
Tjae, det er risikoen ved at være cowboy Case ;)
LindpindLindpindSkrevet 07/06-05 22:06 
Tak for svarene, jeg ender nu nok med at købe en der ikk er chippet... :)
CrishakeCrishakeSkrevet 07/06-05 22:10 
Held og lykke da. Havde nu håbet på lidt mere western/Lucky Luke stil. Men ak, sådan skulle det ikke være Cris. Nå, kommer da ned til dig på torsdag - så må vi lige få bestilt den Box til dig!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig