X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Platformsansvarlige og bøger


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 06/06-05 15:12 
Play:Rights titeldatabase - som danner grundlag for de fleste sektioner, herunder blandt andet Info, Arkiv, Samler og Vurder - udvides hele tiden og består nu af næsten 25.000 titler fordelt over spil, hardware og tilbehør.

På lang sigt skulle vi gerne have billeder, fakta og beskrivelser af alle relevante spil, så vi har brug for flere kræfter til at udfylde og ajourføre databasen. Derfor annoncerer vi hermed efter brugere, som kunne tænke sig at bidrage til Play:Right som platformsansvarlige.

Som platformsansvarlig er man tilknyttet en (eller flere) valgfri(e) platform(e), der kan være alt fra Sega Master System over Atari Jaguar til Nintendo DS, og har til opgave at fylde data herpå. Man får adgang til alle relevante administrationsværktøjer hertil samt internt forum herom. Der kan godt være flere ansvarlige på samme platform.

Er du interesseret i at bidrage til Play:Right som platformsansvarlig, så kontakt venligst RJK.

Vores første platformsansvarlige er Palmer Eldritch AKA Michael Bach-Marklund fra forlaget Lindhardt og Ringhof, der står for vores nye Bog-platform, der indeholder faktuelle, spilrelaterede bogudgivelser.

Vi vil med denne gerne have en oversigt over alle bøger, der giver indsigt i spilmediet og fortæller historien herom. Vi håber at de boginteresserede i blandt jer vil bidrage hertil ved at tilføje de bøger, I ejer, til jeres samling, og også gerne vurdere dem.

Bøger
KeenKeenSkrevet 10/06-05 12:18, rettet 10/06-05 12:40 
Hvordan går det med rekruteringen...?
dRxLdRxLSkrevet 10/06-05 14:24 
Jeg har en bog jeg gerne vil tilføje.
Giv mig venligst et direkte link til det sted hvor jeg gør det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 10/06-05 18:16 
Ligesom spil.

Tilføj samling
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 11/06-05 13:38 
Hmmmm har lavet den her:
http://www.playright.dk/samlerobjekt.php?id=60410

Men jeg kunne godt tænke mig at upload coverets bagside også, da den tjener som indholdsfortegnelse, og den må ikke blive scaleret da den skal være ca. 900x700 for at være læsbar.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 11/06-05 15:07 
Forsiden må du meget gerne indsende via "tilføj data" knappen. Bagsiden kan jo så evt. indsendes som screenshot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 11/06-05 15:27 
Godt, så mangler vi kun at den ikke scalerer...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 15/06-05 01:54 
Det du har gjort er bare at tilføje info til dit eget samlerobjekt. Ikke til titeldatabasen. Det er to forskellige ting. Som "normal bruger" kan du kun foreslå data til titeldatabasen ved at bruge "Tilføj data".

Men når du nu har en bog at ville tilføje data til, så var det smarteste da lige at skrive en besked med info til Palmer Eldritch, så vi er sikre på, at den tilføjes helt korrekt :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig