X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anger Management 3 Europe!


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 06/06-05 14:06 
Så skete det! Eminem kommer til Danmark for første gang, og han er ikke alene, han har taget 50 Cent med.

http://www.billetlugen.dk/index.php?eid=902

De begyndte billetsalget imorges kl. 10:00, og det var da utrolig svært at få de billetter! Jeg sad hele morgenen og prøvede at komme igennem på nettet og telefonen, men der skete ikke noget! Så tog jeg bussen ind til Fona og der fik jeg 5 billetter til mig og mine venner! Mange af pladserne var allerede udsolgte, men fik da nogle udmærkede sidepladser. Jeg glæder mig utrolig meget... det bliver SÅ fedt! Det er først den 2. September, så nu kan jeg da rigtig gå og gejle mig selv og mine venner op!

Andre som skal med til koncerten? Det bliver så fedt! D-12, G-Unit og hele banden kommer også med... det bliver for nice! Hvem skal med? ;)
GatmanGatmanSkrevet 06/06-05 14:23 
Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke ved hvor mange, der er plads til i Parken, samt hvor populære de artister er herhjemme. Men hvad er egentlig chancen for den koncert bliver udsolgt? Har hørt et par stykker sige de ville være/har været tidligt ude for at få billetter. Personligt ville jeg ikke tro man kunne få besat alle pladser. Er jeg helt uden realitetssans?
Og for at besvare dit spørgsmål så kunne jeg godt tænke mig at se Eminem live, men at betale 500 kr. og så også skulle opleve alle "hans venner" er ikke noget der lokker alt for meget.
RitesRitesSkrevet 06/06-05 14:56 
Har fået billet, på A9.
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 06/06-05 16:47, rettet 06/06-05 16:48 
Jeg tror det bliver en meget blandet forsamling i Parken. Hiphoppere der har hørt Eminem siden Slim Shady EP, til poptøser der kan omkvædet på Toy Soldiers.

Jeg glæder mig i hvert fald selv mere til Common og KRS-One i Vega end til Anger Management...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
DommergaardDommergaardSkrevet 06/06-05 20:28 
Gatman>
Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke ved hvor mange, der er plads til i Parken, samt hvor populære de artister er herhjemme. Men hvad er egentlig chancen for den koncert bliver udsolgt? Har hørt et par stykker sige de ville være/har været tidligt ude for at få billetter. Personligt ville jeg ikke tro man kunne få besat alle pladser. Er jeg helt uden realitetssans?
Og for at besvare dit spørgsmål så kunne jeg godt tænke mig at se Eminem live, men at betale 500 kr. og så også skulle opleve alle "hans venner" er ikke noget der lokker alt for meget.

Tro mig... en time efter billetsalget var gået i gang var over halvdelen af pladserne solgt! Der er små 3 måneder til koncerten, der skal nok blive fuldt hus! Ingen tvivl om det! Især når man tænker på at det er første gang at Eminem kommer til Danmark.

Det er _både_ Eminem og 50 Cent som er hovedartisterne til denne koncert. De andre er jo bare ekstra og hjælper de to solister med et par numre som de har lavet sammen. G-Unit performer vel 'Stunt 101', D-12 kommer med 'My Band' fx. ellers er der jo mange numre som de rapper sammen.

Jeg glæder mig helt vildt, det bliver så fedt, men jeg er også vild med HipHop- & Rap-musik. Fik 5 pladser på C14, det er sq OK.
MajorPMajorPSkrevet 07/06-05 08:30 
Sonic.dk>
Jeg glæder mig helt vildt, det bliver så fedt, men jeg er også vild med HipHop- & Rap-musik.

Så tag dog til Common og KRS-One!!!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/06-05 13:21 
Common og KRS-One er nok ikke mainstream nok for en Eminem fan...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
GatmanGatmanSkrevet 07/06-05 14:13 
Commons Be (og også noget af hans ældre materiale) burde nu være letfordøjeligt nok til at folk, der ikke er så meget inde i hiphop, skulle kunne lide det.

22/6 bliver en god dag. :)
MajorPMajorPSkrevet 07/06-05 15:50 
Det er nok rigtigt...

I øvrigt er Be et fantastisk album.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
DommergaardDommergaardSkrevet 07/06-05 16:04 
dynamitedavo>
Common og KRS-One er nok ikke mainstream nok for en Eminem fan...

Fan? Nah... kan bare godt lide hans musik og lyrik! Så hvorfor ikke tage til koncert med ham? I skal ikke stemple mig som en fan-boy! :)
AsseAsseSkrevet 07/06-05 17:02 
Eminem kan jeg holde ud at høre på, men en halv $ holder jeg mig sgu så langt fra som muligt. Fy for den da.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/06-05 18:24 
Skær det lige ud i pap for ham den langsomme - Hvem kommer?

Eminem, 50 cent, Krs-one og hvem mere?

Og de kommer alle til DK?! Wow!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 07/06-05 19:02, rettet 07/06-05 19:04 
Jeg citerer fra den side jeg henviste til i mit første indlæg:

Koncerten finder sted i en overdækket PARKEN

EMINEM OG 50 CENT HAR NETOP OFFENTLIGGJORT DERES EUROPATURNÉ “ANGER MANAGEMENT 3 EUROPE”, SOM STARTER 1. SEPTEMBER.

MED PÅ TUREN ER OGSÅ:
D-12, OBIE TRICE, STAT QUO, LLOYD BANKS, YOUNG BUCK, OLIVIA, AND FLIPSYDE.

DEN TÆTTEST BESATTE HIP HOP STJERNEHIMMEL, DER NOGEN SINDE HAR VÆRET PÅ TUR!

Lloyd Banks og Young Buck udgør sammen med 50 Cent, G-unit! ;)
CoreCoreSkrevet 07/06-05 19:53 
dynamitedavo>
Common og KRS-One er nok ikke mainstream nok for en Eminem fan...

Fordi at Eminem-fans udelukkende hører mainstream-musik, eller hvad er det du vil frem til ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BaggyBaggySkrevet 08/06-05 01:31 
hvornår er det man kan opleve Krs-one i Vega og hvad er billetprisen hertil ?

Må indrømme at det tiltrækker mig noget mere end EM og rest of the "boogie" crew...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
GatmanGatmanSkrevet 08/06-05 03:08 


Common og KRS-One - Vega 22/6.
BaggyBaggySkrevet 08/06-05 16:18 
Det lidt nam nam og til en rimelig pris.. :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
DommergaardDommergaardSkrevet 09/06-05 13:04 
Nevertheless, så glæder jeg mig i hvert fald rigtig meget! Vi lejer en mini-bus til København (fra Århus) og min storebror har tilbudt at køre mig og 4 venner... så vi skal sidde og have nogle øl og høre noget god musik på vej derover Bliver rigtig cool!

Har dog lige lsæt at Young Buck skal i retten. Han er blevet sigtet for noget med nogle knivstik, men lad os da håbe at han stadig kommer med til koncerten! The Game blev smidt ud af G-Unit for en måneds tid siden, for at overveje at lave et nummer med Nas. Men så må vi klare os uden 'How We Do' & 'Hate it or Love it'... :(
BaggyBaggySkrevet 09/06-05 15:44 
De kunne bare have ladet G.unit blive hjemme og hevet xzibit med i stedet...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
ckruseckruseSkrevet 09/06-05 16:19 
Xzibit? Nå ja, Pimp My Ride virkede jo ikke særlig meget som sellout?
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/06-05 16:25 
er mr. pimp my ride meget bedre?
Det er sjovt med alle de rap fanatikere.
Der vil altid være en til at bashe den næstes "idol homie".
Ludacris, Jurassic 5, Kanye West, Public Enemy etc.. Hvis man kan lide dem, vil der helt sikkert komme andre ind og påstå at Chingy er en bedre gangbanger og at Nellys bandana er større end de andres:/
east coast vs west coast, BIG vs tupac... and so on.

Misforstå mig ikke - Efter min mening kan G-unit, the game, snoop dog etc rende og oppe, men det er jo en personlig mening.
Jeg synes det er lidt plat at der er så mange der hader musikere bare fordi de er mainstream. Så er det ligemeget om det er godt eller dårligt. "OMG coldplay er overrated!", "linkin park er for wannabe metal fans" og "g-units fans består af 12 årige små drenge der svovler som sømænd".

Personligt høre jeg lidt Nas for tiden... Og har snuset lidt til Fear Of A Black Planet:)
Well crucify the insincere tonight...
BaggyBaggySkrevet 09/06-05 17:13, rettet 09/06-05 17:16 
personligt hører jeg helst : Jurassic 5, Dilated Peoples, NWA. Og en masse Dj premier mix tapes og self hans gangstarr projekt med Guru.

og nej mr. pimp my ride er ikke meget bedre.. med der er lidt mer hip hop beat på hvis du spør mig. Sku ikk fordi jeg bryder mig om hans in your face jeg tager steoider og pimper biler image.

Hader på ingenmåde mainsteam og hører gerne selv DAD, Coldplay osv.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 09/06-05 17:16 
gangstarr er jo også blevet ganske mainstream omend det endnu ikke spilles i boogie tv.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
ckruseckruseSkrevet 17/08-05 08:13 
Tjah, nogen der føler sig snydt nu?

Eminem aflyser koncert i Danmark
KalicolaKalicolaSkrevet 17/08-05 10:19 
ja den nyhed er totalt nederen.... Jeg tager det personligt
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 17/08-05 14:05 
Det er fandme for nedern! Vi havde glædet os så meget til det, mig og mine venner! ARH!
dchangdchangSkrevet 17/08-05 16:29 
Ikke så fedt for dem, som har betalt overpris på qxl, dba.dk, osv. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HardballerHardballerSkrevet 17/08-05 16:45, rettet 17/08-05 16:48 
Ja vi er jo nogen der så ham og en masse andre nede i tyskland for lang tid siden ^^

Og så i kan ærge jer endnu mere, det var MEGA fedt :P

EDIT: I Tyskland var der lidt federe navne: Eminem (no kidding), D12, Obie trice, 50 Cent, Xzibit, Cypress Hill.. Øhh, sikkert også flere jeg ik lige husker :)
MajorPMajorPSkrevet 17/08-05 17:00 
Fuck Eminem! - Jeg vil se Talib Kweli på Train d. 6/10 :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
DommergaardDommergaardSkrevet 17/08-05 19:47 
Hardballer>
Ja vi er jo nogen der så ham og en masse andre nede i tyskland for lang tid siden ^^

Og så i kan ærge jer endnu mere, det var MEGA fedt :P

EDIT: I Tyskland var der lidt federe navne: Eminem (no kidding), D12, Obie trice, 50 Cent, Xzibit, Cypress Hill.. Øhh, sikkert også flere jeg ik lige husker :)

Vi skal være misunderlige? Ingen grund til at blære sig...
RitesRitesSkrevet 20/08-05 09:50 
MCR kommer til November, so I don't give a ... :)
» a winner is you «
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/08-05 10:50 
Hardballer>
...var der lidt federe navne: Eminem (no kidding), D12, Obie trice, 50 Cent, Xzibit, Cypress Hill.. Øhh, sikkert også flere jeg ik lige husker :)

De eneste jeg muligvis gad bruge min tid på er Cypress Hill. Needless to say, det rører mig ikke det mindste at Eminen aflyser i DK :)

Men ja, surt for dem der har betalt overpris diverse steder...
DommergaardDommergaardSkrevet 20/08-05 13:37 
Så er det offentliggjort, hvorfor Mr. Marshall ikke gennemfører sin Europa-tourné. Han er afhængig af sovepiller... :o

Gossip @ TV 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig