X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DM i Sensible World of Soccer


Svar
Junior2Junior2Skrevet 05/06-05 00:12, rettet 05/06-05 00:14 
Tro endelig ikke at SWOS er dødt, tværtimod!
Danmark er indehaver af jordens bedst organiserede og mest aktive Sensible Soccer forening, der afholder DM i PC udgaven to gange årligt. Næste gang bliver i september.

Læs mere på www.sensible.dk

Vil du gerne downloade spillet, så du kan komme lidt i form inden braget til september? klik ind på www.theunderdogs.com
eller her: http://swos.elmichaj.de/index.php?site=download_main

Vi vil snart have en guide til hvordan man får spillet til at køre i XP.
Goalscoringsuperstarhero!

Ønsker du at komme på mailinglisten, så kast en mail til catuskoti@gmail.com

International Sensible Soccer Association
RJKRJKSkrevet 05/06-05 00:25, rettet 05/06-05 00:25 
Respekt for det!

Som den officielle SWOS-champ herinde er jeg jo næsten pisket til at deltage.

Men... Jeg kan umuligt spille det uden mit Amiga-joystick. Er der convertere, der virker?

Jeg husker pc-versionen som ret buggy og med kontrolproblemer, men det kom de måske over til sidst?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Junior2Junior2Skrevet 05/06-05 07:25 
RJK>

Men... Jeg kan umuligt spille det uden mit Amiga-joystick. Er der convertere, der virker?


Der er ingen kontrol problemer, men vi har endnu ikke fået erhvervet os en converter. Jeg ved tilgengæld, at de findes, da vi deltog i en tysk turnering sidste år, hvor alle spillede med dem. Så jeg må lige gå på udkig. Ellers, hvis du selv køber dig en converter, så vil vores forening gerne købe den af dig.
Jeg håber, vi ses til september
Junior2Junior2Skrevet 05/06-05 10:39 
Så ser det ud til, at jeg har fundet, hvad vi leder efer:

http://w5.cs.uni-sb.de/~stahl/com/index_uk.html#1

Jeg skal nok kontakte dem, og sørge for, at vi har et converter stik til turneringen.

Du skal dog være opmærksom på, at alle hjemmebanekampe spilles på keyboard.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig