X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Se GameTest på TVDK NU!


Svar
SephirothSephirothSkrevet 04/06-05 17:47, rettet 04/06-05 17:50 
Min gruppes skoleproduktion bliver vist i GameTest Magazine på TVDK Århus lige om lidt :) Se den og fortæl, hvad I synes...

Edit: Jeg er "Mr. Smith". Hele programmet kan downloades på www.gametest.dk - filmen findes til sidst i udsendelsen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Per SPer SSkrevet 04/06-05 17:57 
Er det programmet mærket d. 28 maj?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SephirothSephirothSkrevet 04/06-05 18:03 
Jeps, det er egentlig en genudsendelse fra sidste lørdag.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Per SPer SSkrevet 04/06-05 18:44 
Det var da klart programmets bedste indslag. :)

Man undrer sig igen over hvorfor ingen på DR/TV2 kan finde ud af at lave noget om spil der både er sjovt og underholdende.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
kingsizekingsizeSkrevet 04/06-05 23:12, rettet 04/06-05 23:12 
fordi, hvis sådan et program skulle køre på DR eller TV2 ville det bliver ligesom Boogie eller endnu værrer Puls!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
CrishakeCrishakeSkrevet 05/06-05 00:03 
Endnu værre Rundfunk ;)

"Ja, vi har et meget seriøst spørgsmål fra Signe i 2 klasse: Er Mario og Toad jumfru?"

Love doktors! Yir Yir Yir! Det er kun fantasien der sætter grænser! "har jeg i hvertfald læst i en bog?"

- hader det program!
NaieraNaieraSkrevet 05/06-05 00:09, rettet 05/06-05 00:14 
kingsize>
fordi, hvis sådan et program skulle køre på DR eller TV2 ville det bliver ligesom Boogie eller endnu værrer Puls!

Puls var nu altså ret sejt, i hvert fald med enkelte af værterne. Jeg vil have Axel Boysen tilbage på TV! Hver eneste uge skal der være en ny video med The Axel Boys Quartet!

I øvrigt var den lille film i GameTest Magasinet ret fed. Godt arbejde. Det bedste var næsten Mariokart-udgaven af ham Brianen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kingsizekingsizeSkrevet 05/06-05 00:28, rettet 05/06-05 00:30 
Bob var en smule sjov til at starte med, men kørte hurtigt af sporet, Jonas var også lidt sjov.
Men Axel Boysen er nu en gang ikke god til andet end 100 meterløb! og hvad "The Axel Boys Quartet" angår var det efter min mening en meget pinlig affære!

EDIT:
For lige at holde mig til emnet, så var det en ganske god "film" overraskende godt/sjovt lavet!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 05/06-05 00:28 
Har altid godt kunne lide Gametest programmerne pga. humoren, og filmen til sidst var ret fed.
Hils dem og sig de gør det godt!
yokanabsteryokanabsterSkrevet 05/06-05 01:07, rettet 05/06-05 01:09 
kingsize>
Puls!

JONAS FRA PULS!!!!

edit: Vi har brug for et program med 12 klip i sekundet, konstant kørende techno musik i baggrunden, en vært der er "smart" men intet ved om spil, og anmeldelser der ikke er længere end 20 sekunder. Det ku være fedt!
soon the world will be one big computer
SephirothSephirothSkrevet 07/06-05 15:37 
Har netop været til eksamen i filmen. Den lå sku til et 11-tal.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 08/06-05 12:52 
Tillykke med 11 tallet :) go stil

Jeg har sagt det før, nu siger jeg det igen.. Gametest er kult!
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 08/06-05 13:44 
Godt klaret, det fortjente den også! Ja, Gametest ER kult! ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 08/06-05 14:02 
Sephiroth, hvilket program har I brugt til at redigere filmen, og hvilke grafik-programmer har I gjort brug af?
ckruseckruseSkrevet 08/06-05 14:31 
Også en vellavet video, så et 11 er da helt retfærdigt :-) Hvordan lavede i de Neo-moves?
ComradeComradeSkrevet 08/06-05 16:08 
Ja det er faktisk et okay program .. Men Gamezone på Dk4 gør det nu også godt.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DommergaardDommergaardSkrevet 08/06-05 16:58 
Ikke lige så godt, og lige så underholdende! :)
SephirothSephirothSkrevet 08/06-05 21:04, rettet 08/06-05 21:06 
Vi brugte Final Cut Pro - det er Dennis, der har styr på alle de fede effekter, så spørg ikke mig ;)

Vi vandt desuden tre "Sigurd priser" (opkaldt efter Niels Malmros, der hvert år dukker op) på skolens årlige filmfestival.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/06-05 07:34 
Det er egentlig et ret grineren program. jeg kan ikke lade være med at grine når hende der oplæseren med næseringen kommer på. Den måde hun taler på, er simpelthen så sjovt:-)


Ellers god film. Jeg kunne godt lide det med "LOL magasin". Lignede mystisk meget Gameractors blad;)
Well crucify the insincere tonight...
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-05 09:06 
Crishake>
Endnu værre Rundfunk ;)

"Ja, vi har et meget seriøst spørgsmål fra Signe i 2 klasse: Er Mario og Toad jumfru?"

Love doktors! Yir Yir Yir! Det er kun fantasien der sætter grænser! "har jeg i hvertfald læst i en bog?"

- hader det program!


Det var også bedre med de gamle værter som Felix han var for cool. Jeg elskede ellers dengang de i starten sendte Spred Ballerne Morfar. Det var mega sjovt.........
Men så p.g.a seerne stopper de fordi de fik klager.
Hvis folk ikke kan li det så sluk for Tvet eller skift kanal.
Kæft hvor er det træls at nogen ødelægger det for os andre.

Jeg ser dog stadig rundfunk da de har nogle gode indslag engang imellem. Pelle er stadig sjov..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 09/06-05 09:12 
Naiera>
kingsize>
fordi, hvis sådan et program skulle køre på DR eller TV2 ville det bliver ligesom Boogie eller endnu værrer Puls!

Puls var nu altså ret sejt, i hvert fald med enkelte af værterne. Jeg vil have Axel Boysen tilbage på TV! Hver eneste uge skal der være en ny video med The Axel Boys Quartet!

I øvrigt var den lille film i GameTest Magasinet ret fed. Godt arbejde. Det bedste var næsten Mariokart-udgaven af ham Brianen.

Puls er stadig et af mine favorit programer, måske fordi
Det var mere gennemført. Og de taler ikke ned til folk.

Et amatør program som Boogie virkelig er på min hadeliste.
Amatør værter som virker så snoppe og uvidende om musik.
Taler ned til folk, hold kæft hvor jeg hader det L...
Det kan også være det bare er mig,
der synes de taler ned til folk?

Men ja det kan da godt være det er mig som bare har dårlig smag.. vi kan jo heller ikke alle li det samme program.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
MarcusMarcusSkrevet 09/06-05 11:16, rettet 09/06-05 12:13 
Fin film! Godt lavet.

Jeg kan heller ikke lide Boogie men jeg at synes Puls (inkl. det spilprogram der ind i mellem var med) var rigtig godt. Specielt tidligere, inden Jonas kom til hvor fx. Krede og Axel Boysen var der...som nævnt af andre.

Jeg synes også at Rundfunk er blevet værre siden starten med Felix og Bon joey(ikke jovi)(hende der tidligere var boogie vært og blev vært der)

Boogie synes jeg også var bedre tidligere.

Voxpop kom jeg aldrig særligt meget ind i men det var en temmelig skør og derved semi underholdende vært.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/06-05 12:11, rettet 09/06-05 15:08 
Meget sjov og vellavet video, helt sikkert. Pluspoint for at bruge Dust Brother's Fight Club soundtrack to steder.

Ang. GameTest's anmeldelse af SWAT 4 er den helt hen i vejret. Der bliver sagt noget i retning af "det er tit svært at få gjort nok forberedelser til at gøre skurkene møre", "det ender ofte i blodbad" og "i sidste ende er det lige meget om man kaster den ene eller anden granat" hvilket vidner om, at anmelderen enten ikke har brugt nok tid på spillet eller simplelthen ikke kan finde ud af det.

Og ja, hende værten er lidt pudsig. "Unwheel Championship 2" ;)
(...)
DommergaardDommergaardSkrevet 09/06-05 13:01 
Haha... Gamtest ER for grinern! :D
TLTLSkrevet 12/06-05 03:09 
Ja det er det da. Jeg har set det siden de startede, de er blevet mere professionelle, tro det eller lad være. Især da Daniel kom med i det, han har styr på lortet.

De gamle programmer er endnu sjovere, og der kan "hende værten" slet ikke finde ud af at sige tingene rigtigt. Det er blevet bedre ;-).

Men de forstår at spille på humoren og det er derfor de overlever tror jeg, totalt fedt at de har overlevet 5 år. Det er vist længere end High-Score var på skærmen?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 12/06-05 11:20 
Selvfølgelig er det længere end Hi-Score, men nu er præmisserne for de to programmer jo heller ikke de samme.

Det ene blev lavet af folk der skulle have løn, mens det andet laves på mere eller mindre frivillig basis af folk der går i skole og har tid til det. Hvis GameTest skulle kunne "betale sig" på samme måde som Hi-Score, havde det ikke holdt mere end et par uger.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig