X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 Faceplates


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/06-05 01:47, rettet 04/06-05 01:47 
Xbox 360 Faceplates

www.xbox.com kan man gå ind og stemme om, hvilken xbox faceplate man bedst kan lide. De skal vælge, hvilke de vil sætte i produktion:)

Ret fedt koncept, at lade communtiyet bestemme lidt^_^
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 04/06-05 03:16, rettet 04/06-05 03:18 
Ja, og skabe en masse omtale (= penge) :)

Edit: Linket virker ikke på siden... I hvert fald ikke mit Firefox.
soon the world will be one big computer
MrCaseMrCaseSkrevet 04/06-05 08:12, rettet 04/06-05 08:13 
Det her handler mere om at sikre at de rigtige produkter bliver sat i produktion, end at skabe omtale.
Når man 'kun' adviserer på sin egen hjemmeside, er det ikke for at nå ud til en helt masse nye og potentielle kunder, men får at bruge den information man får ved sådan en markedsundersøgelse, som det jo i virkeligheden er.

...ja undskyld mig, jeg har haft marketing og markedsundersøgelser på min uddannelse dette semester...

EDIT: Linket virker heller ikke på min maskine...
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/06-05 09:02 
Prøv dette links mates: http://www.xboxemea.com/xbox360/survey/faceplate/en-gb.htm
Well crucify the insincere tonight...
ckruseckruseSkrevet 06/06-05 17:23 
Det var så en stemme på Pink Balloon. Bare for at være lidt p-irriterende :-)

Men tror nu jeg holder mig væk fra de faceplates, den "nøgne" udgave er fin nok til mig.
MrCaseMrCaseSkrevet 06/06-05 19:44 
De eneste seriøse af de der plates er næsten Aluminium og til dels Bambo...

...resten er liiige lidt for meget farvelade til min stue...
Have you considered sucking less?
ComradeComradeSkrevet 06/06-05 21:44 
Ja, tror egentlig også den originale er pænest, når resten er konsollen også er hvid.. Måske nogle af dem som har en hvis baggrund og så meget nogle motiver på kunne gå!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KeenKeenSkrevet 06/06-05 22:51 
Jeg er også af den mening at den "originale" faceplate et kønnest, jeg gider personligt ikke spilde mine penge på at købe den slags...
SumezSumezSkrevet 06/06-05 23:01 
De er jo alle voldsomt grimme. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/06-05 23:10, rettet 06/06-05 23:12 
Skal man have noget der er anderledes så maler man det selv!

Og ja, den org. er langt pænere end de der.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AsseAsseSkrevet 06/06-05 23:37 
X360 er jo bare grim, så det blir jo ikke bedre af alle de grimme plates ;)
ckruseckruseSkrevet 07/06-05 00:35 
Hvorfor er den grim? Efter Revolution er det da den pæneste og mest enkle, men nu ligner PS3 så også en havegrill :-)
JmogJmogSkrevet 07/06-05 01:30 
Hvis faceplates skal blive noget større, så skal de lave nogen spil-specifikke. En GTA-faceplate eller en Halo-faceplate ville sikkert blive populære.
Bede-xBede-xSkrevet 07/06-05 01:48 
kr0oZe>
Efter Revolution er det da den pæneste og mest enkle, men nu ligner PS3 så også en havegrill :-)

Jeg kan heller ikke se på PS3 længere, uden at se en grill. Med mindre den bliver sat på højkant, hvorefter den ligner et køleskab :p
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
yokanabsteryokanabsterSkrevet 07/06-05 02:28 
Puha jeg må også indrøme at alle de faceplates + selve konsolloen er groteskt-vulgært-grimme!
soon the world will be one big computer
ComradeComradeSkrevet 07/06-05 09:46 
Jeg valgte så at sætte min stemme på Sun ..

Og ja Xbox360'eren er stadig den anden flotteste konsol, efter PS3.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NazQuelNazQuelSkrevet 07/06-05 10:40 
Jeg kan nu godt lide den der Midnight, men den passer ikk helt ind til hvide vægge...

Men xboxen er sgu noget flottere end den der PS3..

PS3 er jo smart når den ligner en grill, men hvis den bliver sat på højkant, så har straks optændingsgrillen... Smart...

Naz
Vampyrere er ren overtro - ligosom alfer, nisser og eskimoer
AsseAsseSkrevet 07/06-05 16:56 
Ha, det er der godt nok delte meninger om. PS3'en har det fedeste design imo, dog ligner den ikke særlig meget en konsol. X360 er helt klart den grimmeste af de 3, selvom revolution heller ikke er for køn.
ComradeComradeSkrevet 07/06-05 18:05, rettet 07/06-05 18:07 
Jeg har bestemt ikke noget i mod at en konsol ikke decideret ligner en konsol, men at det derimod næsten kan kaldes for et stykke kunst, hvilket Xbox360 og PS3 imo kan, hvor Revolution efter min mening ligner et eksternt CD rom drev.

Jeg kom til at tænke på hvad nogle folk måske ville sige, hvis det var MicroSoft som havde designet 360'eren som Revolution's design...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 07/06-05 18:33 
Revolution er også grim. X360 er dog grimmere. Og PS3 er iøvrigt også rigtig grim. Næste generation er i det hele taget grim. Revolution er i det mindste lidt anonym at se på, hvor Xbox 360 virkelig skilter med sin grimhed, så den taber klart i min bog, uanset hvem der har designet den. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MrCaseMrCaseSkrevet 07/06-05 18:59 
grimt nok...


...jeg tror aldrig der har været en generation hvor alle konsollerne ikke er blevet skældt ud for at være grimme.
Have you considered sucking less?
ckruseckruseSkrevet 07/06-05 20:42 
Sumez: Hvad er det, der gør Revolution og X360 så grim ifølge dig? Xbox 360 er ikke meget mindre end sin lillebror, men udseendet gør den alligevel slankere så den vil stå meget bedre i et rum :-)
SumezSumezSkrevet 07/06-05 22:16 
Xbox 360 har nogle alt for grimme, dominerende former på forsiden, der ligner noget en amatør har klasket sammen i Paint, det er lidt svært at forklare. :) Jeg synes ikke den gamle Xbox var SÅ grim, kun på nogle punkter. Det hjalp den selvfølgelig at den var sort, så man ikke så nogle af de slemme detaljer så tydeligt, som f.eks. det store X i toppen. Men havde den været betydeligt mindre, ville den ikke være så slem. PS2 har jeg altid syntes var pæn.

Revolution er nok heller ikke så grim igen når man ser den i praksis, men synderligt pæn er den heller ikke. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 07/06-05 22:54 
Der skal meget til at gøre folk tilfredse nu til dags :)

Jeg er mere eller mindre tilfreds med dem alle, dog mener jeg at størrelsen på PS3 er for stor.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig