X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Perfect Dark N64


Svar
XsaneXsaneSkrevet 03/06-05 15:24 
hvordan for jeg flere stjerner i Challenge mode???

jeg synes ikke at jeg kan rykke til siden, for og vælge en ny stjerne.
QQSkrevet 04/06-05 13:26 
Der er 4 stjerner for hver Challenge i Challenge Mode. De repræsenterer henholdsvis 1,2,3 og 4 player. For at få alle stjerner er du altså nød til sammen med 1,2 eller 3 venner at klare hver challenge...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Bede-xBede-xSkrevet 04/06-05 16:09, rettet 04/06-05 16:10 
Du kan selvfølgelig også bare starte spillet op i flerspiller mode og så bare spille alene :)

Ikke det letteste, da der i takt med at spillerantallet øges, også kommer flere simulanter på banen. De bedste PD spillere kunne tage challenge 30 alene i tre spiller mode...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
XsaneXsaneSkrevet 04/06-05 18:05 
ok, jeg takker :-)

dejligt spil
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-13 02:43, rettet 01/03-13 03:00 
Jeg har fået spillet her i US fra Xsane som del af en handel hvor jeg RGB modder hans to N64 maskiner. Jeg tror desværre der er noget galt med det, for det er tilsyneladende umuligt at starte spillet op...? Problemet er fuldstændig som beskrevet i tråden her:
http://www.ign.com/boards/threads/help-perfect-dark-wont-let-me-start-a-new-game.52801404/

Jeg har prøvet på to forskellige US maskiner. En med Expansion Pak og en uden, men samme resultat.
Jeg har intet memory card, men spillet kan ifølge manualen save på selve spillet. Jeg tænkte derfor at problemet måtte være et dødt back-up batteri. Som i sig selv virker enormt underligt da jeg endnu ikke har oplevet at skulle udskifte sådan et på hverken NES, Mega Drive eller SNES-spil. Så en endnu nyere konsol som N64 burde kunne holde strøm et godt stykke tid endnu.
Da jeg åbnede spillet opdagede jeg dog at spillet slet ikke HAR noget save batteri. Ergo må save rammen i cartridget være dødfødt.
Spørgsmålet er så, vil det virke med et memory card i stedet?

EDIT: Spillet var helt nyt i folie, så det er helt sikkert ikke Xsane's skyld

EDIT2: Der står sgu da i den sidste post i tråden at det ikke virker med memory card heller. Så er spillet nok i stykker :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
amnesiaamnesiaSkrevet 01/03-13 08:57 
Ellers skal du være velkommen til at hente et memorycard hos mig, eller vente til jeg kommer til byen på et tidspunkt. Jeg mener at have et i overskud.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/03-13 09:09 
Fedt det vil jeg da meget gerne. Jeg kan sagtens vente til du er i Svendborg næste gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig