X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Maple Story


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/06-05 11:29 
Maple Story er et gratis asiatisk MMORPG der lige er blevet offentligt udgivet. Maple Story er det første 2D side scroller MMORPG, og føles egentlig virkelig old school.

Jeg har ikke fået spillet så meget, men er ret imponeret over det jeg har set. Virkelig morsomt... Og da det er gratis - Hvorfor ikke?:)

Spillet er blevet utroligt populært selvom det ikke har fantastisk grafik. Ligenu er det, det 3 mest populære PC spil på Gamefaqs, og har overhalet FFXI i popularitet:) Måske ses vi derinde.

Maple Story

Official site:)
Well crucify the insincere tonight...
ChronoChronoSkrevet 03/06-05 16:24 
Det bliver jeg da nødt til at prøve - havde faktisk lige gået og tænkt over at nogle burde lave et 2d MMORPG :)

Hvilken server er du på?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 03/06-05 16:46 
hehe nu når vi er ved gratis MMORPG så kan jeg også godt anbefale R.O.S.E online www.roseon.com

Det er dog i fuld 3D og har en meget "cute" stil :) personligt synes jeg det er cool nok. Da det er beta er det helt gratis...
JAAJAASkrevet 03/06-05 17:20, rettet 03/06-05 17:20 
Ok, nu er jeg færdig med at savle over R.O.S.E. Online billederne. Det skal prøves. Håber min ynkelige PC kan trække det. Tak for tippet!
jaesjaesSkrevet 03/06-05 18:33 
Ja, post gerne hvilke servere I spiller Maple Story på, jeg regner med at prøve det senere i weekenden.

Sumez postede også engang et link til et gratis, farvestrående JAP-MMORPG. Post det lige igen, Sumez, eller en anden som kan huske det - mine ældre spillinks er forholdsvis usorterede, og det er blevet væk :)
ChronoChronoSkrevet 03/06-05 18:52 
Var det ikke Ragnarok Online? Dengang var det ret primitivt, men det er vist blevet ret populært så det må vel være blevet bedre siden da. Kunne være man lige skulle se på det igen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 03/06-05 19:04, rettet 03/06-05 21:22 
Jeg er lidt i tvivl, men tror det var Pristontale (fandt det lige gemt væk i en tekst-fil). Det ser ud til, at være koreansk og ikke japansk.
http://eng.pristontale.com/

Vi må også se at få gang i noget Gunbound, nu hvor Bomberman Online ikke virker i Europa :)
http://gunbound.softnyx.net/main.asp

EDIT: Ahem, Gunbound, ikke Gundam :)
SumezSumezSkrevet 04/06-05 00:49 
Det kan ikke være Prisontale, for det har jeg aldrig hørt om.
Måske var det http://www.nexustk.com]Nexus[/LINK]" target="">Nexus, for det har jeg spillet en del, men det er ikke så "farvestrålende".
Eller måske Graal Online, men det er jo gaaaammelt (det er Nexus så også, det er noget af det ældste i genren, men Graal er gammelt som i kører vist ikke længere)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 04/06-05 12:22, rettet 04/06-05 12:22 
Jeg kunne ikke vente på svar fra Valkyrie, så jeg er startet på Maple Story-serveren Scandia 1.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 04/06-05 12:26 
Den server vil jeg så også vælge.

Er spillet virkelig _helt_ gratis?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 04/06-05 13:14 
Jeg har lige prøvet det ca en dag, og jeg er i hvertfald ikke stødt ind i noget, hvor de kræver kreditkort. Så det er vist helt gratis.
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/06-05 13:14 
ja:) helt gratis. genialt koncept.

Det er fedt at det er blevet så populært. Dog er vi blevet splittet frea koreanerne, kineserne og japanerne. heh.

Chrono - jeg er også der. Hedder swiffer:D ses derinde^_^
Well crucify the insincere tonight...
dRxLdRxLSkrevet 04/06-05 13:38 
Er det godt?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 04/06-05 16:30, rettet 04/06-05 16:32 
Der kan man se, Maple Story kommer fra de samme folk, som har lavet Nexus. Så bliver jeg jo nødt til at prøve det. :)

Edit: Så er det jo bare ærgerligt at download linket slet ikke virker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 04/06-05 16:40 
Sumez>
Det kan ikke være Prisontale, for det har jeg aldrig hørt om.
Måske var det http://www.nexustk.com]Nexus[/LINK]" target="">Nexus, for det har jeg spillet en del, men det er ikke så "farvestrålende".
Eller måske Graal Online, men det er jo gaaaammelt (det er Nexus så også, det er noget af det ældste i genren, men Graal er gammelt som i kører vist ikke længere)

Det er hverken Nexus eller Graal. Måske er det bare Gunbound, du nævnte en på et tidspunkt - et eller andet spil, foreslog du i hvertfald :)
SumezSumezSkrevet 04/06-05 17:59 
Nu har jeg så ENDELIG fået downloadet spillet, kun for at konkludere at det kræver 3D kort for at spille. Fedt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 06/06-05 18:32 
dRxL>
Er det godt?

Det er sjovt nogle få dage, men det bliver utrolig ensformigt.. Men der er da én positiv ting ved det: Det har givet mig lysten til at prøve World of Warcraft :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig