X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke DS spil?


Svar
AndréAndréSkrevet 02/06-05 21:39 
jeg har mario 64 som det eneste til min ds, hvilke andre spil er gode??,jeg har også en PSP så multiplatform spillene køber jeg jo nok til den da de jo sikkert er bedre, men hvilke eksklusive ds spil anbefaler i
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 25/01-06 12:30, rettet 25/01-06 12:30 
Som diskuteret i nedenstående tråd, så er spørgsmålet jo hvor "fint" det kan virke, jævnfør forklaringen i tråden. Det er bare per automatik en pænt dårlig idé at bruge den vinkel.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillercowKillercowSkrevet 25/01-06 21:13 
Tjah, jeg kunne være enig, hvis det havde vist sig, at det var problematisk. Men det er det ikke. Det er ikke sværere at ramme noget, fordi man hurtigt vænner sig til det. Jeg har spillet hele spillet igennem, så jeg er ret sikker i min sag.
Michael_Michael_Skrevet 25/01-06 21:34 
Killercow>
Tjah, jeg kunne være enig, hvis det havde vist sig, at det var problematisk. Men det er det ikke. Det er ikke sværere at ramme noget, fordi man hurtigt vænner sig til det. Jeg har spillet hele spillet igennem, så jeg er ret sikker i min sag.

Tror jeg blæste igennem Nanostray på 20-25 min., så det er næppe sværhedsgraden der er for høj.
KillercowKillercowSkrevet 26/01-06 13:46 
Jeg går ud fra, det ikke inkluderer challenges - for så er du dæleme hårdere til shootere end undertegnede ^_^
BlossomBlossomSkrevet 28/01-06 15:07, rettet 28/01-06 15:14 
Hvad med Viewtifull Joe - Double Trouble?

Nogen der har prøvet det og kan anbefale det?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig