X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billig Net-shopping


Svar
BlossomBlossomSkrevet 31/05-05 20:01, rettet 31/05-05 20:02 
Inspireret af tråden om webshops med gratis levering kunne jeg godt tænke mig at vi fik en tråd med links til webshops der sælger alt muligt billigt som vi normalt giver i dyre domme for i fysiske butikker.

Som eksempel kan jeg da nævne kontaktlinser..
Jeg bruger farvede kontaktlinser og har indtil for nylig betalt 300 kr pr par hos optiker.

Nu har jeg så fundet en net-shop hvor jeg giver 379 + 39 i porto for 3 par. (Samme linsemærke som hos optiker)

Det er jo noget af en forskel

www.lensway.dk
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Zzap!Zzap!Skrevet 31/05-05 20:19 
Nu er netop optiker branchen jo også for nyligt blevet afsløret som havende kunstigt (meget) høje priser og ekstrem dårlig effektivitet (jeg tror det var i Kontant at der var et indslag).
Så lige briller og kontaktlinser er nok en vare hvor det kan betale sig at gå ind i en dybere prissammenligning.
Born to kill space
WehnerWehnerSkrevet 31/05-05 20:27, rettet 31/05-05 20:29 
Det er lang tid siden, det blev opdaget - de mere opvakte brillekunder handler hos Louis Nielsen, der sælger briller til en brøkdel af de andre forhandlere og har gjort det i mange år. Men det er godt, at budskabet for alvor er ved at nå ud til masserne, bl.a. vha. Kontant.

Og for at blive on-topic, så er bas-strenge også rigtige billige online, sammenlignet med i fysiske nutikker. Sidst jeg købte strenge her:

http://www.shopoftheworld.com/

Var det til lidt under halv pris i forhold til Aalborg-priser.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Zzap!Zzap!Skrevet 31/05-05 21:09 
Lige et tip til en specifik vare jeg tilfældigvis så i dag på irivernordic.dk:
Koss Portapro hovedtelefoner (de bedste hovedtelefoner til transportabelt brug man kan få, IMO (Sennheisers PX 100 er muligvis lige så god på nogle punkter)).
I Danmark kan man nemt komme til at slippe 600-800 kroner for den, og den er temmelig svær at importere, men hos irivernordic.dk koster den 395,-. Ikke meget mere end den ville koste fra US med porto.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 31/05-05 23:04, rettet 31/05-05 23:11 
God idé til en husmor-tråd ;)

På Netto Music (dansk-tysk butik) kan man ofte spare 10-20% på musiker-grej og musik-software i forhold til fysiske, danske butikker. EDIT: Og måske 10% i forhold til andre danske net-butikker, da priserne ofte ligger relativt tæt på priserne i de fysiske butikker.

http://nettomusic.dk/frame.ASP?mainpage=%2E%2E%2Ffrontpage%2Fforside%2Easp&catid=
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig